Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Bias desktop kuulostaa tunkkaiselta
1 2 3
northern
23.06.2015 11:44:52
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hiljattain törmäsin youtubessa bias desktop plugarin videoihin ja innostuin että kuulostaapa hyvältä. Latasin demon koneelle.. ja totesin että ei kuulosta kyllä yhtään samalta. Pelkkää tunkkaista kuminaa kaikki soundit. Äänitin esimerkin. Ensimmäisessä on käytetty LeGion ja LeCap plugareita, jälkimmäinen oli Biassin metal presetti. Kyllä noi ilmaset pesee ihan mennen tullen.
 
https://www.dropbox.com/sh/gjzosp7e … 2x2e/AACZGUtiOTevtrpL2gYsiSX_a?dl=0
 
Etsiikö bändisi hyvää studiota jossa työskennellä halvalla? Ota siinä tapauksessa minuun yhteyttä.
Megadethh2
23.06.2015 12:51:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pahiten tässä häiritsee se, että tuo kitara on ihan selvästi epävireessä, eka soundi on hirveää sirinää jossa on aivan liikaa ylämiddleä ja aivan liian vähän alapäätä, toisessa taas ei sitä yläpäätä ole nimeksikään.
 
Jos se jonkun toisen tekemä Bias klippi kuulostaa hyvältä, ja omasi ei kuulosta läheskään samalta, niin kai sinulla oli siinä edes suunnilleen samat asetukset käytössä? Tietysti kitara vaikuttaa suunnattomasti, uudet kielet kanssa auttaa varmasti tuohon tunkkaisuusongelmaan ainakin jonkin verran, toki jos kitara on jostain agathiksesta tehty niin mikään ei sitä välttämättä pelasta : D.
 
Myös tässä klipissä on mahdollisesti voinut olla laadukkaampi DI-ketju käytössä, luultavasti joku hyvä DI-boksi sen interfacen vakioinstrumenttitulon sijaan, sen itse videon linkaaminen kanssa voisi auttaa. Soittaja kanssa vaikuttaa yhtälöön luonnollisesti aika paljon, lienee sanomattakin selvää.
 
Vihaleipä There is no dark side in the moon, really. Matter of fact, it's all dark.
Generalissimo
23.06.2015 12:52:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En ole biasia kokeillut, mutta guitar rigiä testaillut ja ihan sama homma siinä. Kuullostaa niin paskalta, ettei vahvistin- ja kaappimallinnoksia voi käyttää, vaan parempaa jälkeä tulee suoraan säröspedusta direct inninä ja hyvillä erillisplugareilla... toki guitar rigissä on hyviä muita plugareita, mutta itse vahvari ja kaappimallinnokset ovat kyllä huonoja.
 
Tappajabanaani
23.06.2015 13:59:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse olen näistä mallinnusplugareista saanut hyvinkin käyttökelpoisia soundeja. Säätöjä kannattaa lähestyä vähän eri kulmasta, kuin perinteisten vahvistimen kanssa. Olennaisin juttu näissä on mielestäni kuitenkin toimiva kaappimallinnus. Ei varmaan auta aloittajaa ollenkaan, mutta tulin näin yleisesti huutelemaan.
 
phiit
23.06.2015 14:04:51 (muokattu 23.06.2015 14:46:34)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Generalissimo: En ole biasia kokeillut, mutta guitar rigiä testaillut ja ihan sama homma siinä. Kuullostaa niin paskalta, ettei vahvistin- ja kaappimallinnoksia voi käyttää, vaan parempaa jälkeä tulee suoraan säröspedusta direct inninä ja hyvillä erillisplugareilla... toki guitar rigissä on hyviä muita plugareita, mutta itse vahvari ja kaappimallinnokset ovat kyllä huonoja.
 
Def Leppardhan käytti Guitar Rigiä levyilläänki ;) ei noi softat eroa mitenkään lattia/räkkimallintavista, "samaa" softaa eri raudalla.
 
~ Musiikin ei tarvitse olla kaunista ollakseen hyvää ~
northern
23.06.2015 14:44:34
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Megadethh2: Pahiten tässä häiritsee se, että tuo kitara on ihan selvästi epävireessä, eka soundi on hirveää sirinää jossa on aivan liikaa ylämiddleä ja aivan liian vähän alapäätä, toisessa taas ei sitä yläpäätä ole nimeksikään.
 
Floikka talla, ei jaksa virittää :P
 
Uudestaan kuunneltuna jäi vähän turhan terävä soundi tohon ekaan klippiin, mutta aikamoista sirinää se kyllä on ihan ammattilaisillakin. Ei tuolla paljon bassot jyrise kitararaidoilla.
https://www.youtube.com/watch?v=TYR294TQpKA
 
Jos se jonkun toisen tekemä Bias klippi kuulostaa hyvältä, ja omasi ei kuulosta läheskään samalta, niin kai sinulla oli siinä edes suunnilleen samat asetukset käytössä? Tietysti kitara vaikuttaa suunnattomasti, uudet kielet kanssa auttaa varmasti tuohon tunkkaisuusongelmaan ainakin jonkin verran, toki jos kitara on jostain agathiksesta tehty niin mikään ei sitä välttämättä pelasta : D.
 
Myös tässä klipissä on mahdollisesti voinut olla laadukkaampi DI-ketju käytössä, luultavasti joku hyvä DI-boksi sen interfacen vakioinstrumenttitulon sijaan, sen itse videon linkaaminen kanssa voisi auttaa. Soittaja kanssa vaikuttaa yhtälöön luonnollisesti aika paljon, lienee sanomattakin selvää.

 
Samoja presettejä käytin mitä tässä videolla on, en enää muista mitä noista.
https://www.youtube.com/watch?v=v3xKn7u5mi8
 
Etsiikö bändisi hyvää studiota jossa työskennellä halvalla? Ota siinä tapauksessa minuun yhteyttä.
askomiko
23.06.2015 17:39:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko koneelle menevä soundi tunkkainen, siis jos kuuntelet puhdasta raitaa mitä kitarasta päätyy koneeseen kun sinne rämpyttää? Jos on, syynä lienee edellä jo mainittu ongelma joka korjautuu DI-boksilla. Tavallinen linjatulo on impedanssiltaan täysin väärä kitaralle, ja se raiskaa soundista kaiken elon pois.
 
On vaikeaa olla heviuskottava kun on niin hemmetin söpö. -Shemhamforash
Megadethh2
23.06.2015 21:23:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

northern: Floikka talla, ei jaksa virittää :P
 
Uudestaan kuunneltuna jäi vähän turhan terävä soundi tohon ekaan klippiin, mutta aikamoista sirinää se kyllä on ihan ammattilaisillakin. Ei tuolla paljon bassot jyrise kitararaidoilla.
https://www.youtube.com/watch?v=TYR294TQpKA
 

 
Samoja presettejä käytin mitä tässä videolla on, en enää muista mitä noista.
https://www.youtube.com/watch?v=v3xKn7u5mi8

 
Ihanko oikeasti meinaat sitä, että aluksi laitat testiklippejä nettiin joissa et jaksa edes virittää kitaraasi (kitaran vire kun vaikuttaa soudiin aika vitusti, intonaatiosta puhumattakaan), joista muiden pitäisi arvioida kitarasoundejasi ja ladata tuo tiedosto tuolta, jaksaa kuunnella se ja vielä kirjoittaa mielipiteensäkkin siitä kun et itse vaivaudu edes virittämään sitä helvetin kitaraa vedoton johonkin kelluvaan tallaan.../RANT
 
Olihan tuo Maidenin kitaraklippi aika poikkeuksellisen ohut, tässäkään ei varmaankaan ole taaskaan kyse Steve Harriksen bassosoundin mahdollisimman läpileikkaavan saamiseksi ja kuuluvaksi ilman, että kitaran ja basson alataajuudet taistelee keskenään, empä ole tosin kyllä itse Maidenistä jostain kumman syystä ikinä välittänytkään vaikka ihan hyviä kappaleitakin ovat tehneet.
 
Kyllä ainakin minä voisin Andy Sneapia ammattilaiseksi kanssa haukkua ja silti herran äänittämät kitarat kuulostaa yksinään tältä (ei löytynyt paremman laatuisena nopealla haulla):
 
https://www.youtube.com/watch?v=XSGRaScXnl0
 
Tai Bob Rockia/Randy Staubia, varmaan jo vahvistaa sen, että kaikilla ammattilaisillakaan kitarat ei ole ihan pelkkää sirinää, ainakaan metallipuolella vaikka jossain yhdessä laulussa onkin:
 
https://www.youtube.com/watch?v=j_PTfe9fsXs
 
Joo ja tosiaan, harvoin mitkään kenenkään toisen tekemät presettisoundit toimii itsellä ilman mitään säätämistä, lisää trebleä ja presenceä vaan mukaan jos kuulostaan tunkkaiselta verrattuna noihin ilmaisplugineihin, oikeasti kannattaa koittaa itsekkin säätää noita ennekuin koko laitoksen aivan paskaksi julistaa ;). Ja tämäkin viesti on sitten yritetty kirjoittaa ei-loukkaavana sisältönä, ei kannata turhaan ottaa itseensä mistään mutta jos nyt vaikka jotain ajatuksia heräisi tästäkin. Milläs signaaliketjulla nuo kitarat on nauhoitettu oikein, sieltä voisi löytyä jotakin vastausta tähän tunkkaisuuteen, mites kielien ikä, koskas ne on viimeksi vaihdettu?
 
Vihaleipä There is no dark side in the moon, really. Matter of fact, it's all dark.
northern
24.06.2015 12:41:24
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Megadethh2: Ihanko oikeasti meinaat sitä, että aluksi laitat testiklippejä nettiin joissa et jaksa edes virittää kitaraasi (kitaran vire kun vaikuttaa soudiin aika vitusti, intonaatiosta puhumattakaan), joista muiden pitäisi arvioida kitarasoundejasi ja ladata tuo tiedosto tuolta, jaksaa kuunnella se ja vielä kirjoittaa mielipiteensäkkin siitä kun et itse vaivaudu edes virittämään sitä helvetin kitaraa vedoton johonkin kelluvaan tallaan.../RANT
 
Vaikuttaa se vire siihen että kuulostaako soitto hyvälle, mutta soundia voi silti yhtä hyvin arvioida.
 
Olihan tuo Maidenin kitaraklippi aika poikkeuksellisen ohut, tässäkään ei varmaankaan ole taaskaan kyse Steve Harriksen bassosoundin mahdollisimman läpileikkaavan saamiseksi ja kuuluvaksi ilman, että kitaran ja basson alataajuudet taistelee keskenään, empä ole tosin kyllä itse Maidenistä jostain kumman syystä ikinä välittänytkään vaikka ihan hyviä kappaleitakin ovat tehneet.
 
Kyllä ainakin minä voisin Andy Sneapia ammattilaiseksi kanssa haukkua ja silti herran äänittämät kitarat kuulostaa yksinään tältä (ei löytynyt paremman laatuisena nopealla haulla):
 
https://www.youtube.com/watch?v=XSGRaScXnl0
 
Tai Bob Rockia/Randy Staubia, varmaan jo vahvistaa sen, että kaikilla ammattilaisillakaan kitarat ei ole ihan pelkkää sirinää, ainakaan metallipuolella vaikka jossain yhdessä laulussa onkin:
 
https://www.youtube.com/watch?v=j_PTfe9fsXs

 
Kyllä noita sirinäsäröjäkin löytyy useammalta levyltä:
https://www.youtube.com/watch?v=4RS3oL53om4
https://www.youtube.com/watch?v=FEiXVDvw1ec
https://www.youtube.com/watch?v=9Z-oJz0Ziug
https://www.youtube.com/watch?v=CJnNCuDX_HQ
 
Makuasioitahan nuo on, ite tykkään kasarisoundeista, niin tulee enempi noita mun linkkaamia pätkiä käytettynä referenssinä. Omaan mieleen esim. tossa megadethin levyllä on pikkasen liikaa bassoa kitarassa. Hyvät soundit kyllä koko levyssä, mutta vielä olis omaan mieleen vähän paremmat pienemmällä bassolla.
 
Milläs signaaliketjulla nuo kitarat on nauhoitettu oikein, sieltä voisi löytyä jotakin vastausta tähän tunkkaisuuteen, mites kielien ikä, koskas ne on viimeksi vaihdettu?
 
Toi kyseinen pätkä on vedetty kitarasta suoraan alesiksen io2 äänikorttiin. Joskus äänitän V-amp pron kautta kuivan signaalin mutta en kuule kyllä mitään eroa näiden kahden äänitystavan välillä. Omaan korvaan kuulostaa ihan terveeltä toi soundi mikä kuivana menee koneelle ja kun tosta LeGion plugarista saa tollasta tosi terävää soundia (ja saa paljon terävämpääkin kuin tossa mun näytteessä), niin epäilen että ei vika oo siinäkään.
 
Etsiikö bändisi hyvää studiota jossa työskennellä halvalla? Ota siinä tapauksessa minuun yhteyttä.
Vladi
24.06.2015 16:36:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

askomiko: Onko koneelle menevä soundi tunkkainen, siis jos kuuntelet puhdasta raitaa mitä kitarasta päätyy koneeseen kun sinne rämpyttää? Jos on, syynä lienee edellä jo mainittu ongelma joka korjautuu DI-boksilla. Tavallinen linjatulo on impedanssiltaan täysin väärä kitaralle, ja se raiskaa soundista kaiken elon pois.
 
Ihan mielenkiinnosta kysyn, kuinka yleistettävissä oleva sääntö tää on? Mulla on käytössä Apogee Duet 2 ja siinä on kaksi "multiliitäntää", eli menee sekä plugi, että xlr sisään. Oon kytkeny kitaraa siihen signaaliketjulla kitara --> pedaalilauta --> Duetin input ja saanut erittäin käyttökelpoista soundia Logic 9:n vahvarimallinnuksista.
 
Onko vielä jotain parempaa tiedossa, jos väliin heittäis DI-boksin?
 
Harashoo tovaarish!
johanssen
24.06.2015 17:20:34
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vladi: Ihan mielenkiinnosta kysyn, kuinka yleistettävissä oleva sääntö tää on? Mulla on käytössä Apogee Duet 2 ja siinä on kaksi "multiliitäntää", eli menee sekä plugi, että xlr sisään. Oon kytkeny kitaraa siihen signaaliketjulla kitara --> pedaalilauta --> Duetin input ja saanut erittäin käyttökelpoista soundia Logic 9:n vahvarimallinnuksista.
 
Onko vielä jotain parempaa tiedossa, jos väliin heittäis DI-boksin?

 
Enpä usko. Eiks tossa Duetissa oo noi molemmat myös instrumentti sisääntuloja. Sitä en tiedä sitte, kun en Duettia tunne, että pitääkö niitä inputteja käydä sitte Duetin softasta säätämässä sopivaksi riippuen siitä, mitä ja millä otetaan sisään.
 
asialliset hommat hoietaan, muuten ollaan ku ellun kanat...
Vladi
24.06.2015 17:22:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

johanssen: Enpä usko. Eiks tossa Duetissa oo noi molemmat myös instrumentti sisääntuloja. Sitä en tiedä sitte, kun en Duettia tunne, että pitääkö niitä inputteja käydä sitte Duetin softasta säätämässä sopivaksi riippuen siitä, mitä ja millä otetaan sisään.
 
Juu ne on nimenomaan myös instrumenttisisääntuloja ja se sisääntulo pitää vaihtaa aina erikseen Duetin ohjelmasta. Laitteesta kuuluu tällöin pienimuotoinen naksahdus, eli kait se jotain säätää siinä samalla. :)
 
Harashoo tovaarish!
johanssen
24.06.2015 17:34:15
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vladi: Juu ne on nimenomaan myös instrumenttisisääntuloja ja se sisääntulo pitää vaihtaa aina erikseen Duetin ohjelmasta. Laitteesta kuuluu tällöin pienimuotoinen naksahdus, eli kait se jotain säätää siinä samalla. :)
 
Just. Siellä muuttuu noi "sisääntulo tasot" ja impedanssit, mutta tää on jo mullekin ns. korkeampaa matematiikkaa. Mie vaan teen.
 
asialliset hommat hoietaan, muuten ollaan ku ellun kanat...
askomiko
24.06.2015 19:23:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juu, jos jossain lukee instrument niin homma on kunnossa. Laatueroja kuitenkin on, joissain härpättimissä saa silti nuhaisen soundin ja sikana hurinaa vs. kunnon vehje. MikkoL taisi postata joskus jonnekin erittäin hyvän pätkän, jossa oli siis huono vs. hyvä äänikortti ja softassa samat asetukset. Valtava ero.
 
On vaikeaa olla heviuskottava kun on niin hemmetin söpö. -Shemhamforash
Vladi
24.06.2015 20:03:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

askomiko: Juu, jos jossain lukee instrument niin homma on kunnossa. Laatueroja kuitenkin on, joissain härpättimissä saa silti nuhaisen soundin ja sikana hurinaa vs. kunnon vehje. MikkoL taisi postata joskus jonnekin erittäin hyvän pätkän, jossa oli siis huono vs. hyvä äänikortti ja softassa samat asetukset. Valtava ero.
 
Joo tiedän tunteen. Mulla oli ennen Duet 2:sta joku halpa Rolandin interface. Kun vaihdoin Duet 2:een, eron kuuli jo pelkästään musiikkia kuunnellessa. Apogeen tuotteet taitaa yleisestikin olla todella hifejä ja soundia värittämättömiä.
 
Harashoo tovaarish!
ÄrGee
24.06.2015 23:00:43 (muokattu 24.06.2015 23:17:28)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Saako noilla ulostuloa muuntavilla DI-bokseilla parannettua ääntä huomattavastikin elävämpään suuntaan, ja millainen boksi tulisi valita? Focusrite 2i2 usb-interfacen eteen olisi tulossa, softana toimii AmpliTube 3.
 
E: etsivä löytää: https://www.youtube.com/watch?v=04h4oVm0_tM
 
askomiko
25.06.2015 00:15:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muistaakseni 2i2 kyllä jo osaa myös kitaratulon itsekin, en o varma.
 
On vaikeaa olla heviuskottava kun on niin hemmetin söpö. -Shemhamforash
Megadethh2
25.06.2015 02:26:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

northern: Vaikuttaa se vire siihen että kuulostaako soitto hyvälle, mutta soundia voi silti yhtä hyvin arvioida.
 
Kyllä noita sirinäsäröjäkin löytyy useammalta levyltä:
https://www.youtube.com/watch?v=4RS3oL53om4
https://www.youtube.com/watch?v=FEiXVDvw1ec
https://www.youtube.com/watch?v=9Z-oJz0Ziug
https://www.youtube.com/watch?v=CJnNCuDX_HQ
 
Makuasioitahan nuo on, ite tykkään kasarisoundeista, niin tulee enempi noita mun linkkaamia pätkiä käytettynä referenssinä. Omaan mieleen esim. tossa megadethin levyllä on pikkasen liikaa bassoa kitarassa. Hyvät soundit kyllä koko levyssä, mutta vielä olis omaan mieleen vähän paremmat pienemmällä bassolla.
 

 
Toi kyseinen pätkä on vedetty kitarasta suoraan alesiksen io2 äänikorttiin. Joskus äänitän V-amp pron kautta kuivan signaalin mutta en kuule kyllä mitään eroa näiden kahden äänitystavan välillä. Omaan korvaan kuulostaa ihan terveeltä toi soundi mikä kuivana menee koneelle ja kun tosta LeGion plugarista saa tollasta tosi terävää soundia (ja saa paljon terävämpääkin kuin tossa mun näytteessä), niin epäilen että ei vika oo siinäkään.

 
Joo, muttakun se kitara on epävireessä niin ne soundierot on sitten sitä tasoa, että verrataan paskan eri tasoja plus edelleenkin se, että jos sinä et jaksa nähdä vaivaa tehdä kunnollisia soundiklippejä, niin miksi vitussa me muut jaksettaisiin edes vaivautua sitten kuuntelemaan niitä, siinä kitaran virittämisessä olisi ehkä mennyt se pari minuuttia kumminkin maksimissaan...
 
Olihan tuossa Mouth of Warissa sitä alapäätäkin ihan terveesti tuon sirkkelin lisäksi, Creeping Deathin kitarasoundit on kanssa ihan asiallisia, tuosta Megadethin kitarasoundijutusta oon ihan täysin eri mieltä mutta kukin tavallaan, tämän unohdit tuosta linkkilistalta: https://www.youtube.com/watch?v=DPyOhP1GTRQ (on mulla näitä lisääkin, mutta en silti tunne tarvetta linkata niitä enempää vaikka luultavasti löytäisitkin niistä tulevaa referenssimateriaalia.)
 
Sitä en kyllä ymmärrä, minkä takia sen kitarasoundin pitäisi sitten olla jotenkin erityisen "terävä"? Itse ainakin mieluiten yritän hioa mahdollisimman tasapainoisen kitarasoundin joka istuu miksaukseen, ehkä desibelin boosti 1 kHz kohdalla jos tulee tarvetta pienelle lisäpurennalle soundissa. Nuo soundit tuossa Bias-demossa kuulosti ihan asiallisilta suurin osa millä se jätkä soitteli, huomattavasti paremmalta mitä nämä vireiset ääninäytteesi, huomaa kumminkin että noissa instrumenttisisääntuloissa on suuria eroja laitteiden välillä, monissa halvoissa interfaceissa se on tasoa melko paska/välttävä jos verrataan joihinkin kalliimpiin interfaceihin missä saattaa jopa olla ihan tasokas instrumenttilähtö.
 
Ei noita DI-bokseja ihan pelkän merkin vuoksi ole eri hintaisia, kyllä se on selvää että ero sen sun Alesiksen ja jonkun suunnilleen kaksi kertaan tuon interfacen hintainen DI-boksi tarjoaa ihan huomattavasti paremman kuuloista DI-signaalia, noita DI-bokseja on kumminkin parinkympin laatikoista monensadan euron peleihin, sitäkin voi miettiä, että jos interface maksaa satasen, kun summataan kaikki ne osat mitä siinä on, niin paljonko rahaa siihen instrumenttituloon on mennyt, ei taida ihan olla mitään Radialin tai Countrymain laatua ne osat siellä... : D.
 
Vihaleipä There is no dark side in the moon, really. Matter of fact, it's all dark.
Megadethh2
25.06.2015 02:34:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

askomiko: Muistaakseni 2i2 kyllä jo osaa myös kitaratulon itsekin, en o varma.
 
Onhan tuossa instrumenttitulo, sitä en kyllä osaa sanoa millainen, muistaakseni monet ovat netissä valitelleet sellaista ongelmaa, että se input klippaa gainit minimissäkin kuumemmilla mikeillä, tuosta ainakin pääsee sillä DI-boksilla eroon, toki ei kannata ehkä mitään ihan halvinta ostaa, itse voin ainakin noista halvoista suositella tuota Palmerin PAN 01:stä, 02-aktiiviversio tosin oli paremman kuuloinen yhdessä vertailussa minkä joskus kuuntelin, voi olla parempi sijoitus ehkä se.
 
Tosi jämäkän oloinen laatikko tuo Palmer ainakin on, en kyllä usko että ihan helpolla rikki menee ja pari vuotta se on jo hyvin palvellut.
 
Vihaleipä There is no dark side in the moon, really. Matter of fact, it's all dark.
johanssen
25.06.2015 07:29:11
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Megadethh2: Onhan tuossa instrumenttitulo, sitä en kyllä osaa sanoa millainen, muistaakseni monet ovat netissä valitelleet sellaista ongelmaa, että se input klippaa gainit minimissäkin kuumemmilla mikeillä, tuosta ainakin pääsee sillä DI-boksilla eroon, toki ei kannata ehkä mitään ihan halvinta ostaa, itse voin ainakin noista halvoista suositella tuota Palmerin PAN 01:stä, 02-aktiiviversio tosin oli paremman kuuloinen yhdessä vertailussa minkä joskus kuuntelin, voi olla parempi sijoitus ehkä se.
 
Tosi jämäkän oloinen laatikko tuo Palmer ainakin on, en kyllä usko että ihan helpolla rikki menee ja pari vuotta se on jo hyvin palvellut.

 
Mulla on ollu käytössä useita vuosia monia erilaisia Palmereita. Kestäviä ja tanakoita purkkeja eikä yksikään ole vielä sanonut itseään irti.
 
asialliset hommat hoietaan, muuten ollaan ku ellun kanat...
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «