Aihe: Mikä ohjelma tämä oli? tai millä saa vastaavaan tehtyä..
1
Juho L
17.06.2015 08:42:08
Sekvensseri?
Generally speaking, when I have had a cup of tea I don't want another one, and therefore prefer a maitre d' to maintain a respectful distance from my table and only replenish my libations when politely summoned.
Heickell
19.06.2015 17:04:39
GEt reaL. jos luit ton kysymyksen.. niin luulisi, että ymmärrät mitä haen, on , jokin muu...
KTR
19.06.2015 17:22:12
Spedemix
21.06.2015 11:42:11
Pointtina hahmoilla siis se, että lähes kaikilla moderneilla DAW:eilla pystyy kuvaamasi asiaa tekemään. Yksi harva millä tuo ei oikein taitu on Reason (olen joskus vuosia sitten vääntäny juuri tuollaista Reasonilla ja huhhuh mitä hommaa).
Spede blendaa: https://blend.io/spede
Juho L
21.06.2015 16:53:47
Spedemix: Pointtina hahmoilla siis se, että lähes kaikilla moderneilla DAW:eilla pystyy kuvaamasi asiaa tekemään.

Näinpä. Ja sitten jos vielä on se, että kaikki ysäri-techno ja psyke on tehty tuolla, niin se on jo niin geneeristä, että siihen voi vastata vain DAW/sekvensseri. Sitten kun vielä otetaan huomioon, että 90-luvulla vielä käytettiin pääosin hardissekkareita, niin aika hankala sanoa.

Ehkä joko joku vanha Pro Tools?
Generally speaking, when I have had a cup of tea I don't want another one, and therefore prefer a maitre d' to maintain a respectful distance from my table and only replenish my libations when politely summoned.
Henri Henri Olavi
26.06.2015 21:07:13 (muokattu 26.06.2015 21:08:09)
Mä luulen, että Fruity Loops vois olla kyseessä, joskin en tiedä duunattiinko sillä vielä 90-luvulla. Ainakin 2000-luvun psytrancea sillä on vääntänyt lukematon määrä tekijöitä. Sit tietty yks, millä monet trancekaverit ja mä, mut en trancea, duunas matskuunsa 90-luvulla, on Impulse Tracker (tai Fast Tracker II, Renoise yms. kerettiläiset), joka on tietenkin kovin musasofta koskaan.
Edes tätä yhtä ei ole olemassa.
Heickell
27.06.2015 03:45:41
ok, kiito.
Sit ku o ne biisit kasassa niin MAc kainaloon ja clubille. Tarviiko muuta ku ulostuloon piuhan mini / 3.5? vai onk jotai muuta mitä tarvii jos meinaa DJ tyylistä ratkaisuu joutua (vedonlyönnin hävinneenä) suorittaa?
PA-kamat kun yleensä nois mestois jo o.

I hope =)... .

Eli omilla biiseillä DJ hommaa.. mitä tarvii (viinan lisäx)
Barfunkel
29.06.2015 12:06:21
Heickell: ok, kiito.
Sit ku o ne biisit kasassa niin MAc kainaloon ja clubille. Tarviiko muuta ku ulostuloon piuhan mini / 3.5?

Jos haluat kuunnella biisejä ennen kuin miksaat ne sisään etkä vaan miksata sokkona, niin tarvitset jonkin keinon millä kuunnella useaa eri lähdettä. Esim. joku DJ-kontrolleri.

Heickell:
Eli omilla biiseillä DJ hommaa.. mitä tarvii (viinan lisäx)

Kontrollerin lisäksi tarvitset jonkin DJ-softan, esim Traktorin tai Seraton. Ilmaisiakin vaihtoehtoja tosin löytyy.
Heickell
09.07.2015 11:31:08
paljonko veloitatte tunnin setistä?

eli jos on kaikki ok, niin voi mennä mp3 soittimen kaa ja laittaa piuhan kii ja sitten vaa huitoo kovasti käsillä ilmaan ;)
Barfunkel
09.07.2015 12:25:50
Jos on aloittelija niin ilmaiset kaljat on ihan hyvä palkka. Vaikka olisi kokenutkin seppä, niin eipä tälllä hommalla rikastumaan pääse, jollei nyt ihan oman genrensä huippua ole.
HK
22.08.2015 06:01:43
Ahaa eli tämä on 2015 versio täysanalogiboomista 15 vuotta sitten.
Kyl mä diggaan! ;)
Peltikorva puupäässä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)