Anti-Social 29.08.2015 17:18:45 | |
---|
Tears of a clown löytyy vuodettuna youtubesta. Noita soundeja ei vaan vittu kestä. |
Anti-Social: Tears of a clown löytyy vuodettuna youtubesta. Noita soundeja ei vaan vittu kestä. Biisihän on itse asiassa aika hyvä. Tulee jotenkin mieleen 90-luvun alun IrMa. |
Topiello 29.08.2015 18:25:54 | |
---|
Itse asiassa löytyy koko levy. Youtube-basismisisti. |
Tympee Huttunen 29.08.2015 18:44:16 (muokattu 29.08.2015 18:52:15) | |
---|
LMN: Biisihän on itse asiassa aika hyvä. Tulee jotenkin mieleen 90-luvun alun IrMa. Tykkään myös. Brucen äänelle sopivampaa kamaa. Mut hitto miten läski rumpusoundi. Toimii. Kuulostaa kaikki noi youtubeklipit paremmilta mitä tää videobiisi. |
Saunatakki 29.08.2015 20:51:15 | |
---|
Voi saatana. Hirvee kiusaus olisi kuunnella, mutta taidan odotella perjantaita. "No jopas! Siltahan siinä on! Uskomatonta!" |
Ianuarius 29.08.2015 22:18:26 (muokattu 29.08.2015 22:32:31) | |
---|
Hah, kuuntelin jotain hidastettua versiota ja mietin että mikä näissä soundeissa nyt oikeasti mättää. :D Sit ku lähti joku nopea kohta niin alko kuuleen ihan selkeästi noi hidastusartifaktit. E: As a sidenote, ei oo kyllä vielä kuulunu mitään, mistä ois hirveästi innostunu. Mahdollisesti jopa huonompi levy ku edellinen. The secret to creativity is knowing how to hide your sources. -Albert Einstein |
Megalomania 30.08.2015 09:00:21 | |
---|
Saunatakki: Voi saatana. Hirvee kiusaus olisi kuunnella, mutta taidan odotella perjantaita. Kiusaus on kyllä kova, mutta taidan myös itse odotella perjantaita. Torstain ja perjantain välisenä yönä aion polkea munamankelilla lähimpään palvelevaan levykauppaan hankkimaan kyseisen levyn. Delusions of Grandeur |
Regalis Apertura 30.08.2015 10:58:02 (muokattu 30.08.2015 12:52:40) | |
---|
Juu ei voinut vastustaa kiusausta kun kaveri pisti koneeltaan tulemaan ko. levyn;)... Monissa biiseissä oli sellaista 7th Son/Somewhere-vibaa. Tämän ekan kuuntelun perusteella parasta Maidenia 10+ vuoteen. Speed Of Light, When River Runs Deep ja Shadows Of The Valley jäivät mieleen etenkin "nopeudesta" eli hitaat introt minimissä ja meininki päälle. Kitara/basso/rumpuosastolta ei pahemmin valitettavaa löytynyt ja Bruce vetelee ylipäätään levyllä aikas pirteästi kun ottaa huomioon kielisyövän ja iän... Hieman raspia vaan tullut ääneen lisää ajan mittaan. |
bfoc 30.08.2015 17:58:14 | |
---|
Megalomania: Kiusaus on kyllä kova, mutta taidan myös itse odotella perjantaita. Torstain ja perjantain välisenä yönä aion polkea munamankelilla lähimpään palvelevaan levykauppaan hankkimaan kyseisen levyn. Kiusaus oli liian kova. Laitoin soimaan ja totesin että Youtuben soundit on hirveetä kuraa verrattuna siihen viralliseen sinkkulohkaisuun. Näinpä tulin järkiini ja säästän ekaa biisiä lukuunottamatta ensikuuntelut siihen kun cd tulee postiluukkuun. sutiojrikellA |
yellow 30.08.2015 18:02:32 | |
---|
Kuuntelin avausraidan. Ihan vitun kova biisi. Muistutti Brucen soolokamaa. |
jassi 31.08.2015 09:50:20 | |
---|
Se nyt on pakko surukseen todeta, että Nickon soitto on varsin kurjan kuuloista kopsuttelua tätä nykyä. Sillä tasan yhdellä breikillä mennään ja muutenkin tuntuis olevan aika hajallaan se soittelu, mutta biiseissä on tosiaan imua pitkästä aikaa. Vuosikymmeniin. |
Basil79 31.08.2015 10:09:01 | |
---|
Kävin itsekin avausraidan kuuntelemassa ja Speed Of Lightin sitten testimielessä perään, että kuinka paskaa laatua tuo on Spotifyyn verrattuna ja paskaahan se oli. Ei kyllä pitäisi kenenkään tuosta kuunnella ja vetää yhtään mitään johtopäätöksiä. Avausraita kuitenkin sen verran vakuutti huonolaatuisuudessaankin, että odotukset pysyi kovana. Perjantaina sitten sen oikean levyn kanssa. Kai tässä jaksaa odotella. Kuuntelin Frontierin pitkästä aikaa, varmaan 2-3 vuoteen kokonaisuudessaan läpi ja parempi se on, mitä muistikuvat. Lopun eepossarja on silkkää timanttia. Heikoin minun mielestäni monelle suosikkiosastoa oleva Talisman. En vain pidä Brucen laulusta siinä biisissä. Aivan liian rankkaa jopa Brucelle vetää sitä biisiä. Liian väkisin laulettua. Lisäksi alun "muminalaulut" kestävät aivan liian kauan. Sitten taas The Man Who Would Be a King, joka ei tunnu olevan hirveässä suosiossa yleisesti, on minun mielestäni levyn paras biisi. Starblind ja Isle Of Avalon olivat paljon parempia biisejä kuin muistinkaan. Mother Of Mercy voisi olla kenties todella kirkas tähti, jos kertsi olisi parempi. Muuten lähes täydellinen biisi, mutta se kertsi vesittää. |
yellow 31.08.2015 10:20:19 | |
---|
Basil79: Kävin itsekin avausraidan kuuntelemassa ja Speed Of Lightin sitten testimielessä perään, että kuinka paskaa laatua tuo on Spotifyyn verrattuna ja paskaahan se oli. Ei kyllä pitäisi kenenkään tuosta kuunnella ja vetää yhtään mitään johtopäätöksiä. Avausraita kuitenkin sen verran vakuutti huonolaatuisuudessaankin, että odotukset pysyi kovana. Perjantaina sitten sen oikean levyn kanssa. Kai tässä jaksaa odotella. Kuuntelin Frontierin pitkästä aikaa, varmaan 2-3 vuoteen kokonaisuudessaan läpi ja parempi se on, mitä muistikuvat. Lopun eepossarja on silkkää timanttia. Heikoin minun mielestäni monelle suosikkiosastoa oleva Talisman. En vain pidä Brucen laulusta siinä biisissä. Aivan liian rankkaa jopa Brucelle vetää sitä biisiä. Liian väkisin laulettua. Lisäksi alun "muminalaulut" kestävät aivan liian kauan. Sitten taas The Man Who Would Be a King, joka ei tunnu olevan hirveässä suosiossa yleisesti, on minun mielestäni levyn paras biisi. Starblind ja Isle Of Avalon olivat paljon parempia biisejä kuin muistinkaan. Mother Of Mercy voisi olla kenties todella kirkas tähti, jos kertsi olisi parempi. Muuten lähes täydellinen biisi, mutta se kertsi vesittää. Hyvin pitkälti samaa mieltä. Pidän The Alchemistista myös. Kyllä TFF hakkaa jonkun No Prayerin miten vain. |
Ruutukunkku 31.08.2015 10:40:55 | |
---|
Basil79: Kävin itsekin avausraidan kuuntelemassa ja Speed Of Lightin sitten testimielessä perään, että kuinka paskaa laatua tuo on Spotifyyn verrattuna ja paskaahan se oli. Ei kyllä pitäisi kenenkään tuosta kuunnella ja vetää yhtään mitään johtopäätöksiä. Avausraita kuitenkin sen verran vakuutti huonolaatuisuudessaankin, että odotukset pysyi kovana. Perjantaina sitten sen oikean levyn kanssa. Kai tässä jaksaa odotella. Kuuntelin Frontierin pitkästä aikaa, varmaan 2-3 vuoteen kokonaisuudessaan läpi ja parempi se on, mitä muistikuvat. Lopun eepossarja on silkkää timanttia. Heikoin minun mielestäni monelle suosikkiosastoa oleva Talisman. En vain pidä Brucen laulusta siinä biisissä. Aivan liian rankkaa jopa Brucelle vetää sitä biisiä. Liian väkisin laulettua. Lisäksi alun "muminalaulut" kestävät aivan liian kauan. Sitten taas The Man Who Would Be a King, joka ei tunnu olevan hirveässä suosiossa yleisesti, on minun mielestäni levyn paras biisi. Starblind ja Isle Of Avalon olivat paljon parempia biisejä kuin muistinkaan. Mother Of Mercy voisi olla kenties todella kirkas tähti, jos kertsi olisi parempi. Muuten lähes täydellinen biisi, mutta se kertsi vesittää. Tämä kyllä kiteyttää hyvin myös omat ajatukset tuosta levystä. Talisman ja Mother of mercy eivät toimi just noiden vocaalien takia. Liian puskettua. MoM on kyllä kertsiä lukuunottamatta muuten loistokamaa. Starblindista oon kyllä tykänny aina. Avausraita on hirvittävä tykki. Intro tosin turhake. You are number six |
Ianuarius 01.09.2015 08:56:02 | |
---|
Oon vähän miettiny, että ostaisin jonku levyn tässä, mutta ne 6 biisiä mitä oon kuullu tätä Iron Maidenin uusinta ei kyllä houkuttele ostamaan. :/ Sen sijaan oon kuullu yhen biisin Savantin Protos-levyltä ja haluttais ihan välittömästi hommata se. Kai se on vaan todettava, että tämä uus Maideni ei iske. Brave New World iski välittömästi ja se levy oli saatava heti. Siitä lähtien mielenkiinto on vaan laskenu. Ei nuo ny silleen huonoja biisejä oo, että jos joku tykkää tollasesta, niin varmasti iskee. Ei voi niinku millään ilveellä väittää, että ois mikään nolo levy. Ehkä sen joskus hankin... katellaan. The secret to creativity is knowing how to hide your sources. -Albert Einstein |
Tympee Huttunen 01.09.2015 09:25:00 | |
---|
Ianuarius: Kai se on vaan todettava, että tämä uus Maideni ei iske. Brave New World iski välittömästi ja se levy oli saatava heti. Siitä lähtien mielenkiinto on vaan laskenu. Ei nuo ny silleen huonoja biisejä oo, että jos joku tykkää tollasesta, niin varmasti iskee. Ei voi niinku millään ilveellä väittää, että ois mikään nolo levy. Ehkä sen joskus hankin... katellaan. Mä vähän ihmettelen, kun tää uus Maideni iskee youtube-leakkien perusteella paremmin kuin mikään viime IM-levy. Hienoja melodioita ja koukkuja. Brucen äänikin toimii yllättävän hyvin. Edellinen levy ei toiminut juuri ollenkaan, kuten ei AMOLADkaan paria biisiä lukuunottamatta. |
ekikoo 01.09.2015 10:44:49 (muokattu 01.09.2015 11:08:48) | |
---|
Nuo biisien mitat on taas aika facepalm mutta kuunnellaan nyt ensin. Mikä funktio noilla introilla on? The Red and the black bassointro kuulostaa joltain 3kk soittaneen ekalta riffilta, näköjään Harrisin biisi, olisi kaivannut kyllä vähän jonkun kaverin apua :--) edit: Oho siellähän muutama lähtee ns. suoraan asiaan. I would if I could...! Bitch! |
phiit 01.09.2015 11:53:36 | |
---|
~ Musiikin ei tarvitse olla kaunista ollakseen hyvää ~ |
reaper666 01.09.2015 12:04:32 | |
---|
Joo ei noi maidenin uudemmat mitää mestsriteoksia ole mutta eivät sentään aiheuta myötähäpeää kuin vaikka metallica. |
Topiello 01.09.2015 12:41:11 | |
---|
Youtube-basismisisti. |