Entropia666 10.08.2015 21:32:38 | |
---|
Shredator: Täytyy sanoa etten itse tykännyt aikoinaan siitä...M7:n jälkeen oli odotukset kovat mutta ei täyttänyt. Ei ole BKP Nailbombin ja Aftermathin voittanutta. Ite olin erittäin skeptinen noita kohtaan, luulin että on semmoset sieluttomat alavirejyystömikit, mutta noi osottautukin hyvin artikuloiviks ja räyhäkkäiks mikeiks. |
Mr. Speed 10.08.2015 21:36:07 | |
---|
Entropia666: Ite olin erittäin skeptinen noita kohtaan, luulin että on semmoset sieluttomat alavirejyystömikit, mutta noi osottautukin hyvin artikuloiviks ja räyhäkkäiks mikeiks. Usein sieluton alavirejyystömikki on juurikin artikuloiva ja räyhäkäs kun ne on ne kaks asiaa mitä alavirejyystössä tarttee. |
Entropia666 10.08.2015 21:39:18 | |
---|
Mr. Speed: Usein sieluton alavirejyystömikki on juurikin artikuloiva ja räyhäkäs kun ne on ne kaks asiaa mitä alavirejyystössä tarttee. Nii en tiiä sit. Muuten alajyystöhevissä on semmoset soundit mitkä ei saa itteeni juurikaa heittelemään voltteja riemusta. |
Shredator 10.08.2015 21:49:24 | |
---|
Entropia666: Ite olin erittäin skeptinen noita kohtaan, luulin että on semmoset sieluttomat alavirejyystömikit, mutta noi osottautukin hyvin artikuloiviks ja räyhäkkäiks mikeiks. Mulla oli juurikin ongelmaa sen artikulaation kanssa. Kun M7 jyräsi ja joka nuotti pomppasi selkeästi ja tiukasti, niin M6 vaan tuuttasi ja muistutti enemmän EMG81:stä...Omaan käyttöön BKP oli toimivampi. If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking. |
Entropia666 10.08.2015 22:05:36 | |
---|
Shredator: Mulla oli juurikin ongelmaa sen artikulaation kanssa. Kun M7 jyräsi ja joka nuotti pomppasi selkeästi ja tiukasti, niin M6 vaan tuuttasi ja muistutti enemmän EMG81:stä...Omaan käyttöön BKP oli toimivampi. Mulla on juurikin tuommoinen fiilis M6:sta mitä sulla M7:sta. EMG:tä oon kavereiden kitaroissa testaillu ja ne ei oo oikeen miellyttäny. BKP:t on vähän tuntematonta maata mulle, mutta eiköhän seki tuu tutuks kun toisen kitaristin kustomvehkeeseen semmoset tulee. |
steelduck 10.08.2015 22:53:04 (muokattu 10.08.2015 22:59:52) | |
---|
Tänään tuli Poison Arrowilta Subterranean spedu. Analogi Octaaveri (1 ylös, 1 ja 2 alas) joka toimii myös fuzzina. Aivan tolkuton pöristin. Tänään on käyty todella syvällä soolojamissa ja naapurit kiittää. Tuohon perään pari delaytä niin tulee semmoista äänimattoa, että ei mitään rajaa... :D Hauskaa on ollut. Samassa paketissa tuli myös Maxon Analog Delay, jonka myrkkynuolelta poistin. Todella iloinen ylläri. Älyttömän hyväsoundinen. Huomattavasti mielyttävämpi soundinen, kuin TC Triple Delay tai Belle Epoch... ei niin monipuolinen, eli vähän one trick pony mutta hyvä siinä. |
Juzpe 10.08.2015 23:32:07 | |
---|
steelduck: Tänään tuli Poison Arrowilta Subterranean spedu. Analogi Octaaveri (1 ylös, 1 ja 2 alas) joka toimii myös fuzzina. Aivan tolkuton pöristin. Tänään on käyty todella syvällä soolojamissa ja naapurit kiittää. Tuohon perään pari delaytä niin tulee semmoista äänimattoa, että ei mitään rajaa... :D Hauskaa on ollut. Samassa paketissa tuli myös Maxon Analog Delay, jonka myrkkynuolelta poistin. Todella iloinen ylläri. Älyttömän hyväsoundinen. Huomattavasti mielyttävämpi soundinen, kuin TC Triple Delay tai Belle Epoch... ei niin monipuolinen, eli vähän one trick pony mutta hyvä siinä. Ei wittu... se o saanu tommose duunattua? Oli sen äijän kaa aikoinaa puhetta asiasta. Mulle kans! Onks siinä säädöt noille kaikille oktaavialueille? Vähäx helevetin siistiä. Töissä "Nopeampi kaula ei ole makuasia, se on fysiikkaa." musti-peruskoira |
steelduck 10.08.2015 23:53:31 | |
---|
Juzpe: Ei wittu... se o saanu tommose duunattua? Oli sen äijän kaa aikoinaa puhetta asiasta. Mulle kans! Onks siinä säädöt noille kaikille oktaavialueille? Vähäx helevetin siistiä. Joo, säädöt löytyy neljä potikkaa kannesta kaikille kolmelle oktaaville, eli yksi ylös, yksi alas ja kaksi alas ja dry ja sitten on switchi joka puhdistaa tarvittaessa yläoktaavia ja sisältä löytyy viellä kaksi minipotikkaa joista toi säätää tuon yläoktaavin tonea ja fuzzia. On kyllä hauskin spedu mitä mulla on... |
steelduck: Joo, säädöt löytyy neljä potikkaa kannesta kaikille kolmelle oktaaville, eli yksi ylös, yksi alas ja kaksi alas ja dry ja sitten on switchi joka puhdistaa tarvittaessa yläoktaavia ja sisältä löytyy viellä kaksi minipotikkaa joista toi säätää tuon yläoktaavin tonea ja fuzzia. On kyllä hauskin spedu mitä mulla on... Joskus pari vuotta sitte tommosen toteutusta pohditiin MyrkkyNuolen kans puhelimessa ja meilillä pitkään, koska toi ois ihan vitun siisti ja ihku vehe. Tarvii panna viestiä, josko se viittis tommosta vähä kolvata mulle. Töissä "Nopeampi kaula ei ole makuasia, se on fysiikkaa." musti-peruskoira |
arppah8 11.08.2015 18:57:55 | |
---|
Parker P44 Pro tuli torilta ostettua. Johan noita Parkereita on julkaisustaan asti kuumoteltu vaihtelevissa määrin, nyt hinta ja tilin saldo kohtasivat riemastuttavalla tavalla. Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. Ostamatta ei testata! |
steelduck 12.08.2015 16:43:51 (muokattu 12.08.2015 16:44:47) | |
---|
Jaska's Music Garage Texas Ranger Treble boosteri Custom Soundsista... ihan huikea spedu. Tulee pidettyä lähes kokoajan päällä. Nyt ymmärrän miksi kaikki on suitsuttanut tätä. Ihan parhautta. (Vinkkinä tälläistä halajaville. Custom soundsissa on yksi vielä hyllyssä... ) |
Juzpe 12.08.2015 16:47:31 | |
---|
steelduck: Jaska's Music Garage Texas Ranger Treble boosteri Custom Soundsista... ihan huikea spedu. Tulee pidettyä lähes kokoajan päällä. Nyt ymmärrän miksi kaikki on suitsuttanut tätä. Ihan parhautta. (Vinkkinä tälläistä halajaville. Custom soundsissa on yksi vielä hyllyssä... ) Ykkös vai kakkosmalli, eli tonepotikalla vai ilman? Oha se vittu PoisonArrown OC44-boosterin ohella ihan helvetin kova tiluliidiboosteri. Komppijyystäntää varten 18V-mod + led-silta tubescreamer niin ei siinä sitte tartte ku soittaa. Stadikkadelay nyt tietty, mutta sehän on jo kaikilla. Töissä "Nopeampi kaula ei ole makuasia, se on fysiikkaa." musti-peruskoira |
steelduck 12.08.2015 17:12:14 | |
---|
Juzpe: Ykkös vai kakkosmalli, eli tonepotikalla vai ilman? Kakkosmalli.... 808 reissue löytyy, mutta mitä noi modit on??!! |
Jucciz 12.08.2015 17:21:19 | |
---|
|
Juzpe 12.08.2015 17:32:25 | |
---|
steelduck: Kakkosmalli.... 808 reissue löytyy, mutta mitä noi modit on??!! Kysys vaikka MyrkkyNuolelta tai Kojonesilta tarkemmin, mutta perushomma on se, että 18V käyttöjännite antaa lisää headroomia ja pikkuisen lisää puhdasta boostia, LED-modi on sellainen että sen normaalin diodisillan rinnalle pannaan kytkimen taakse LED-silta. Kivempi soundi ja hiukan reilummin gainia noissa ledeissä. Esmes TG-musicin One Afterissa on kytkimillä valittavissa kaikki suositut 808-modailut päälle/ pois. Nehän on, järjestyksessä vakio/modi: - Thin/ Fat, alapääleikkautuman säätö - 9V/ 18V, käyttöjännite - Symmetrinen/ Asymmetrinen klippaus - Diodi/ Ledi Töissä "Nopeampi kaula ei ole makuasia, se on fysiikkaa." musti-peruskoira |
Dropped C 12.08.2015 17:35:08 | |
---|
|
Dropped C 12.08.2015 17:35:59 | |
---|
|
Åboensis 12.08.2015 19:35:48 | |
---|
Höh, onnistuin taas yllättämään itseni ja poistin Torilta Peavey 4x10" Classic 50:sen vuodelta '91 1x15" Deltabluesini kaveriksi. Ei pitäisi ainakaan headroomin ja äänenpaineen loppua ihan heti kesken. Kohta tosin loppuu treenikseltä jalkatila mutta mitäs pienistä... "I dont know who they think they are, smashing a perfectly good guitar" - John Hiatt - |
jhakwe 13.08.2015 20:40:25 | |
---|
http://www.facebook.com/taintedaudiofx - Käsintehtyjä pöristimiä. |
Laulava Kylätohtori 13.08.2015 20:47:05 | |
---|
Believe what you want, it doesn't mean you're right... |