Aihe: Megadeth
1 2 3 4 5192 193 194 195 196231 232 233 234 235
Arkka
09.10.2015 11:44:26

bedlam: Onhan tuo levynkansi huikea parannus edelliseen, mutta näyttää tää kyllä enemmän FPS-konsoliräiskinnän kansikuvalta silti kuin levynkannelta.

Mun eka ajatus kannesta oli "Half-Life 3 confirmed". Ihan hieno mun mielestä muuten, mutta logo ei toimi asemoinnin eikä värien osalta muun kanssa, se on selkeesti vaan kylmästi lätkästy tohon päälle. Olisko sit ollut eri tyyppi asialla kuin kuvan taiteillut.
varpio
09.10.2015 11:49:10
Ei kukaan enää kattele levynkansia, se on ihan sama mitä siihen piirtää. Vai moniko laittaa levyn soimaan ja sitten tuijottelee kantta että vittu miten paska kansi, tai vittu miten hieno kansi? Kunhan erottaa muista levyistä joissa lukee Megadeth niin se riittänee.
Ruutukunkku
09.10.2015 12:06:04
varpio: Vai moniko laittaa levyn soimaan ja sitten tuijottelee kantta että vittu miten paska kansi, tai vittu miten hieno kansi?

Minä ainakin.
You are number six
varpio
09.10.2015 12:07:23
Ruutukunkku: Minä ainakin.

Tylsämieliset älkööt vastatko kyselyyn.
Ruutukunkku
09.10.2015 12:10:33
varpio: Tylsämieliset älkööt vastatko kyselyyn.

Eli eri mieltä olevat? ;)
Riippuu toki kannesta, mutta esim paria viimeistä Ghostin kantta on suorastaan ilo tutkiskella. Vaikkei kuunteliskaan.
You are number six
varpio
09.10.2015 12:12:07
Ruutukunkku: Eli eri mieltä olevat? ;)
Riippuu toki kannesta, mutta esim paria viimeistä Ghostin kantta on suorastaan ilo tutkiskella. Vaikkei kuunteliskaan.

Jos on joku Somewhere in Time niin sitten saa tutkiskella. Muuten ei tutkiskella liikoja.
Arkka
09.10.2015 12:36:59 (muokattu 09.10.2015 12:37:54)

varpio: Ei kukaan enää kattele levynkansia, se on ihan sama mitä siihen piirtää. Vai moniko laittaa levyn soimaan ja sitten tuijottelee kantta että vittu miten paska kansi, tai vittu miten hieno kansi? Kunhan erottaa muista levyistä joissa lukee Megadeth niin se riittänee.

Joskus ei tarvi nähdä se kansi kuin kerran ja sen muistaa sit aina kun kyseistä levyä kuuntelee. Nykyään toi riippuu myös kuuntelutottumuksista. Esim. jos striimailee, niin monesti se kansi tulee nähtyä ihan kuten fyysisen median aikoina kun levyn pistää soimaan. Samaten kun kansitaide tulee jatkuvasti esim. somessa naamalle, niin helposti ne tulee mieleen sit musaa kuunnellessa.

Ei paska kansi levyä pilaa, mut hyvä voi parantaa.

Toisaalta onko toi kansi edes lopullinen vielä, kuka tietää.
bedlam
09.10.2015 15:41:41 (muokattu 09.10.2015 15:42:18)

varpio: Ei kukaan enää kattele levynkansia, se on ihan sama mitä siihen piirtää. Vai moniko laittaa levyn soimaan ja sitten tuijottelee kantta että vittu miten paska kansi, tai vittu miten hieno kansi?

Aika moni. Jos haluamallani levyllä on helkutin hienot kannet, niin ostan sen fyysisenä, jos on rumat niin tuskin. Jopa elokuva-aiheisilla sivustoilla on monesti sivujen mittaisia väittelyitä blu-ray -julkaisujen kansikuvista, itselle levynkannet sentään on niitä paljon tärkeämpiä. Voi toki johtua osaltaan siitä, että teen itsekin niitä.

Esim. Countdown ja Youthanasia on semmosia kansia, joita saatan katsella vieläkin hetken niiden osuessa hyllystä kouraan. Todella hyvä kansikuva voi myös syventää itse kuuntelukokemusta, jos musiikkia kuunnellessaan ajatus harhailee kannen maisemiin. Mutta se siitä.
http://www.petrilampela.net
Speedking
09.10.2015 15:44:36
Mut voiha se levyn kansi olla vaik kokonaa musta..-->
"If you sautee the scallops in a non-stick pan, they won't stick! That's why it's called fucking non-stick!" https://soundcloud.com/detonatorfin-1
Arkka
09.10.2015 16:11:42

heviäijä: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Dystopia_(Megadeth_album)

Kovasti tuntuis olevan.

Allsprite, ihmettelin vaan kun ei levyn nimeä ollut mut tuosahan se sit olikin jo.
Megalomania
09.10.2015 16:42:44
Arkka: Toisaalta onko toi kansi edes lopullinen vielä, kuka tietää.

Aivan niin, on toki mahdollista, että muuttuu vielä. Mainostettiinhan aikanaan United Abominationsiakin hivenen erilaisella kansikuvalla jonkin aikaa: http://photos1.blogger.com/blogger/ … 1/3527/1600/United_Abominations.jpg
"Koska musiikin voidaan havaita koostuvan melodiasta ja rytmistä, on kiinnitettävä huomiota siihen vaikutukseen, mikä niillä on kasvatukseen." Aristoteles
Vihapiirakka
09.10.2015 17:14:11
Megalomania: Aivan niin, on toki mahdollista, että muuttuu vielä. Mainostettiinhan aikanaan United Abominationsiakin hivenen erilaisella kansikuvalla jonkin aikaa: http://photos1.blogger.com/blogger/ … 1/3527/1600/United_Abominations.jpg

Tuo ois kyllä ollu komeempi levynkansi kuin se mikä on.
Minä en suostu uskomaan, että peniksen omistaminen tekee ihmisestä hirviön.
Lunkhead
09.10.2015 17:58:22

varpio: Ei kukaan enää kattele levynkansia, se on ihan sama mitä siihen piirtää. Vai moniko laittaa levyn soimaan ja sitten tuijottelee kantta että vittu miten paska kansi, tai vittu miten hieno kansi? Kunhan erottaa muista levyistä joissa lukee Megadeth niin se riittänee.

Minä ihastelen usein levyjen kansitaidetta samalla kun kuuntelen musiikkia. :(
Fureybpx
StJerky
09.10.2015 18:31:45
Lunkhead: Minä ihastelen usein levyjen kansitaidetta samalla kun kuuntelen musiikkia. :(

Ainoa syy hankkia fyysinen kopio levystä.
Lunkhead
09.10.2015 18:39:13 (muokattu 11.10.2015 01:49:32)

Tai ei mitn, hupsista :)
Fureybpx
Speedking
10.10.2015 02:09:38
Megadethin sivuille oli just julkastu linkki haastikseen ettei Mustone soita tolla kokoonpanolla keikoilla. Sinne on kuulema tulos Criss Angel ja Paul Senior..
Ja sit sinne oli laitettu levynkannest ettei se ehkä oo viel varma, mut sit se onki varma (who knows). Megadethin Risk oli kyllä riski ja et Menza/Friedman kokoonpano oli just hyvä, Mustaine käytti vissii joskus huumeita (oisko ollu -69 Woodstockis) en muista tarkallee, korjailkaa jos oon vääräs.
Youthanisialla oli hyvä kansi, kansi levyn tekee, kuten wanha sanonta kulkee..Nykyää DeAthilla on vähä konerumpali ollu puikois, mut nytku on uus, nise on vähä tasottunu. Uus kappale avautu puoleevälii, mut sitse joteki vaa hävis, Wahia se ois tarvinnu(huutaa Hammetin Kirk). CTE on parsa levy, sil on parhaimmat kappaleet, vaikkei oo mitää perusteluja mut silti se on vaa Megan paras levy. Koska ysikaks on kova vuosi. RIP:ltä on hyviä ainaki Paranoid..ja Smoke on the Prisoners..

No mut ei, DeAthin hvyeim kappalenimiä ois vaik röökiaskist löytyvä teksti "Tupakoitsijat kuolevat nuorempana" --> Smokers often listens Black Sabbath
"If you sautee the scallops in a non-stick pan, they won't stick! That's why it's called fucking non-stick!" https://soundcloud.com/detonatorfin-1
Aurora Borealis
10.10.2015 04:19:50

Speedking: Megadethin sivuille oli just julkastu linkki haastikseen ettei Mustone soita tolla kokoonpanolla keikoilla. Sinne on kuulema tulos Criss Angel ja Paul Senior..
Ja sit sinne oli laitettu levynkannest ettei se ehkä oo viel varma, mut sit se onki varma (who knows). Megadethin Risk oli kyllä riski ja et Menza/Friedman kokoonpano oli just hyvä, Mustaine käytti vissii joskus huumeita (oisko ollu -69 Woodstockis) en muista tarkallee, korjailkaa jos oon vääräs.
Youthanisialla oli hyvä kansi, kansi levyn tekee, kuten wanha sanonta kulkee..Nykyää DeAthilla on vähä konerumpali ollu puikois, mut nytku on uus, nise on vähä tasottunu. Uus kappale avautu puoleevälii, mut sitse joteki vaa hävis, Wahia se ois tarvinnu(huutaa Hammetin Kirk). CTE on parsa levy, sil on parhaimmat kappaleet, vaikkei oo mitää perusteluja mut silti se on vaa Megan paras levy. Koska ysikaks on kova vuosi. RIP:ltä on hyviä ainaki Paranoid..ja Smoke on the Prisoners..

No mut ei, DeAthin hvyeim kappalenimiä ois vaik röökiaskist löytyvä teksti "Tupakoitsijat kuolevat nuorempana" --> Smokers often listens Black Sabbath

Miten meni noin niinku omasta mielestä?
"Romut torille. Muuten menee yöunet" -kekkuliheikki
phiit
10.10.2015 11:24:23
Speedking: Megadethin sivuille oli just julkastu linkki haastikseen ettei Mustone soita tolla kokoonpanolla keikoilla. Sinne on kuulema tulos Criss Angel ja Paul Senior..

..lääkitys?
~ Musiikin ei tarvitse olla kaunista ollakseen hyvää ~
Vihapiirakka
11.10.2015 00:24:46

Keskustelua raskaammasta musiikista -alueen oma megatherium?
Minä en suostu uskomaan, että peniksen omistaminen tekee ihmisestä hirviön.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)