Aihe: Vahvarin tilaus briteistä?
1
I3enjam1n
22.06.2015 15:44:04
Briteistä tilatessa ei tule tullia eikä alvia.
"...the more fragile harmonics can survive in a vacuum tube; where they seem to be eliminated or squashed in a solid state crystal lattice... ...I think that's the best and simplest I can put it." - Howard Alexander Dumble
Numb
22.06.2015 15:46:34

Olen parikin vahvistinta briteistä tilannut. Normaali nettitilaus, ja kuriiri tuo laitteen kotiin. Tai minne sen nyt tahtookin tuotavaksi. Kulut ovat ne, jotka tilatessa näkyvät, eli laitteen hinta + kuljetus.
Sävelet ja sanat, kitara ja laulu: Dunnet Head "Dunnet Headin musa on parhaiten kuvattavissa silleen, että se muistuttaa sitä kuin suomalaiset aikuisrokkarit kirjoittais irlantilaisia juomalauluja." - Arttu
Sammo
22.06.2015 16:01:06
Ite yritän muistaa että että kaikkien firmojen sivuilla ilmoittama punta->euro -konversio ei välttämättä pidä paikkaansa ja luottokorttilaskussa saattaa odottaa ikävä(hkö) yllätys (kaverille kävi, ei omakohtaista kokemusta tosin) .

Itse olen miettinyt vähän isompaa dollarimääräistä tilausta, mutta odottelen mitä Kreikan kanssa tapahtuu, ainakin nyt lähiaikoina. Samaa miettisin myös Briteistä tilatessa.
"With me, I play loud. It's right out there. My manhood is right on the table. Examine it, pick it up, if you will. There it is." - Nigel Tufnell, Guitar Player Oct. '84
mrk
22.06.2015 16:36:39
Andertonsia voi suositella lämpimästi. Nopeaa toimintaa. Itse asiassa ennätys kitarakamojen tilauksen suhteen: Noin vuosi sitten tilasin Marshallin 4x12 kaapin iltapäivällä klo 13 aikoihin. Seuraavana päivänä noin klo 17 UPS:n lähettipoju vaikeroi 40 kiloisen paketin kanssa ovellani. 20 euron kuluilla tämä :)
"Short On Long Term Goals"
Arziku
22.06.2015 16:54:47
Kiitos avusta, eikun GAS-vaihde päälle ja tilaamaan!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)