Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Vahvarin tilaus briteistä?
1
Arziku
22.06.2015 15:35:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olisin hankkimassa Laneyn 20-wattista Lionheart-comboa, jota en ole löytänyt mistään suomalaisesta kaupasta/thomannilta ahkeran googlettelun jälkeen. Ajattelin tilata sen brittiläisestä Andertons-liikkeestä, joa oli ensimmäinen vastaan tullut kauppa jossa kyseistä vahvistinta myydään ja toimitetaan suomeen.
Onko kellään kokemusta tullimaksuista tai muista hankaluuksista briteistä tilattujen vahvistimien kanssa, ja kuinka kalliiksi se on aiemmin tullut? Onko järkevämpää tilata brittikaupasta vai tiedustella Laneyn maahantuojalta (levytukku ainakin Helsingissä) voiko heidän kauttaan tilata vahvistinta ja tulisiko se halvemmaksi?
 
I3enjam1n
22.06.2015 15:44:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Briteistä tilatessa ei tule tullia eikä alvia.
 
"...the more fragile harmonics can survive in a vacuum tube; where they seem to be eliminated or squashed in a solid state crystal lattice... ...I think that's the best and simplest I can put it." - Howard Alexander Dumble
Numb
22.06.2015 15:46:34
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen parikin vahvistinta briteistä tilannut. Normaali nettitilaus, ja kuriiri tuo laitteen kotiin. Tai minne sen nyt tahtookin tuotavaksi. Kulut ovat ne, jotka tilatessa näkyvät, eli laitteen hinta + kuljetus.
 
Sävelet ja sanat, kitara ja laulu: Dunnet Head "Dunnet Headin musa on parhaiten kuvattavissa silleen, että se muistuttaa sitä kuin suomalaiset aikuisrokkarit kirjoittais irlantilaisia juomalauluja." - Arttu
Sammo
22.06.2015 16:01:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ite yritän muistaa että että kaikkien firmojen sivuilla ilmoittama punta->euro -konversio ei välttämättä pidä paikkaansa ja luottokorttilaskussa saattaa odottaa ikävä(hkö) yllätys (kaverille kävi, ei omakohtaista kokemusta tosin) .
 
Itse olen miettinyt vähän isompaa dollarimääräistä tilausta, mutta odottelen mitä Kreikan kanssa tapahtuu, ainakin nyt lähiaikoina. Samaa miettisin myös Briteistä tilatessa.
 
"With me, I play loud. It's right out there. My manhood is right on the table. Examine it, pick it up, if you will. There it is." - Nigel Tufnell, Guitar Player Oct. '84
mrk
22.06.2015 16:36:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Andertonsia voi suositella lämpimästi. Nopeaa toimintaa. Itse asiassa ennätys kitarakamojen tilauksen suhteen: Noin vuosi sitten tilasin Marshallin 4x12 kaapin iltapäivällä klo 13 aikoihin. Seuraavana päivänä noin klo 17 UPS:n lähettipoju vaikeroi 40 kiloisen paketin kanssa ovellani. 20 euron kuluilla tämä :)
 
"Short On Long Term Goals"
Arziku
22.06.2015 16:54:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitos avusta, eikun GAS-vaihde päälle ja tilaamaan!
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «