Gabe 22.09.2015 20:46:59 | |
---|
Monster ja Hehku ovat kyllä käyneet mielessä, mutta kun niistä ei ole oikein minkäänlaisia demoja olemassa. Vahingosta viisastuneena en aio ostaa yhtään konetta enää mielikuvien varassa, vaan varaan tälle ihan kunnolla nyt aikaa. Bognerit ovat käyneet kyllä mielessä eikä joku Vox johdannainenkaan tolkuton ajatus ole, vaikkakin joku kiukuinen fenkku voisi olla vähän turvallisempi arpa. Mutta mukava kun lista kasvaa, nyt ollaan jo lähtötilannetta huomattavasti mukavammassa tilanteessa. Ja budjettihan on max 3500e, ei sen toki niin paljon tarvitse maksaa. :) Tai olla muutenkaan kallis, kunhan on hyvä ja luotettava. |
steelduck 22.09.2015 22:25:38 | |
---|
Mesa Mark V :D |
jhakwe 22.09.2015 22:25:55 | |
---|
Gabe: Ja budjettihan on max 3500e, ei sen toki niin paljon tarvitse maksaa. :) Tai olla muutenkaan kallis, kunhan on hyvä ja luotettava. Ollaanpas nyt rehellisiä. Jos budjetti on 3500e, niin styrkkari tulee maksamaan vähintään 3500e. Herran totuus. http://www.facebook.com/taintedaudiofx - Käsintehtyjä pöristimiä. |
Confidentum 22.09.2015 22:59:33 | |
---|
Mad Professor Old School 21RT Kevyellä kattauksella kohti kesää, onko aina pakko olla niin tosissaan |
Juzpe 22.09.2015 23:15:39 | |
---|
Gabe: Monster ja Hehku ... Ooksää noita Buddan superdrivejä koskaa kokeillu? Mää tykkään. Töissä "Nopeampi kaula ei ole makuasia, se on fysiikkaa." musti-peruskoira |
Gabe 22.09.2015 23:41:38 | |
---|
Juzpe: Ooksää noita Buddan superdrivejä koskaa kokeillu? Mää tykkään. Ei tuokaan hullummalta vaikuta. |
Juzpe 22.09.2015 23:51:13 | |
---|
Gabe: Ei tuokaan hullummalta vaikuta. Hyvä yleisvehje se o. Parillakin tutulla kylänmiehellä on semmosia näkyny ja kyllä jazzista rässimetalliin oon ainakin nähny taivuteltavan. Tosin rässi ja muissakin rangoissa hevihommissa tarttee buusterin. Mutta Esa Pulliaisen ja Eddie Van Halenin väliltä varmaan mieluista soundia luulis löytyvän ilman purnukoitakin. Töissä "Nopeampi kaula ei ole makuasia, se on fysiikkaa." musti-peruskoira |
Lancelot 23.09.2015 10:16:58 (muokattu 23.09.2015 10:24:01) | |
---|
Juzpe: Ooksää noita Buddan superdrivejä koskaa kokeillu? Mää tykkään. Itseänikin moinen(30w) kiinnostaisi. Ovat vaan aika kiven alla, varsinki kun sen pitää tietysti olla mallia pre-Peavey. Ei taida olla pahemmin eroa kuin se että uudessa mallissa ainoastaan pääte on p2p, kun vanha on ilmeisesti kokonaan käsin juotettu. Top Soundissa olis käytettynä 1450€. En tiedä noiden hintatasosta mutta tuntuu hieman tyyriiltä. |
Juzpe 23.09.2015 10:22:04 | |
---|
Lancelot: Itseänikin moinen(30w) kiinnostaisi. Ovat vaan aika kiven alla, varsinki kun sen pitää tietysti olla mallia pre-Peavey. Top Soundissa olis käytettynä 1450€. En tiedä noiden hintatasosta mutta tuntuu hieman tyyriiltä. Bändikaverille ostettiin bändikassasta tommonen 30W SD nuppi oisko ollu 900 egee. Tosi hyvä peli on se. En tiä onx pre- vai post-peavey. Töissä "Nopeampi kaula ei ole makuasia, se on fysiikkaa." musti-peruskoira |
Lancelot 23.09.2015 10:25:39 | |
---|
Juzpe: Bändikaverille ostettiin bändikassasta tommonen 30W SD nuppi oisko ollu 900 egee. Tosi hyvä peli on se. En tiä onx pre- vai post-peavey. Joo tuossa päivitinki kirjoitustani. Triangle logo on pre Peavey, ja ellipse logo Peavey. Varmasti varsin pätevä toi uudempikin. |
Juzpe 23.09.2015 10:43:07 (muokattu 23.09.2015 10:44:50) | |
---|
Lancelot: Joo tuossa päivitinki kirjoitustani. Triangle logo on pre Peavey, ja ellipse logo Peavey. Varmasti varsin pätevä toi uudempikin. En muista kummalla logolla se edes on. Monipuolinen vehe, tehokas EQ ja kovaääninen laitos. Taitaa olla 4 x EL84 tossa mallissa päätteessä. 45W versio on sitten KT66:lla ja vois kuvitella että tsöyndi on vähä erilainen. http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=1046666 Kombona torilla. Töissä "Nopeampi kaula ei ole makuasia, se on fysiikkaa." musti-peruskoira |
toivase 23.09.2015 10:51:21 | |
---|
Gabe: Monster ja Hehku ovat kyllä käyneet mielessä, mutta kun niistä ei ole oikein minkäänlaisia demoja olemassa. Taitais J.Mäntymaan demopaja olla reilun tunnin ajomatkan päässä Raisiosta...;). Itse ottaisin Swartin kainaloon ja päräyttäisin OnniPussilla Forssaan A/B -vertailemaan... |
Joees 23.09.2015 14:56:19 | |
---|
Juzpe: En muista kummalla logolla se edes on. Monipuolinen vehe, tehokas EQ ja kovaääninen laitos. Taitaa olla 4 x EL84 tossa mallissa päätteessä. 45W versio on sitten KT66:lla ja vois kuvitella että tsöyndi on vähä erilainen. http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=1046666 Kombona torilla. Nelivitonen noista lienee eniten marsu. Jotenkin luulen että 18 tai 30 olis Gabelle toimivin. Nelivitoseen saa toki 6L6-putket KT66:n tilalle jos niin haluaa, ei tarvitse biasointia eikä muuta turhaa operaatiota. 18 ja 30 mallit ovat sitten EL84-putkilla varustettuja, puhtaassa kanavassa etäisesti jotain voxahtavaa. Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja. |
Jucciz 23.09.2015 16:26:30 | |
---|
Joees: Nelivitonen noista lienee eniten marsu. Jotenkin luulen että 18 tai 30 olis Gabelle toimivin. Nelivitoseen saa toki 6L6-putket KT66:n tilalle jos niin haluaa, ei tarvitse biasointia eikä muuta turhaa operaatiota. 18 ja 30 mallit ovat sitten EL84-putkilla varustettuja, puhtaassa kanavassa etäisesti jotain voxahtavaa. On siinä jonkin verran Vox-henkeä juu. Heleää ja kirkasta, jos niin haluaa. Särökanavasta saakin taasen aika läskiä ja laulavaa soundia, mutta myös rouheaa komppiosastoa. Dynamiikkaa siinä on todella paljon. Tässä joku ikivanha stratopätkä esimerkkinä särökanavasta: http://mp3.jucciz.com/budda_sd30/strat_sheptone_blues.mp3 Les Paulilla taasen: http://mp3.jucciz.com/budda_sd30/late_night_silver_blues.mp3 |
Oon kyllä usein ikävöinyt vanhaa kolmikymppistä, pitäis varmaan joskus hommata moinen kasikymppisen kaveriksi. Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja. |
Gabe 23.09.2015 21:36:27 | |
---|
Bubba meni testilistalle ja olisi ensi kuussa asiaakin tuonne Top Soundin kulmille. Pitää käydä testaamassa. toivase: Taitais J.Mäntymaan demopaja olla reilun tunnin ajomatkan päässä Raisiosta...;). Itse ottaisin Swartin kainaloon ja päräyttäisin OnniPussilla Forssaan A/B -vertailemaan... Voisihan tuonne laittaa kyllä viestiä. Olisi ihan kiva saada käsitystä näistäkin, ne mitä olen kuullut on kuulostanut kyllä tosi hyvältä. Ja suomalainen käsityöhän on aina kiva juttu. Pikaviesti vilkkuu muuten niin kiivaasti etten varmaan ehdi kaikkiin vastatakaan tänään. Kiitos vain mielenkiinnosta. :) |
Jucciz 23.09.2015 21:55:18 | |
---|
Kolmekymppistä Buddaa saa tulla testaamaan tänne Tampereellekin. Ois korkea aikakin. ;) |
Juzpe 23.09.2015 22:48:50 | |
---|
Jucciz: Kolmekymppistä Buddaa saa tulla testaamaan tänne Tampereellekin. Ois korkea aikakin. ;) Ja jos nuppiversioo haluaa testata erimoisilla kaapeilla, niin uskoisin wanhan soittajatoverini olevan sen verran joviaali, että vehkeen paikalla ollessa sitäkin saa tulla haistamaan ja maistamaan. Töissä "Nopeampi kaula ei ole makuasia, se on fysiikkaa." musti-peruskoira |
arijuki 23.09.2015 22:55:29 | |
---|
Voisihan tuonne laittaa kyllä viestiä. Olisi ihan kiva saada käsitystä näistäkin, ne mitä olen kuullut on kuulostanut kyllä tosi hyvältä. Ja suomalainen käsityöhän on aina kiva juttu. Monsterilta tulee uusi mallisto 2016 Monster Pineland ja sen alkupään sarjanumerot ovat varattavissa. Varasin juuri tänään omani, 5/10 W Head mallisena. Nykyään löytyy jo el Mariachi, joten odotukset ovat korkealla. The beautiful thing about learning is nobody can take it away from you. - B.B. King |
Jucciz 23.09.2015 23:06:21 (muokattu 23.09.2015 23:06:58) | |
---|
Juzpe: Ja jos nuppiversioo haluaa testata erimoisilla kaapeilla, niin uskoisin wanhan soittajatoverini olevan sen verran joviaali, että vehkeen paikalla ollessa sitäkin saa tulla haistamaan ja maistamaan. Niin joo, mulla on combo. Mutta yhtä lailla sen saa mihin vaan tarjolla olevaan kaappiin kiinni. Impedanssivalitsinkin tuntee vaihtoehdot 4, 8 ja 16 ohmia. Ja koneistohan on molemmissa sama. Toi on vieläpä, paitsi pre-Peavey, myös pre-PCB, eli vissiin jopa jossain määrin harvinaista ykkössarjaa. Käsinhitsattu ja kaikkee. Blah blah. |