Aihe: Soitinkauppa kuolee silmiemme edessä
1 2 3 4 520 21 22 23 24
Laulava Kylätohtori
30.10.2015 12:20:51
Master Of The Universe: Halvemmalla mä oon kivijaloilta saanu kuin Thomanilta. Aina jos pystyn niin musapaska suur-suomesta.

Halvemmalla ja nopeammin.

Thomannin "kotiintuonti" on sitä, että työpäivän aikana käydään ilmoittamatta oven takana ja sen jälkeen viedään romut postiin. Lisäarvo työssäkäyvälle tasan nolla.
Believe what you want, it doesn't mean you're right...
oksatboys
30.10.2015 12:25:47

Laulava Kylätohtori:Thomannin "kotiintuonti" on sitä, että työpäivän aikana käydään ilmoittamatta oven takana ja sen jälkeen viedään romut postiin. Lisäarvo työssäkäyvälle tasan nolla.

Sempä takia paketit tilataan töihin. Vahtimestarit sitten kantaa toimiston ovelle.
Kamarunkkaus on kuin laittas rahaa pankkiin mut vaan jonkun muun tilille.
tommi m
30.10.2015 12:52:10
Harva edes asuu niin isollakylällä, et ois musiikkiliikettä.
http://www.youtube.com/watch?v=iqKOOM2y1rk
phiit
30.10.2015 12:53:28 (muokattu 30.10.2015 12:56:47)
Laulava Kylätohtori: Halvemmalla ja nopeammin.

Thomannin "kotiintuonti" on sitä, että työpäivän aikana käydään ilmoittamatta oven takana ja sen jälkeen viedään romut postiin. Lisäarvo työssäkäyvälle tasan nolla.

Eihän Thomann mitään kotiin tuo vaan sysipaska UPS, sitä virhettä ei enää tuu tehtyä että tilais mitään "UPS ennakolla". Kukaan ei vaivautunu soittamaan ja kun kyselin tilaukseni perään kun seuranta näytti että olisi muka käyty paikalla alko vittuilu UPS puolelta "miksen ole vastannut puhelimeen" :D Senpä takia tuli peruttua koko tilaus ja laitettua palautetta Thomannille UPS toiminnasta.
~ Musiikin ei tarvitse olla kaunista ollakseen hyvää ~
oksatboys
30.10.2015 12:55:51 (muokattu 30.10.2015 14:07:11)

tommi m: Harva edes asuu niin isollakylällä, et ois musiikkiliikettä.

Onkohan noin? Ainakin hesoissa, Jyväskylälssä, Kuopiossa, Somerolla, Hämeenlinnassa, Kajaanissa (?), Joensuussa, Oulussa, Muuramessa, Kotkassa, Tampereella ja Turussa on musakaupat. Ja lista jatkuu vielä. Siis väestömääriä aatellen luultavasti moni asuu kylällä jossa on musakauppa.
Kamarunkkaus on kuin laittas rahaa pankkiin mut vaan jonkun muun tilille.
Laulava Kylätohtori
30.10.2015 13:38:57
phiit: Eihän Thomann mitään kotiin tuo vaan sysipaska UPS, sitä virhettä ei enää tuu tehtyä että tilais mitään "UPS ennakolla". Kukaan ei vaivautunu soittamaan ja kun kyselin tilaukseni perään kun seuranta näytti että olisi muka käyty paikalla alko vittuilu UPS puolelta "miksen ole vastannut puhelimeen" :D Senpä takia tuli peruttua koko tilaus ja laitettua palautetta Thomannille UPS toiminnasta.

Plussaa miehekkäästä ja esimerkillisestä toiminnasta. Jokainen, kun toimisi samalla tavalla, niin luulen, että alkaisi palvelu paranemaan. :D
Believe what you want, it doesn't mean you're right...
Karhukoira74
30.10.2015 14:48:58

phiit: Eihän Thomann mitään kotiin tuo vaan sysipaska UPS, sitä virhettä ei enää tuu tehtyä että tilais mitään "UPS ennakolla". Kukaan ei vaivautunu soittamaan ja kun kyselin tilaukseni perään kun seuranta näytti että olisi muka käyty paikalla alko vittuilu UPS puolelta "miksen ole vastannut puhelimeen" :D Senpä takia tuli peruttua koko tilaus ja laitettua palautetta Thomannille UPS toiminnasta.

Mä tein edellisellä kerralla kans saman, laitoin Thomannille palautteen UPS:n toiminnasta. Sinne Hesan päähänkin kun soitti niin vittuilut sai vaan takas että oisit kotona tyyliin, he vaan kuljettaa. Paras oli kun yritin soittaa autoon ja sen perään, kun olin ehkä 5 min. sen jälkeen kotona kun oli käyny yrittää toimitusta...vitut. Toimistonkin kautta lupasivat että kuski soittaa jos niin lähellä on. Paskat. Seuraavana päivänä se auto sitte tuli pihaan kun aamun odotin. Pakettikin oli sen näköinen että runtua oli saanu, siitäkin pistin palautteen...onneks tuli vaan piuhaa ja pientä sälää iso boxi.
-So many assholes, so few bullets-
phiit
30.10.2015 14:59:00
Karhukoira74: Mä tein edellisellä kerralla kans saman, laitoin Thomannille palautteen UPS:n toiminnasta. Sinne Hesan päähänkin kun soitti niin vittuilut sai vaan takas että oisit kotona tyyliin, he vaan kuljettaa. Paras oli kun yritin soittaa autoon ja sen perään, kun olin ehkä 5 min. sen jälkeen kotona kun oli käyny yrittää toimitusta...vitut. Toimistonkin kautta lupasivat että kuski soittaa jos niin lähellä on. Paskat. Seuraavana päivänä se auto sitte tuli pihaan kun aamun odotin. Pakettikin oli sen näköinen että runtua oli saanu, siitäkin pistin palautteen...onneks tuli vaan piuhaa ja pientä sälää iso boxi.

Joo näitä kuulee monilta ja valitettavan monta kertaa osunu omalleki kohdalle. Ihme että tollanen pulju on oikeesti pystyssä. Kaipa ne saa leipänsä firmojen laatikoiden kuskailusta kun ne nyt on aivotonta paketin siirtoa paikasta a paikkaan b mutta annas ku pitäs onnettoman kuskin ottaa puhelin käteen ja vaivautua soittamaan tai ylipäätään tehdä jotain minkään eteen niin kai se on helpompi kirjata vaan lähetykseen "yritetty toimittaa lähetystä, ei paikalla" jne. Paras ollu kun jopa Helsingin keskustassa saanu statusta "osoite on syrjäseudulla johon ei jaeta päivittäin, siirretään seuraavalle arkipäivälle" vittuuu :)
tender.insanity
30.10.2015 15:02:27
Mä olen aina jättänyt lapun, että jättää ovelle. Aina ovat jättäneet (vaikka pitäisi muka olla joku kuittaamassa), on sitten UPS, DHL tai DPD tai mikä vaan. Näin sekä kerrostalossa asuessa että rivarissa. Joskus naapuri on napannut omaan kotiinsa talteen ja antanut mulle kun olen tullut kotiin, mutta yleensä paketti nätisti odottamassa.
phiit
30.10.2015 15:16:16
tender.insanity: Mä olen aina jättänyt lapun, että jättää ovelle. Aina ovat jättäneet (vaikka pitäisi muka olla joku kuittaamassa), on sitten UPS, DHL tai DPD tai mikä vaan. Näin sekä kerrostalossa asuessa että rivarissa. Joskus naapuri on napannut omaan kotiinsa talteen ja antanut mulle kun olen tullut kotiin, mutta yleensä paketti nätisti odottamassa.

Ei ihan viitti kadulle rapun ulko-ovelle kuitenkaan :)
varakeef
30.10.2015 18:17:20
Nykyäänhän ongelma muunkin kuin musiikkitarvikkeiden kohdalla on se, että mitä tahansa saa helposti muutaman päivän (joissain tapauksessa muutaman viikon) sisällä, mutta todennäköisesti haluamaansa ei saa heti.

Kaupat eivät pidä laajoja varastoja, koska se ei ole kannattavaa. Jos vastaukseksi saa "tilataanko" niin kuriiri olisi jo matkalla, jos tilaamiseen olisi ryhtynyt heti itse, kun mieliteko yllätti.
"Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle" - Laura Latvala
VIPMetal
30.10.2015 22:35:47

Thomannilla tilatessa tuo UPS on todella poissuljettu vaihtoehto, maksan aina etukäteen tilisiirron niin samat Postin sedät soittelee kun ovat tuomassa seuraavana päivänä pakettia (näin siis yleensä). UPS:illa eivät ilmoita mitään, sama tilisiirto pitää tehdä Suomessa että alkavat ylipäätään kuljettamaan ja siitä etukäteismaksustakaan ei tullut mitään ilmoitusta, koodilla vaan näki et maassa on ollu jo aikapäiviä sitten.

Saan kivijalasta alle Saksan hintojen lähes kaikki. Kiitos Markun musiikki (Seinäjoki) ja Kokkolan Laitevälitys (Musiikkiliike.fi).
"Heroes don't ask why, Soldiers in a straight line"
RaskasMielinen
31.10.2015 01:04:08

Karhukoira74: Mä tein edellisellä kerralla kans saman, laitoin Thomannille palautteen UPS:n toiminnasta. Sinne Hesan päähänkin kun soitti niin vittuilut sai vaan takas että oisit kotona tyyliin, he vaan kuljettaa. Paras oli kun yritin soittaa autoon ja sen perään, kun olin ehkä 5 min. sen jälkeen kotona kun oli käyny yrittää toimitusta...vitut. Toimistonkin kautta lupasivat että kuski soittaa jos niin lähellä on. Paskat. Seuraavana päivänä se auto sitte tuli pihaan kun aamun odotin. Pakettikin oli sen näköinen että runtua oli saanu, siitäkin pistin palautteen...onneks tuli vaan piuhaa ja pientä sälää iso boxi.

Mulle tuli kerran yksi heräteostos-skeba monen seikkailun jälken Thomann - UPS:ltä. Lapa poikki ja muutenkin norsun nussimana. Laitoin sen takas, mikä edellytti kafkamaista byrokratiaa kuvineen etukäteen. Siihen loppui mun tilaukset Thomannilta. Suomalaisista kivijalkanarikoista ostan senkin edestä. Pääsen kokeilemaan ja saan muutenkin palvelua. Saan tavaran heti mukaan ja hinta on isossa kuvassa ihan sama, kuin jos olisin ostanut kaiken Thomannilta.
Jaska1972
31.10.2015 07:29:20

RaskasMielinen: Mulle tuli kerran yksi heräteostos-skeba monen seikkailun jälken Thomann - UPS:ltä. Lapa poikki ja muutenkin norsun nussimana. Laitoin sen takas, mikä edellytti kafkamaista byrokratiaa kuvineen etukäteen. Siihen loppui mun tilaukset Thomannilta. Suomalaisista kivijalkanarikoista ostan senkin edestä. Pääsen kokeilemaan ja saan muutenkin palvelua. Saan tavaran heti mukaan ja hinta on isossa kuvassa ihan sama, kuin jos olisin ostanut kaiken Thomannilta.

Samoilla fiiliksillä täällä. Kiitos kuuluu Tampereen Musacornerille. Sieltä saan kaiken ihan Tompan hintoihin ja allekin ja kamat pääsee testaamaan loistavalla asiakaspalvelulla höystettynä. Mulla ei ole yhtään syytä tilata Thomannilta ja odottaa sydän kurkussa, millaisessa läjässä UPS tavarat toimittaa.
"The brighter the flame the deeper the shadows."
elon arska
31.10.2015 09:16:22

Itse toimin UPS-ennakon kanssa siten, että ilmoitan tilausta tehdessäni lisätietokohdassa toimittajalle nootiksi, että pakettia ei tarvitse toimittaa ovelle vaan noudan sen itse varikolta. Näin ollen kun paketti maahan saapuu soittaa sieltä UPS-työ_ukko että mitenkä ja sanon noutavani sen itse ynnä maksavani kortilla jolloin paketti jää varmasti yhteen paikkaan ja voin noutaa sen milloin itselleni parhaiten sopii.
Haista jätkä vittu ja mee veivaa Volgaas.
Krice
31.10.2015 12:51:51

jastanjo: Mulla ei ole yhtään syytä tilata Thomannilta ja odottaa sydän kurkussa, millaisessa läjässä UPS tavarat toimittaa.

Ilmeisesti UPS on huono. Itse olen tilannut postin (eli taitaa olla DHL Saksan päässä) kautta kymmeniä kertoja eikä ole ollut kuin kerran ongelmia vähän isomman paketin kanssa (sähkörumpusetti), joka tosin oli ottanut osumaa sen verran onnekkaasti, että mitään ei ollut hajonnut. Kaikki normaalikokoiset paketit ja kitarat on olleet tosi hyvässä kunnossa.
klobasa
31.10.2015 14:09:36
elon arska: Itse toimin UPS-ennakon kanssa siten, että ilmoitan tilausta tehdessäni lisätietokohdassa toimittajalle nootiksi, että pakettia ei tarvitse toimittaa ovelle vaan noudan sen itse varikolta. Näin ollen kun paketti maahan saapuu soittaa sieltä UPS-työ_ukko että mitenkä ja sanon noutavani sen itse ynnä maksavani kortilla jolloin paketti jää varmasti yhteen paikkaan ja voin noutaa sen milloin itselleni parhaiten sopii.

Onko toi UPS + Thomann -ongelma jotenkin kiinni tosta "postiennakosta"? Mitä ideaa on tilata paketti Tompalta ja maksaa se ennakolla jos aikoo joka tapaukessa maksaa lähetyksen kortilla? Miksei maksa sitä suoraan tilatessa?
sustain65
31.10.2015 15:05:27
Tamperelaisista liikkeistä olen saanut kamoja ihan samaan hintaan tai alle Thomannin hinnan viimeaikoina, hyvän palvelun kera, joten ostankin mieluummin ko. kivijalkaliikkeistä kuin Thomannilta. Tietty tuossa on se ikävä juttu, että manselaiset liikkeet joutuvat myymään kamaa varmaan heikohkolla katteella pärjätäkseen isolle T:lle. Toivon kuitenkin todella etteivät mansen kivijalkaliikkeet kuole/häviä pois, enkä ole mikään överitinkaaja ostaessani.
elon arska
31.10.2015 23:01:08
klobasa: Onko toi UPS + Thomann -ongelma jotenkin kiinni tosta "postiennakosta"? Mitä ideaa on tilata paketti Tompalta ja maksaa se ennakolla jos aikoo joka tapaukessa maksaa lähetyksen kortilla? Miksei maksa sitä suoraan tilatessa?

Jos on kamat tilausvaiheessa heti saatavilla elikkästen hyllyssä niin tilaus lähtee niin pian kuin se suinkin on mahdollista (En toki tiedä miten nopeasti tänä päivänä rahan siirto/maksutapahtuma näkyy t-kaupan suunnalla, mutta oletan, ettei siellä tapahdu tasan yhtään mitään ennen maksusuorituksen todentamista). Toisaalta mulla ei ole aina korttia tai muita nettimaksuvälineitä aina tilausta tehdessä saatavilla jolloin toi UPS-ennakko on vaivattomin.

Myös se etukäteen maksettu paketti yritetään toimittaa ovelle sopimattomaan aikaan, tässäkin tapauksessa kätevintä on noutaa se postista/noutopisteestä silloin kun se itselle parhaiten käy. Miksen siis hoitaisi maksuakin siinä samalla?
Haista jätkä vittu ja mee veivaa Volgaas.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)