Aihe: Yleistä keskustelua hiuksista
1 2 3 4 517 18 19 20 21
SnowCrow
16.01.2014 09:08:50
Miten te pitkätukat diilaatte pitkän letin kanssa keikalla? Ainakin mulla tulee aina saatanan kuuma siellä lavalla heiluessa, jolloin hiukset menee törkeen hikisiks ja ei pysy kunnolla ja tunkeutuu suuhun.. Auttasko hiuslakka? 8) Vai eikö sekään auta mitään kun hikoilee?
kuunsuru
16.01.2014 20:58:50
SnowCrow: Miten te pitkätukat diilaatte pitkän letin kanssa keikalla? Ainakin mulla tulee aina saatanan kuuma siellä lavalla heiluessa, jolloin hiukset menee törkeen hikisiks ja ei pysy kunnolla ja tunkeutuu suuhun.. Auttasko hiuslakka? 8) Vai eikö sekään auta mitään kun hikoilee?

Tähän mennessä hoitunut aina ihan vaan sillä, että kun ne on naamalle liimautuneet niin joko ovat siinä tai sitten sivuun kun mikin luokse taas suunsa vie. Aika helposti ne loppujen lopuksi, ainakin itselle, on ollut niskaa heilauttamalla saada pois tieltä. Tosin tällä metodilla jäivät kerran toisen virityskoneistoon, mutta näitä sattuu.
Syntisen mehevää ja hurlumhei!
Wradlin
21.01.2014 21:00:25
SnowCrow: Miten te pitkätukat diilaatte pitkän letin kanssa

Vai että semmoista. Nettivinkkasin.
"Wradlin knows everything about biting balls off from reindeers. He is also very good friend of Santa Claus, famous finnish character Joulupukki." -Kailis
CountX
25.06.2014 21:01:14
Katsoin juuri Kun Nainen Rakastaa Naista ohjelman, ja siinä jo valmiiksi luhythiuksinen nainen halusi parturissa ihan tavallisen miesten hiustenleikkuun, jonka hän myös sai, mutta joutui kuitenkin naisena maksamaan naisten hiustenleikkuusta. Vääryyttä siis.

Kysynkin nyt teiltä muilta pitkätukilta, joudutteko maksamaan parturissa miesten vai naisten taksan?
Itse kävin muutaman vuoden eräässä hiussalongissa, joka on aikalailla varmasti paikka jonka asiakkaista n.95% on naisia. Sain pitkän tukkani leikkuun alkuun miesten taksalla, vaikka olen erittäin vaativa sen suhteen miten leikataan ja tietoinen eri tempuista sekä mahdollisuuksista mitä hiuksille voi tehdä. Mutta kun menin viimeksi viime kesänä siistimään pehkoani, sainkin yllättäen pulittaa naisten hiustenleikkuusta. Lisäksi pyytämästäni hiuskiinnesuihkauksesta veloitettiin muutamia euroja. Päätinkin, että joko vaihdan liikettä, tai alan taas leikkaamaan hiukseni itse.
Onhan se periaatteessa ihan oikein, että pitkästä ja vaativammasta tukasta otetaan enemmän hintaa, kuin siitä että pyyhkäistään viidessä minuutissa läskipäälle jenkkisiili. Miulla ei vaan ole varaa (eikä halua) maksaa hirveitä summia parturoinnista, varsinkin kun on näin miehenä tottunut siihen halvempaan hintaan.

Niin että miten on? Ottaako parturinne taksan sukupuolen vai hiustenpituuden mukaan?
reaper666
28.06.2014 00:14:32 (muokattu 28.06.2014 00:15:37)
No mitä se kattoo millanen tukka. Siinä sanotaan van että miesten hinta eri kuon naisten. Oon kyl ihmetelly sitä kans.
varmaan tulis syyte jos muutkin liikkeet mainostais naisille kalliimpaa hintaa. Varsinkin kun niille 80centtiä on euro.

edit. Ei oo parturis hiuksia n.10vuoteen leikannu. Pari kertaa käyny suoristukses niin en osaa kysymyksees vastata.
CountX
28.06.2014 00:54:58 (muokattu 28.06.2014 00:55:42)
reaper666: edit. Ei oo parturis hiuksia n.10vuoteen leikannu. Pari kertaa käyny suoristukses niin en osaa kysymyksees vastata.

En miekään ennen käynyt, kun kaveri on koulutukseltaan parturi, ja se leikkasi aina meitsin kutrit. Se ei ole leikannut enää kenenkään hiuksia kohta kymmeneen vuoteen, kun sen psoriasis meni niin pahaksi. Sillä on siis ranteet niin paskana, että ei kannata paljon saksia heilutella. Muutaman vuoden leikkasin itse ihan partahöylällä raastaen. Sitten kyllästyin ja aloin käymään oikeassa parturiliikkeessä. Nyt en kyllä suunnittelekkaan leikkausta ainakaan kolmeen vuoteen, kasvavat saatana niin hitaasti kun tulee liikaa ikää.

E: Ja kun leikkaan, niin leikkaan itse.
CountX
22.08.2014 19:52:24
CountX: E: Ja kun leikkaan, niin leikkaan itse.

Vai niin meinasit tehdä? Enpä usko enää tuohon. Ihmismieli on ailahtelevainen.

Asiaan!

Joensuun rockväki huomio!!!

Kertokaas Joensuusta joku hyvä parturi missä kaupungin rockväki käy laitattamassa kuontalonsa. Ei siis mitään sellaista puotia missä miehille kynitään heti kättelyssä Cheek-kuontalo, tai joku muu tyhmännäköinen lyhyt miestukka. Rokkitukka pitäisi siis saada leikattua ja värjättyä.
Ja rokkitukalla tarkoitan nyt esim. Nikki Sixx tyylistä, enkä suinkaan mitään rockabilly rasvatötteröä. Kerroin joskus vuonna '96 parturissa haluavani samanlaisen tukan kuin Michael Monroella, mutta arvon hiustaiteilija kyseli vaan, että "Kuka on Michael Monroe ja minkälainen tukka sillä on?". Eli joku asiaan perehtynyt puoti haussa.

Syyskuussa pitäisi viimeistään päästä käsittelyyn.
apropoo
22.08.2014 20:19:17
Keskustelua hiuksista? Saisivat kasvaa hitaammin. Tarvitsisi harvemmin hakea jenkkisiili parturista..
samalos
30.08.2014 18:30:26
CountX:
Joensuun rockväki huomio!!!

Kertokaas Joensuusta joku hyvä parturi missä kaupungin rockväki käy laitattamassa kuontalonsa.

Suosittelen parturi-kampaamo Team:ia ja sieltä erityisesti Siniä.
Hänellä ollaan käyty leikkuuttamassa tukat emännän kanssa ja ollaan kyllä tykätty. Sini tykkää itsekin kasarihevi/rokista joten tukka on hyvissä käsissä:D En ole kyllä varma käykö rockväki muuten erityisemmin Teamilla mutta itse suosittelisin!
I'm not drunk, I,m just avoiding snipers.
CountX
31.08.2014 17:55:27
samalos: Suosittelen parturi-kampaamo Team:ia ja sieltä erityisesti Siniä.

Kiitos. Pitää pistää korvan taakse.

47euroa mallinmuutosleikkauksesta tuntuu äkkiseltään hiukan suolaselta, mutta jos kerran pari vuoteen jaksaa parturiin vääntäytyä, niin eiköhän sen kestä. Kiteellä selviää alle kahdellakympillä, miehet siis, mutta ei siellä kyllä aina saa sitä mitä haluaa.
Juzpe
01.09.2014 11:26:15

CountX: Kiitos. Pitää pistää korvan taakse.

47euroa mallinmuutosleikkauksesta tuntuu äkkiseltään hiukan suolaselta, mutta jos kerran pari vuoteen jaksaa parturiin vääntäytyä, niin eiköhän sen kestä. Kiteellä selviää alle kahdellakympillä, miehet siis, mutta ei siellä kyllä aina saa sitä mitä haluaa.

Mä olen yleensä etukäteen sopinut mitä tehdään ja paljonko kyseinen laitto kustantaa. Ihan kaikissa hommissa, oli kyse kitaroiden tuunailusta tai tukanleikkuusta.
"Nuori vihainen tosi cool rockmies" - Big Papa, "Don't be a fan or that shit might hit you!" - Joku
Burn
30.09.2014 12:54:58

Päätin eilen, että leikkautan hiukseni. Piiska on ollut aktiivitoiminnassa vuodesta 2007 (muistelisin) ja nyt saa luvan lähteä. On huonokuntoinen ja muutenkin koko ponnari-/nutturapelleily tökkii. Aukikaan ei voi pitää, koska tulee hiki alta aikayksikön.

http://picturesblog.net/wp-content/ … le-20140827011227-53fd307b25826.jpg

Tuon tapainen hiustyyli hakusessa. Ei mitään "miestukkaa", muttei myöskään puolipitkää grungetukkaa. Vähän ehkä jännittää.
Perzzza: vitsit se on kovaa kamaa kun varaanit syo lihaa metsassa. LATAA NEREUS VELOITUKSETTA!
kuunsuru
06.07.2015 11:09:33
Huom! Olet kirjoittamassa yli 278 päivää vanhaan aiheeseen!

Kappas. Niinpäs oonkin.

On tässä jo jonkun aikaa mielessän pyörinyt ajatus, että voisi tämän lapoihin asti olevan hiuspehkon leikata pois. Lähinnä jotta saisi mahdollisesti tuuheammat (eli kun ne kokonaan uusiksi kasvavat niin mahdollisesti hieman vähemmän lähtee samantien pois, mistäs tuota tietää).

Mutta kuitenkaan ei ole mitään käryä siitä, millainen malli sitten pitäisi leikkauttaa - ottaako samantien täysin kalju tai sänki, vaiko semmoinen kiva trendi-emo-vittusaatana-kampaus joita kaikkialla näkyy?
Syntisen mehevää ja hurlumhei! End Time Design
Wolfgang
07.07.2015 21:44:02
kuunsuru: Huom! Olet kirjoittamassa yli 278 päivää vanhaan aiheeseen!

Kappas. Niinpäs oonkin.

On tässä jo jonkun aikaa mielessän pyörinyt ajatus, että voisi tämän lapoihin asti olevan hiuspehkon leikata pois. Lähinnä jotta saisi mahdollisesti tuuheammat (eli kun ne kokonaan uusiksi kasvavat niin mahdollisesti hieman vähemmän lähtee samantien pois, mistäs tuota tietää).

Mutta kuitenkaan ei ole mitään käryä siitä, millainen malli sitten pitäisi leikkauttaa - ottaako samantien täysin kalju tai sänki, vaiko semmoinen kiva trendi-emo-vittusaatana-kampaus joita kaikkialla näkyy?

Sivuilta ja takaa parin millin sänkeen. Päältä jätät niin pitkäksi, että saa laitettua hyvin pienen ponnarin päälaelle. Se on nykyään in.
"Lukee mun luku taidolla, että yleinen keskustele eli saa puhua ihan mistä huvittaa" -Janizio
LordWinter
03.08.2015 17:24:58
Wolfgang: Sivuilta ja takaa parin millin sänkeen. Päältä jätät niin pitkäksi, että saa laitettua hyvin pienen ponnarin päälaelle. Se on nykyään in.

Ei saatana.
"Hahaha, kiristääkö esarista, onko toistuvia tulehduksia? Annas kun Tohtori Jutku silpoo peniisi." -Röntgen-Jeesus
TheMusiikkmies
25.10.2015 16:17:30
Ihan sama miten muotitukka onkaan niin tekisi mieli itekkin leikata tämä ananastukka. Mietin vaan, että miten tuota saa ylläpidettyä itse ettei joutuisi kokoajan käydä kalliissa parturissa uusimassa. Sivut saa melko helposti vissiin itekkin koneella ajettua aina, kun meinaa kasvaa yli mutta mitenkäs tuo pidempi yläosa?
Ei paljoo estele jotkut nuhaset mnetin kielipoliisit. -Entropia666
Jez
09.11.2015 19:16:36
Osaisko joku kertoa hyvää parturia Joensuusta?
reaper666
10.11.2015 00:56:27
Jez: Osaisko joku kertoa hyvää parturia Joensuusta?

Onko tullut elämän varrella monta huonoa parturia vastaan? :D jonkun tatuointistudion suosittelua ymmärtäisin vielä.
Wespa
12.11.2015 10:21:47
Jez: Osaisko joku kertoa hyvää parturia Joensuusta?

Palaverista vähän eteenpäin (siis pois päin Torilta) on ihan jepa mesta minkä nimee en muista, nuorella parturittarella oli hyvät tissot.
"Malmsteen and I broke up over religious reasons... He thought he was God, and I didn't agree... Blackmore's God!" - Joe Lynn Turner
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)