Aihe: Korvatulpat Hartwall Arenalle
1 2
Akustinen_tyyppi
18.11.2015 23:26:32
sustain65: Oli aivan helvetin kivaa vaimon ja lasten kanssa Haloo Helsinki! bändin keikalla äskettäin. OK, PA:ta ajettiin ilmeisesti välillä liian kovaa koska meni hieman ruvelle kovaäänisimmissä biiseissä, mutta oli taas aivan päin vastainen kokemus kuin tuo sinun. Ei kylläkään oltu "usean sadan metrin päässä".

Jätä bisset väliin, niin voi keikkakokemukset parantua.

Sanon nyt vielä oman kantani

Siis omasta mielestä kyllä Hartwall-Arenalla kaikki toimi. Tosi mukavaa oli ja keikka oli todella loistava! Arena on livenä mun mielestä ihan törkeen pienen oloinen verrattuna siihen mitä on nähnyt tyyliin Google-kuvahaun perusteella kuvista. Oltiin arenan sivulla alakatsomossa suht ylhäällä (oisko ollu jotain 3-4 katsomoa lavasta) ja sieltä näkyi yllättävän hyvin lavalle ja äänenlaatu ja -voimakkuus olivat konserttikorvatulppien läpi kuunneltuna hyvät (tosin olen erittäin kokematon live-musiikin kuuntelun saralla ja tämä oli eka kerta kun olen ollut missään isossa hallissa kuuntelemassa konserttia joten en ole kovin hyvä arvioimaan äänenlaatua ja kenties toisaalta ihan hirveen isona HH!-fanina se konsertin fiilis vei vaan mukaan). Tosin joissain biiseissä basso oli todella kova ja erityisesti Köpis-biisissä (encoren eka biisi) Ellin laulu suorastaan hukkui basson alle! Muutenkin mun mielestä kaikki järjestelyt toimivat: Ei ollut jonoja oikeastaan missään (tosin ei käyty tyyliin missään ravintolassa tms.) ja opastus arenalle/arenalla oli hyvää eli oikeastaan kaikki meni putkeen. Menen ehdottomasti uudelleen jos tulee mahdollisuus!
phiit
19.11.2015 08:04:23
Eilinen Alice Cooper ja Mötley Crüe ei kyllä ollu mitään herkkua korville, molemmilla oli aika paskat kolinasoundit. Jälkeenpäin aatellen Cooperilla loppusetissä paremmat ku Mötiköillä vaikka toki Mötikät tuuttas paljon kovempaa.
~ Musiikin ei tarvitse olla kaunista ollakseen hyvää ~
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)