Aihe: Hyvä chorus, delay ja tremolo?
1 2
Exhausted
24.06.2015 08:33:45

Onko tuosta vilkkuvalosta lopulta niin paljon hyötyä jos se ei kuitenkaan ole täysin synkassa musiikin kanssa? Vai onko oleellista tietää ennen soittamisen aloittamista, millaista dilsaa/tremoloa on tulossa?
Rämppy
24.06.2015 10:14:11
Delayna mulla on ollut wanha kunnon Line6 DL4 kohta 15 vuotta käytössä monenlaisissa keikkaolosuhteissa. Toisinaan sellaisissa liitereissä, joissa sähköt on varmaan maailmansotien väliseltä ajalta. Ostaessani epäilin laitteen kestävyyttä koska Line6, mutta kertaakaan tuo ei ole pettänyt, vaikka muuta kalustoa on joskus hajonnut ympäriltä. Edelleenkin on täysin kurantti vehjes. Muiden mielipiteistä en tiedä enkä välitä, mutta omalta osaltani voin suositella. Hyvät mallinnukset, helppo käyttää, kolme helposti tavoitettavaa muistipaikkaa ja se tap tempokin löytyy. Ainoa miinus on ehkä isohko koko.
Saahan sitä sanoa.
Demo Harrison
16.05.2016 13:40:26
Flashback 90-luvun alun treenisessiosta erään laulajakokelaan kanssa. Polkaisin Ibanez-modulation delay-spedun päälle chorus-asetuksilla ja rupesin strummaamaan.

"Mulle tulee tosta kitarasaundista mieleen vähän baari", kommentoi laulajakokelaan paikalla ollut naisystävä.

Olin niin saundini lumoissa, että en haistanut oluen hajua soitossani. Paljon myöhemmin lahjoitin spedun kaverille, mutta oluen haju ei poistunut elämästäni.

Mutta, tarvitsisinko minä tai tarvitseeko kitaristi yleensä chorus-pedaalia? Se selvinnee varmaan visiitillä soitinkaupassa, että rupeeko miten kaasuttamaan. Eksoottisin käyttämäni spedu tällä hetkellä on phaser.
Krooninen sävelkorvan tulehdus ja ajoittainen rytmitajuttomuustila
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)