Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ben Granfelt Band 20th Anniversary LIVE DVD/2CD
1
Ben63
12.06.2015 10:10:17
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tällainen tuli tehtyä viime vuonna.. on se kummallista että ainakin mun asenne soittamiseen on sama kun silloin kun aloitin, tää on vaan erittäin nastaa.. kunhan pääse kaiken busineksen ja byrokratian ohitte :-) nm. "Tehkää omakustanne niin saatte maistaa omaa kustanne!" :-)
https://www.youtube.com/watch?v=MMCRujue79Q traileri (youtubesta löytyy jokunen biisikin jo..)
Löytyy esim Levykauppa Xstä jos kiinnostaa.
 
t.Beni
 
PS. Ja spiikkaajan tossoa alussa ei ole mun valinta mutta kas kummaa kun kuullosti niin tutulta ja sitten selvis mulle että hän sama tyyppi joka spiikkas kaikki bändit Rockpalast ohjelmassa joita tsekkasin skidinä telkkarista!
 
derringer
13.06.2015 10:44:44 (muokattu 13.06.2015 10:46:15)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Posti toi eilen paketin. DVD: n laitoin illalla soittimeen ja Ben, täyty sanoa että pidin kovasti. Audio ja videopuoli toimi ja musiikillisesti nautittavaa kuunneltavaa. Tuplakitarointi Marko Karhun kanssa toi jopa jo välillä vanhan kunnon Thin Lizzyn mieleen. Keikan musiikillinen anti ei tietty ole yllätys niille, jotka ovat keikalla käyneet todistamassa bändiä. Biisivalikoma oli myös mieleeni, no ehkä "White roomia" hiukka kaipasin. Ainoana miinukseena oli Benin sinänsä mainiot kommentit biisien välissä. Eikö niitä olisi voinut sisällyttää extroihin.....? Kaiken kaikkiaan kuitenkin todella hyvä kitarapainoitteinen suomalainen rock-dvd joita ei tottavieköön ole liikaa.
 
Rock&Roll ,Blues but not so much Jazz...
Osteri
13.06.2015 11:39:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

....jos kiinnostaa.
 
No kyllä kiinnostaa! Hienolta kuulostaa traileri, erityisesti diggaan noista ilman plekua soitetuista jutuista. Tällä paketilla ehkä saisi kuitattua hieman sitä minkä olen missannut kun ei ole osunut keikat kohdalleen. Asiallista duunia ja musaa teet.
 
- Rock ! -
carnation
13.06.2015 13:52:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=3&t=132089&o=100
 
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
Vesa423
21.06.2015 21:42:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvä paketti. Mainiot soundit, kitaransoitannollisesta näkökulmasta hyvä kuvaus ja leikkaus, ja kivoja taustojenkertoilupätkiä väleissä.
 
Kipponi
22.06.2015 12:14:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvältä vaikuttaa. Onkos Ben miettinyt tehdä kitaransoiton opetus videota?
Niitäkään ei liikaa ole (suomalaisia).
Voihan sen tehdä englanninkielisenäkin jos globaalisti ajattelee...
 
Tässä maailmassa (universumissa) on lopulta vain yksi laki: Ylivoima vastaan alivoima. Vahvempi ja älykkäämpi voittaa aina heikomman. Asun EU:n Kuuban osavaltiossa. Olen ajan ja tiedon herra.
zekeode
22.06.2015 13:01:12
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kipponi: Hyvältä vaikuttaa. Onkos Ben miettinyt tehdä kitaransoiton opetus videota?
Niitäkään ei liikaa ole (suomalaisia).
Voihan sen tehdä englanninkielisenäkin jos globaalisti ajattelee...

 
Ben Granfeltin opetusvideoita on esim. täällä: http://www.rockway.fi/ :)
 
Muusikon elämä terveellisemmäksi: iHerb alennukset ja kokemuksia - Rouhee Blues - Spotifyn paras blueslista... ...tai aina
Kipponi
22.06.2015 18:31:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

zekeode: Ben Granfeltin opetusvideoita on esim. täällä: http://www.rockway.fi/ :)
No katos thanks.
 
Tässä maailmassa (universumissa) on lopulta vain yksi laki: Ylivoima vastaan alivoima. Vahvempi ja älykkäämpi voittaa aina heikomman. Asun EU:n Kuuban osavaltiossa. Olen ajan ja tiedon herra.
antnis
26.06.2015 14:06:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minäkin kävin hakemassa tämän kaupasta. Hyvältä kuulostaa! Pirun hyvillä soundeilla soittelevatkin vielä pojat.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «