Funkånaut 16.06.2015 20:32:02 | |
---|
Quru: Minä olen käytettävissä. Meriitteinä kolme peräkkäistä Serie A:n voittoa, neljä peräkkäistä Italian cupin voittoa, kaksi Italian Super cupin voittoa (kahtena vuonna siis Italian tripla), kaksi peräkkäistä Mestarien liigan välieräpaikkaa, nämä kaikki Interissä. Lisäksi yksi veikkausliigan voitto HJK:ssa, Boltonin nostaminen Valioliigaan, ja jotain muita pikkumeriittejä. Ei muuta ku hakemusta tiskiin, siihen vakanssiin on avoin haku. http://yle.fi/urheilu/huuhkajien_pa … a_etsitaan_avoimella_haulla/8080676 Muista lisätä, oletko oikeutettu Sanssi-korttiin. Kun en keksinyt muutakaan sanottavaa, yritin kääntää tilanteen huumoriksi toteamalla "tööt", mutta jostain täysin käsittämättömästä syystä sain vastaukseksi avokämmentä. - Vessajono |
Quru 16.06.2015 20:35:26 | |
---|
"Jännä juttu, että yleensä ihmiset tulevat kehumaan, että olen siitä ihmeellinen ihminen, että kanssani voi keskustella - etenkin sellaiset jotka ovat keskusteltavasta asiasta täysin eri mieltä kanssani."
-JuhaHo |
Jaahas, pitää varmaan laittaa hakemusta, sillä itsehän johdatin Suomen tuleviin EM-kisoihin. Eli paikka on varma. Paitsi hitto, en saa Sanssi-korttia. "I never bluff" - Cordell Walker |
Vaihtovirta 16.06.2015 20:40:35 | |
---|
Secreterial: Jaahas, pitää varmaan laittaa hakemusta, sillä itsehän johdatin Suomen tuleviin EM-kisoihin. Eli paikka on varma. Paitsi hitto, en saa Sanssi-korttia. Itse olen voittanut footballmanager 2013:sta bundesliigan mestaruuden noin 10 kertaa, mestareiden liigan 7 kertaa ja muutaman seurajoukkueiden maailmanmestaruuden siinä välissä. Tämä kaikki Munghenissa 10 kauden aikana. Sääli, ettei palloliitolla ole varaa muhun.. Elämän ala asteella nokka huilua soitellen. |
Secreterial 16.06.2015 20:46:26 | |
---|
Vaihtovirta: Itse olen voittanut footballmanager 2013:sta bundesliigan mestaruuden noin 10 kertaa, mestareiden liigan 7 kertaa ja muutaman seurajoukkueiden maailmanmestaruuden siinä välissä. Tämä kaikki Munghenissa 10 kauden aikana.. Helppohan se on tuollasella joukkueella pärjätä! Shewsburyn nostaminen Valioliigaan on oman urani kovin teko, tosin tähtäimessä on nousu ensin Euroliigaan ja sitten haastamaan mestaruudesta. Täytyy ehkä tämä projekti katsoa loppuun ja katsoa sitten, jos maajoukkueen peräsimeen astuisi. "I never bluff" - Cordell Walker |
Stradlin 16.06.2015 22:50:15 | |
---|
Secreterial: Helppohan se on tuollasella joukkueella pärjätä! Shewsburyn nostaminen Valioliigaan on oman urani kovin teko, tosin tähtäimessä on nousu ensin Euroliigaan ja sitten haastamaan mestaruudesta. Täytyy ehkä tämä projekti katsoa loppuun ja katsoa sitten, jos maajoukkueen peräsimeen astuisi. Helppo se on jostain kakkosliigasta lähteä rakentamaan, siellä varmaan voi kaikille pelaajille maksaa palkkaakin. Itsehän olen viimeisimmän pestini aikana nostanut RC Strasbourgin puoliammattilaisista potkupalloilijoista yhdeksi Ranskan suurseuroista. On tässä minullakin tosin vielä projekti kesken, joten en ole Huuhkajien valmentajaksi hakemassa ainakaan vielä. "Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz |
Secreterial 16.06.2015 22:54:13 (muokattu 16.06.2015 22:54:24) | |
---|
Stradlin: Helppo se on jostain kakkosliigasta lähteä rakentamaan, siellä varmaan voi kaikille pelaajille maksaa palkkaakin. Itsehän olen viimeisimmän pestini aikana nostanut RC Strasbourgin puoliammattilaisista potkupalloilijoista yhdeksi Ranskan suurseuroista. Helppo se on puoliammattilaisista potkupalloilijoista lähteaä rakentamaan. Itse johdin Suomen EM-kisoihin! Eiku... "I never bluff" - Cordell Walker |
Stradlin 16.06.2015 22:58:19 | |
---|
Secreterial: Itse johdin Suomen EM-kisoihin! Myönnetään, kyllähän tuo kuulostaa käsittämättömän hurjalta tempulta jopa Football Managerissa. Itse en ole tainnut ikinä uskaltaa edes kokeilla. "Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz |
LordWinter 17.06.2015 00:36:05 | |
---|
Itse johdin Suomen EM-kultaan SWOSissa. Maalikuninkuuden voitti El Puki. "Hahaha, kiristääkö esarista, onko toistuvia tulehduksia? Annas kun Tohtori Jutku silpoo peniisi." -Röntgen-Jeesus |
touhis 17.06.2015 16:14:22 | |
---|
Kovan luokan managereita palstalla. Oma tähtihetkeni oli kun viimeisintä Football Manageria testaillessani yritin JJK:n luotsina ostaa MP:sta Fernando Torresin, mutta siirto kariutui siihen, ettei JJK:lla ollut rahaa siirtoon.. |
janezki_ 17.06.2015 17:54:01 (muokattu 17.06.2015 17:57:16) | |
---|
En tiedä näistä Football Managereista, mutta pelasin joskus Fifaa ja voitin parikin matsia. Olen käytettävissä. Suattaapi olla niin tai suattaapi olla olematta. Männessä näkköö! |
Secreterial 17.06.2015 17:57:07 | |
---|
janezki_: En tiedä näistä Football Managereista, mutta pelasin joskus Fifaa ja voitin parikin matsia. Football Managerissa ne valmentajataidot mitataan! "I never bluff" - Cordell Walker |
janezki_ 17.06.2015 17:59:39 | |
---|
Secreterial: Football Managerissa ne valmentajataidot mitataan! Mixu ois varmaan aika paska sitten FManagerissa. Ja näin. Suattaapi olla niin tai suattaapi olla olematta. Männessä näkköö! |
Secreterial 17.06.2015 18:11:00 | |
---|
janezki_: Mixu ois varmaan aika paska sitten FManagerissa. Ja näin. Mixu saa FM:ssäkin potkut aina. "I never bluff" - Cordell Walker |
Vaihtovirta 17.06.2015 18:20:57 | |
---|
Secreterial: Mixu saa FM:ssäkin potkut aina. Olen kokeillut joulukuusta. Se ei toimi edes Munchenin tasoisella joukkueella. Elämän ala asteella nokka huilua soitellen. |
Secreterial 17.06.2015 18:27:00 | |
---|
Vaihtovirta: Olen kokeillut joulukuusta. Se ei toimi edes Munchenin tasoisella joukkueella. Ei se ole taktiikan tai valmentajan vika. Pelaajat siellä kentällä pelaa. Pelaajien taso ei riitä. Ja näin. "I never bluff" - Cordell Walker |
touhis 17.06.2015 18:35:03 | |
---|
Minäkin pelasin joskus Fifaa, koska halusin Joey Bartoniksi Joey Bartonin paikalle. Sanomattakin lienee selvää, että Joey Bartonin ura lähti jyrkkään nousuun. |
locoloco 18.06.2015 01:53:12 (muokattu 18.06.2015 01:56:09) | |
---|
|
LordWinter 19.06.2015 18:33:48 | |
---|
Joachim Löwin sopimus ilmeisesti päättyy ensi vuonna. Siinä olisi Suomelle sopiva valmentaja, Löw on todella seksuaalinen mies. "Hahaha, kiristääkö esarista, onko toistuvia tulehduksia? Annas kun Tohtori Jutku silpoo peniisi." -Röntgen-Jeesus |
Prophet 20.06.2015 01:51:56 (muokattu 20.06.2015 01:59:48) | |
---|
|