Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Tunnetteko julkkiksia?
1 2 3 4 5 6 7 8 9
KooAa
11.06.2015 16:42:03 (muokattu 11.06.2015 16:42:14)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

RockFanatic: Ja sinulle, "KooAa", kysymys: mitäköhän hirvittävää tässä ketjussa on? Ole nyt hemmetissä onnellinen siitä, ettet tunne (kuten en minäkään) kyseistä henkilöä, koska kukaan meistä julkkispiirien ulkopuolisista ihmisistä ei loppujen lopuksi voi tietää, millainen luonne hänellä loppujen lopuksi on. Minkäänlainen pirttihirmu ja käsilaukulla hakkaaja ei hyväntuuliselta vaikuttavasta tyttösestä tule parhaimmalla tahdollakaan mieleen, mutta Ilta-Sanomien mainosta lainatakseni, "eihän sitä koskaan tiedä..."
 
Laitoin vain oman kommenttini koskien aihetta eikä sinun kommenttejasi.
 
Funkånaut
11.06.2015 16:46:25
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

M-Juhana: Tota, en mä sua tunne.
 
Taidat olla semmonen ö-luokan julkkis, jonka tuntee vain oma äiti.
 
Kun en keksinyt muutakaan sanottavaa, yritin kääntää tilanteen huumoriksi toteamalla "tööt", mutta jostain täysin käsittämättömästä syystä sain vastaukseksi avokämmentä. - Vessajono
ukko idänmies
12.06.2015 07:06:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaveri on tavannut David Coverdalen.
 
Melkoinen ulosanti muuten 15-vuotiaaksi tuolla RockFanaticilla.
 
Ei elämästä enää edes juovu.
RockFanatic
12.06.2015 10:58:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitos! Tarkoitatko hyvässä vai pahassa?
 
RockFanatic
12.06.2015 11:14:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuten jo edellä mainitsinkin, en varsinaisesti tunne ketään edes valtakunnallista mainetta saavuttanutta henkilöä, mutta olen kuitenkin nähnyt pari julkimoa tässä vuosien saatossa. Maukka Perusjätkä käveli Helsingissä kadun toisella puolella, kun kiertelin perheeni kanssa pääkaupunkimme keskustassa (jos kyseessä ei ollut Perusjätkä, niin huomattavan samannäköinen tyyppi ainakin). Mikko Alatalo pujahti nenäni edestä valmistautumaan keikalle Stadin GrandeGrill-ravintolan sisäpihalla. Wilson Kirwan kanssa tuli vaihdettua pari sanaa miehen käydessä tarinoimassa kehitysmaiden elämästä koulullamme. "Remu Aaltonen" ja "Cisse Häkkinen" eli kaksoisolennot J-P Kakkola ja Tero Salminen on nähty lähietäisyydeltä ja "Remanderille" taisin jopa sanoakin jotain. Isäni imatralaisperäisyyden johdosta olen Osmo's Cosmos-yhtyeen muusikonrenttujen puolituttu ja esiintynytkin muutaman kerran heidän vierailevana solistinaan (Suikkalan tanssilava Ruokolahdella 5.6.2011, sama pytinki toistamiseen 2.6.2012 ja Imatran kävelykadun ulkolava 28.6.2012).
 
apropoo
12.06.2015 12:33:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jeesuksen tuntee varmasti moni muukin palstalainen. Kestojulkkis vuosituhannesta toiseen.
 
Spiral
12.06.2015 12:46:46
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

BB-Kaki toimitti kerran ruuat mun kotiovelle. Oikein ystävällinen kaveri, soitti erikseen etukäteen että on jäänyt jouluruuhkiin kiinni ja että kestää hieman.
"Kaki tässä moi..." Jäin ihmettelemään tuota nimeä ja naamasta tajusin että tämähän on näkynyt ip-lehdissä tai jossain.
 
LordWinter
12.06.2015 13:18:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllähän noita jotain on. Anna Erikson kävi samaa yläastetta kuin minä, ollaan siis kävelty samoja käytäviä ja vietetty välitunteja samassa pihassa. Markus Seikolan siskot oli taas samalla luokalla ku mun isoveli. Yläasteella oli vuotta nuoremmissa myös yksi ihan Janne Ahosen näköinen tyyppi. Darude on samasta kylästä kotoisin kuin minä ja joskus olen lähikaupassa nähnyt tämän kaverin. En kyllä tiedä ovatko kavereita enää, mutta eiköhän tämä silti lasketa. Samassa lähikaupassa kävi myös pari vuotta sitten Lauri Tähkä.
 
"Hahaha, kiristääkö esarista, onko toistuvia tulehduksia? Annas kun Tohtori Jutku silpoo peniisi." -Röntgen-Jeesus
Vessajono
12.06.2015 13:42:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mika Luttinen on sanonut mua omituiseksi.
 
Funkånaut: Ratkaisu on helppo: Mene vauvafoorumeille tai Demin sivustolle, ei tää oo mikään pursiseura.
RockFanatic
12.06.2015 22:11:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Isän puoleinen isoisäni muistuttaa joiltakin osin "suuresti" Jon Bon Jovia. Molemmilla on ainakin harmaa tukka (kyllä, JBJ:nkin "pöheikkö" alkaa pikkuhiljaa tuoda sedän ikää esille), vuodesta toiseen hyväkuntoisina pysyvät hampaat sekä keskipituiset kädet ja jalat. Molemmat ovat lisäksi tasan 175-senttisiä ja syntyneet tasan samana päivänä eli maaliskuun toisena (pappa tosin seitsemäntoista vuotta Jomppaa aikaisemmin). Äidin puoleinen isoisäni puolestaan omaa halutessaan Tapio Rautavaaran vastaavaa huomattavan paljon muistuttavan alarekisterin lauluäänessään ja imitoi loistavasti legendaarista mainosspiikkeriä, Juha Hyppöstä. Itsekin muuten harrastan imitaatioita ja voisinkin tässä listata ne "muutamat" julkisuuden henkilöt, joita koen osaavani imitoida keskinkertaista paremmin (huom. ikääni nähden, äänenmurrokseni ei ole vielä ohi):
- Aira Samulin
- Irwin Goodman
- Juice Leskinen
- M.A. Numminen
- Vesa-Matti Loiri
- Jaakko Teppo
- Jörn Donner
- Martti Ahtisaari
- Ilkka Kanerva
- Jukka Kuoppamäki
- Jukka Virtanen
- Juhani Tamminen
- Andy McCoy
- Michael Monroe
- Tapio Rautavaara
- Arttu Wiskari
- Raimo Ilaskivi
- Sauli Niinistö
- Kirka
 
RockFanatic
12.06.2015 22:14:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jari Sillanpääkin hioutuu täällä pikkuhiljaa, mutta ei vielä kuulosta tarpeeksi paljoa aidolta Siltsulta päästäkseen mukaan tälle keskitasoa paremmin luonnistuvien hahmojeni listalle.
 
janezki_
12.06.2015 22:30:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

https://pbs.twimg.com/media/B4ygeZZIMAARVUr.jpg
 
Suattaapi olla niin tai suattaapi olla olematta. Männessä näkköö!
LordWinter
12.06.2015 22:32:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://i.ytimg.com/vi/GbD1_HbcVqs/hqdefault.jpg
 
"Hahaha, kiristääkö esarista, onko toistuvia tulehduksia? Annas kun Tohtori Jutku silpoo peniisi." -Röntgen-Jeesus
phren
12.06.2015 23:08:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rockfanatic: Isäni imatralaisperäisyyden johdosta olen Osmo's Cosmos-yhtyeen muusikonrenttujen puolituttu ja esiintynytkin muutaman kerran heidän vierailevana solistinaan (Suikkalan tanssilava Ruokolahdella 5.6.2011, sama pytinki toistamiseen 2.6.2012 ja Imatran kävelykadun ulkolava 28.6.2012).
 
Siis oot ollut 11-vuotiaana Osmo's Cosmos-yhtyeen vieraileva solisti?
 
Vessajono
12.06.2015 23:33:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

phren: Siis oot ollut 11-vuotiaana Osmo's Cosmos-yhtyeen vieraileva solisti?
 
Joo. Vähän niinku frank stone oli Metallican vieraileva kitaristi.
 
Funkånaut: Ratkaisu on helppo: Mene vauvafoorumeille tai Demin sivustolle, ei tää oo mikään pursiseura.
Vaihtovirta
12.06.2015 23:40:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tunnen kaverin joka sano ekan kerran "soittakaa paranoid!". Myös metallican ekalla suomen keikalla tuli oltua, mutta siellä nyt oli 5.4 miljoonaa muutakin suomalaista..
 
Elämän ala asteella nokka huilua soitellen.
Vessajono
12.06.2015 23:53:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vaihtovirta: Tunnen kaverin joka sano ekan kerran "soittakaa paranoid!". Myös metallican ekalla suomen keikalla tuli oltua, mutta siellä nyt oli 5.4 miljoonaa muutakin suomalaista..
 
Juntusenkin varmaan tuntee n. 5.4 miljoonaa muutakin suomalaista.
 
Funkånaut: Ratkaisu on helppo: Mene vauvafoorumeille tai Demin sivustolle, ei tää oo mikään pursiseura.
Bonham
13.06.2015 01:05:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

phren: Siis oot ollut 11-vuotiaana Osmo's Cosmos-yhtyeen vieraileva solisti?
 
Ei nyt saa takertua pikkuasioihin, terapia on tärkeämpää
 
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Funkånaut
13.06.2015 01:10:58
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

RockFanatic: muuten harrastan imitaatioita ja voisinkin tässä listata ne "muutamat" julkisuuden henkilöt, joita koen osaavani imitoida keskinkertaista paremmin (huom. ikääni nähden, äänenmurrokseni ei ole vielä ohi):
 
Oon tainnut nähdä keikkojasi. https://www.youtube.com/watch?v=2wNAE2330WA
 
Kun en keksinyt muutakaan sanottavaa, yritin kääntää tilanteen huumoriksi toteamalla "tööt", mutta jostain täysin käsittämättömästä syystä sain vastaukseksi avokämmentä. - Vessajono
Megadethh2
13.06.2015 01:43:26 (muokattu 13.06.2015 01:49:59)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Funkånaut: Oon tainnut nähdä keikkojasi. https://www.youtube.com/watch?v=2wNAE2330WA
 
Katos, siinähän se. Mutta ihan oikeasti, mikä vittu tämä ketju on olevinaan, eikö tälläinen vastaava ketju ole jo Yleistä keskustelua musiikista-puolella? Tai sitten tuo aloitus ja ketjun nimi vaan hämää, ja tämä on ketju johon voi kirjoittaa sukulaisistaan, omista erityistaidoistaan ja mahdollisesti jotain tajunnanvirtajuttuja.
 
Eipä siinä kai mitään, lisää vaan ja vielä vähän kuva- ja videomateriaalia mahdollisesti kehiin siitä JBJ:n näköisestä ukosta ja imitaatiojutuista tuon Funkånautin linkkaaman videon lisäksi siis ;) . E: Ja mitä ketjun "aiheeseen" tulee, Hahiniemen Pauli on puristanut kerran hauistani ja sanoikin jotain muistaakseni, luonnollisesti olemme ylimpiä ystäviä tämän takia mitä luultavimmin?
 
Vihaleipä There is no dark side in the moon, really. Matter of fact, it's all dark.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8 9

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «