Aihe: Tunnetteko julkkiksia?
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Funkånaut
05.09.2015 14:00:51

Stradlin: Minusta tuntuu että täällä aika moni valehtelee tai vähintäänkin liioittelee.

Minä kyllä yleensä huomaan että milloin minua vedetään nenästä, ja nyt ei tullut sitä vaikutelmaa.
Kakkosta suosittelisin tutustuvalle koska se varmasti aukeaa helposti ja on minullekin ehkäpä se suosikki. - aksiom
Miikss
05.09.2015 16:01:41
Wolfgang: "3.9.2015 Olen poistunut foorumilta ja kirjoitan enää vain huoneisiin."

Nyt katkesi se kamelin selkä:) Jään kaipaamaan leffa-arvosteluja.

Eiköhän se taas kahen viikon jälkeen täällä pyöri.

Lisää erittäin hyvin tuntemiani julkkiksia:
- Joku De Profundiksen jätkä kiitteli FB:ssä, kun annoin niide uusimmalle levylle kympin arvostelussa.
- Season of Ghostsin Sophia tykkäs kun jaoin sen videon FB:n aikajanalle. Kiitteli myös, kun laitoin sen bändin yhteen kirjottamaani artikkeliin.
- Devathornissa ja Acherontasissa vaikuttava Saevus on mulla FB-kaverina. En tosin oo ikinä jutellu sen kanssa mitään, mutta joskus se aina tykkäilee minun jakamista biiseistä.

Kaikki noista on siis minun parhaita ystäviä. Harmi, kun ovat vähän kakkosluokan julkkiksia :(
"Lähinnä sie oot sellanen inhorealistinen postmodernia kautta seuraava taidelaji"
sahkuifk
05.09.2015 16:30:07
Väittelin Eero Heinäluoman kanssa eräällä ay-kurssilla missä hän oli luennoimassa.
Hän myönsi tappionsa ja tarjosi minulle kahvit rähmäpullalla.
Silloin pitää puskee kun reikä on ruskee.
RockFanatic
06.09.2015 12:15:04
Aku Hirviniemi kutsui kerran Marja Tyrnin roolihahmossa meikäläistä tolvanaksi.
Funkånaut
07.09.2015 00:04:56

RockFanatic: Aku Hirviniemi kutsui kerran Marja Tyrnin roolihahmossa meikäläistä tolvanaksi.

Voi veljet, nyt ollaan sukua julkkikselle!
Kakkosta suosittelisin tutustuvalle koska se varmasti aukeaa helposti ja on minullekin ehkäpä se suosikki. - aksiom
RockFanatic
07.09.2015 16:30:42
Pienehkö huomautus: tämän ketjun nimi on "Tunnetteko julkkiksia?" eikä "Oletteko julkkisten sukulaisia?"!
MikaHekkanen
07.09.2015 16:39:47
Pertti Alaja tervehti minua kerran hotelli Tornissa.
Hän ei siis selvästikään tuntenut minua.
LordWinter
07.09.2015 16:54:32
Piano-openi oli tavannut Sibeliuksen.
"Hahaha, kiristääkö esarista, onko toistuvia tulehduksia? Annas kun Tohtori Jutku silpoo peniisi." -Röntgen-Jeesus
reaper666
08.09.2015 00:03:53
Viikonloppuna viihteellä joku jäbä kertoi, että meiju suvas on sen sisko.
Toki vastasin olevani riki sorsan veli.
Epämuusikko
08.09.2015 00:30:40 (muokattu 08.09.2015 00:31:33)
Olen poistanut Simo Silmun omalta bäkkäriltäni.

Ja näin se kuulostaa glamourikkaalta. Oikeasti vaan ilmoitin hänelle hänen pasautettuaan sisään jotain mutisten notta "toinen ovi".

Ja "oma" oli yhtä kuin ei hänen, vaan muiden.

Hän mutisi, minä ilmoitin.

Eikä tällä ole mitään väliä.
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
ukko idänmies
12.09.2015 21:24:54
reaper666: Viikonloppuna viihteellä joku jäbä kertoi, että meiju suvas on sen sisko.
Toki vastasin olevani riki sorsan veli.

Veljeni puettiin lukiossa jossain abien hassuttelujutussa Riki Sorsaksi. Olenko Riki Sorsan veli?
Ei elämästä enää edes juovu.
RockFanatic
13.09.2015 09:58:14
Et helvetissä.
jyrivaan
14.09.2015 21:09:20
Claudia-bändin Petri Möller on saattanut tiputtaa postia mun postilaatikkoon.

Huom! On saattanut, asiasta ei ole sataprosenttista varmuutta.
MikaHekkanen
14.09.2015 21:17:00
Riitta-Liisa Roponen on ilmeisesti muuttamassa pois naapuristani.
Saunatakki
14.09.2015 23:12:19
Joku Souvareiden ukoista tuli muutama vuosi sitten eräällä huoltoasemalla vastaan. Ei ollut Hoikka.
"No jopas! Siltahan siinä on! Uskomatonta!"
santakasa
15.09.2015 07:58:29
Kari Tapion vielä elossa osti mulle aikoinaan Kirkkonummen Masalan R-kioskissa Ärräpussin. Ihmettelin ja olin hämilläni, ja muistan kassarouvan vain hymyilleen siinä vieressä. Antoi vielä kaikenlisäksi 10 markan kolikon. Kari Tapiohan asui Masalassa ja oli paikallisen baarin vakioasiakkaita. Sääli etten ollut täysikäinen.

Faijalla, kun vielä pyöri rakennusfirma hyvin, sai rakentaa Ile Kallion huushollin Kirkkonummen Kantvikiin. Sain olla mukana kesäduunissa. Tarjosivat pariin otteeseen kahvia ja pullaa. Sain myös maalata Kallion autotallin!

Joten mää oolen varsinainen julkkiskaveri!
kun kaulaparrat yrittävät uhota olevansa ernuja genressä, jonka olennaispiirre on elää vanhempien nurkissa 35-vuotiaiksi asti - emukka
Alfons Åberg
17.09.2015 16:37:23
Veneilijä Pertti "Patu" Leppälä mulkoili ruokatunnilla suuntaani vihaisesti. En tiedä miksi.
"Linkkejä artikkeleihin tai tutkimuksiin, joissa Hulkon muusikon uran näytöt todetaan merkittäviksi" -Jazzmies
RockFanatic
16.10.2015 11:38:08
Tapasin toissapäivänä Anita Hirvosen Kuopiossa.
jra
16.10.2015 20:35:49
Presidentti: Veneilijä Pertti "Patu" Leppälä mulkoili ruokatunnilla suuntaani vihaisesti. En tiedä miksi.

Tituleerasitte sitä isoäänisessä pöytäkeskustelussa ralliveneilijäksi? Oikeastihan se on rallilaskija.

Poltettiin jossain ala- ja yläasteen taitekohdassa Koe-eläinpuistostakin tutun Tero "Tötsä" Lietteen tupakat. Aski sinistä Belmontia.
- Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 -
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)