Gary Enfield 13.08.2015 01:23:36 | |
---|
kojones: Vanhana on sit hyvä muistella niitä kitaroita. Tossa kun juhannusalusviikolla lennettiin Roomaan (ja siitä eteenpäin autolla) näytti tuo Martzi olevan perheineen samalla lennolla. |
Gabe 13.08.2015 08:42:16 | |
---|
kojones: Vanhana on sit hyvä muistella niitä kitaroita. Se ulkomaan matkailuhan onkin tunnetusti ainoa keino hankkia arvokkaita muistoja.. On kokeiltu eikä ole hinkua ihan heti toiste, ehkä sitten kun muksut ovat vähän isompia. Noin pienten kanssa useampi kotimaanreissu/aktiviteetti per vuosi tuntuu vähän mukavammalta toimintatavalta kuin yksi helvetin stressaava ulkomaanmatka. |
Jucciz 13.08.2015 09:26:08 (muokattu 13.08.2015 09:28:26) | |
---|
Se on muuten mahtava asia, että aikuinen ihminen saa yleensä ihan itte päättää, käyttääkö rahansa soittimiin vai matkailuun. Jotkut ovat päätyneet kuulemma jopa jonkinlaiseen välimallin ratkaisuun. Muutaman ulkomaanreissun oon tehnyt, mutta koskapa olen hankkinut myös soittimia, opetellut vähän soittamaankin ja päässyt bändeihin, on plakkarissa myös monta (sataa) ikimuistoista reissua pohjimmiltaan siksi, että ostin kitaroita. Vähintään välillisesti soittimetkin tuottavat siis paljon kivoja muistoja, joskus toki ihan omina itsenäänkin - onhan ne olleet hienoja hetkiä kun on saanut vaikkapa ensimmäisen kunnon soittimen tai vahvistimen. |
Gary Enfield 13.08.2015 10:23:28 | |
---|
Mitä tulee itse GASitukseen niin ei ole tällä hetkellä toteutettavissa olevia toiveita. Eilen testailin Ruokankaan applettia ja sain hinnaksi 3270 e Helcatilla. Toteutettavissa oleva olisi Fender Champion kuussatasen pikkustykkarin modaus. Siinä kun tarpeettomasti tonepiiri. Kehuvat ulkomaan sivuilla sen poistoa hyväksi ratkaisuksi. |
Artist 13.08.2015 11:01:31 (muokattu 13.08.2015 11:05:05) | |
---|
kojones: Vanhana on sit hyvä muistella niitä kitaroita. Kärjistetysti näin. :) Toki itsellänikin on bändisoittovuosista hauskoja muistoja, ja jotain varmaan tuli itsestä ja toisista ihmisistä opittuakin. Varmaan näidenkään kokemusten edellytys ei tosin ollut pistää niin paljoa fyrkkaa pelkästään soittimiin kuin silloin tuli pistettyä. No, kullakin toki omat kipurajansa. Varmaan, jos uudelleen saisin valita, vetäisin bändisoittovuodet halvemmilla rojuilla. Nykyään ei hirveästi viitsi kitarakamoja ostella nurkkiin lojumaan, kun kaikki itseäni kiinnostavat kamppeet maksavat niin pirusti, että niillä rahoilla matkustaisi vaikka minne. "They tell me, but I tell them, I do it my way and I always will" |
JaaGeRMaisTeR 13.08.2015 11:19:15 | |
---|
Itselleni olen jo myöntänyt olevani sen verran PA ettei varaa matkustaa, eikä kyllä kitarakamoihinkaan. Mitäpä sitä muutenkaan, kun kielet saati soittaminen ei luista. Kappale on kuin tulkitsijansa. Yleensä vähän vajaa. |
freakingenius 13.08.2015 11:32:23 | |
---|
Meitsi gasittaa uusia kieliä.. |
stratomaster 13.08.2015 11:49:23 (muokattu 13.08.2015 11:49:40) | |
---|
gary field: Mitä tulee itse GASitukseen niin ei ole tällä hetkellä toteutettavissa olevia toiveita. Eilen testailin Ruokankaan applettia ja sain hinnaksi 3270 e Helcatilla... Täytyy myöntää, että hinkua olisi hankkia Ruokangas. Mojoa olen sillä appletilla rakennellut, ja kyllä sieltä alle kolmen ja puolen tonnin saisi jo aika kivan. Unicornikin himottais, mutta sellainen tulee turhan kalliiksi. Kovasti mietityttää, kumman CS Straton pistäisi lihoiksi, jos tuon Mojon panisi tilaukseen. Pidän niistä kummastakin, ja yleensäkin olen huono luopumaan hankkimistani kitaroista. |
Kuha 13.08.2015 13:23:33 | |
---|
stratomaster: Kovasti mietityttää, kumman CS Straton pistäisi lihoiksi, jos tuon Mojon panisi tilaukseen. Pidän niistä kummastakin, ja yleensäkin olen huono luopumaan hankkimistani kitaroista. Sun kokoelmaan sopisi hyvin CS Tele. Old Fenders never die |
stratomaster 13.08.2015 13:31:05 | |
---|
Kuha: Sun kokoelmaan sopisi hyvin CS Tele. On niitäkin tullut kuolattua, varsinkin Gregin sivuilla on tullut käytyä lähes päivittäin. Mutta nyt on jotenkin Ruokangas hiipinyt mieleen. |
Gabe 13.08.2015 14:26:05 | |
---|
stratomaster: On niitäkin tullut kuolattua, varsinkin Gregin sivuilla on tullut käytyä lähes päivittäin. Mutta nyt on jotenkin Ruokangas hiipinyt mieleen. Mulla lähti CS Fender aika nopsaan kiertoon Ruokankaan saavuttua. Voin kyllä oikein lämpimästi suositella ko pajan tekeleitä. |
klobasa 13.08.2015 14:40:30 | |
---|
kojones: Vanhana on sit hyvä muistella niitä kitaroita. Itse muistelen paljon isommalla lämmöllä esim. aikoinaan omistamaani japsi Fender telecasteria kuin esim. tekemääni reissua epäystävälliseen Ranskaan tai vaikka taskuvarkaajien riivaamaan Barcelonaan. |
Kuha 13.08.2015 14:45:23 | |
---|
Gabe: Mulla lähti CS Fender aika nopsaan kiertoon Ruokankaan saavuttua. Voin kyllä oikein lämpimästi suositella ko pajan tekeleitä. Mulla kävi toisin päin, mutta niissä ekoissa VSOP:ssa olikin pientä laittamista. Old Fenders never die |
stratomaster 13.08.2015 14:45:37 (muokattu 13.08.2015 14:48:05) | |
---|
Gabe: Mulla lähti CS Fender aika nopsaan kiertoon Ruokankaan saavuttua. Voin kyllä oikein lämpimästi suositella ko pajan tekeleitä. Juu, kyllähän niistä enimmäkseen aivan loistavia arviota olen kuullut/lukenut. Paria olen kokeillut pikaisesti, ja upeita vehkeitä ne on olleet. Eipä sillä, tykkään myös noista CS Fenkuista kovasti. |
Krice: Schecter on ollut minusta vähän tylsä kitaravalmistaja, mutta joskus nekin osuvat oikeaan sattumalta. Jos tuota olisi FR:llä niin ostaisin ehkä heti. Potikat on suht hyvin aseteltu ja viimeistely ei ole tyypillinen 5mm muovilakkakerros vaan ilmeisesti melko kevyt maali puun päällä. http://www.schecterguitars.com/guitars/black-ops-c-1-detail Siinä olisi Cod:ia pelaavan kitaristin päiväuni. Ihan tyylikäs ja aikalailla omien mieltymysten näköinen. Kappale on kuin tulkitsijansa. Yleensä vähän vajaa. |
Gabe 13.08.2015 20:28:26 | |
---|
klobasa: Itse muistelen paljon isommalla lämmöllä esim. aikoinaan omistamaani japsi Fender telecasteria kuin esim. tekemääni reissua epäystävälliseen Ranskaan tai vaikka taskuvarkaajien riivaamaan Barcelonaan. Erityisen mieleenpainunut muisto mulla on koko perheen noro +35 asteen lämpötilassa. Kuha: Mulla kävi toisin päin, mutta niissä ekoissa VSOP:ssa olikin pientä laittamista. Minulla on komemusta ainoastaan 2010-2015 vuoden Ruokankaista. Niissä mitä olen kokeillut ei ole ollut taas yhtään mitään nuristavaa. Mutta onhan se luonnollista että tekijät kehittyy mitä enemmän tekevät. Omien kokemusten perusteella noissa CS Fendereissä laatu heittelee sen verran että en siihen hintaan näkemättä lähtisi ostamaan. Vaikka noin keskimäärin ovat kyllä todella upeita soittimia nekin. stratomaster: Juu, kyllähän niistä enimmäkseen aivan loistavia arviota olen kuullut/lukenut. Paria olen kokeillut pikaisesti, ja upeita vehkeitä ne on olleet. Eipä sillä, tykkään myös noista CS Fenkuista kovasti. Tykkään kyllä itsekin CS Fendereistä kovasti, mojokkaita epeleitä ja pääosin hyvin tehty. Mutta kyllä R on minun mesta jos vain kukkaro antaa periksi.. :) |
johanssen 15.08.2015 14:31:49 | |
---|
Tollanen https://reverb.com/item/977175-1968 … 2-straight-front-cab-t1281-pulsonickyllä himottais. Mutta jää kyllä tuohon hintaan ostamatta. Se vaan soundaa aivan helvetin hyvältä. Ja näyttää. Pääsin nimittäin vetämään kaverin vastaavalla menneellä viikolla runtturokin kitararaidat purkkiin. BT Dusty oli nuppina. Eihän se tietenkään oo myynnissä. Ei nyt eikä koskaan. Eikä se välttämättä just ollu spekseiltään tuo linkin kaappi, mutta alkuperäinen kaikkia osiaan myöten vuodelta 1968. Pikkusen enemmän vielä räjähtänyt, kuin tuo kuvan yksilö, mutta "Marshall" teksti oli kokonainen. Ai että se oli nätti. Tollasista sitä näkee jo unia. asialliset hommat hoietaan, muuten ollaan ku ellun kanat... |
antnis 15.08.2015 15:53:25 | |
---|
Matkailu avartaa. Eikä virhettä. |
Sarko 15.08.2015 16:35:10 (muokattu 15.08.2015 16:35:47) | |
---|
antnis: Matkailu avartaa. Eikä virhettä. Muttaku ripuli ja joku ulkomaalainen sanoi pahasti. "You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart |
Kivijalka 15.08.2015 16:40:22 | |
---|
Sarko: Muttaku ripuli ja joku ulkomaalainen sanoi pahasti. Joskus myös sanottu jollain ulkomaalaisella oleva paha ripuli. The end of days is coming. "Every person with screen time knows some form of martial art, and most of them can solo like Van Halen. This is the way the world should be!" |