Aihe: Fender myyjät?
1
Sammakko
25.05.2004 16:04:17

Mikä paikka suomessa myy halvimalla fendereitä ja kenellä isoin valikoima? Ei haittaa vaikka olis helsingissä.
Härski
25.05.2004 16:13:56
F-Music ainakin toi Fendereitä maahan. Siellä ne kaikki on.
madu
25.05.2004 16:18:51 (muokattu 25.05.2004 16:19:25)
Kitarapajalla on fenkuissa halvemmat listahinnat kuin f-musicilla.
Niskamies
25.05.2004 16:36:39
F-musiikki ei ole maahantuoja, vaan Suomen jakelija, eli jos tuotetta ei ole hyllyssä, saa varautua pitkiin toimitusaikoihin. Mä jouduin esimerkiksi venaamaan 7 kk tietynlaisia bassokieliä. Ei Fenderillä, kuten Jacksonillakaan ole Suomen maahantuojaa. Pohjoismaiden maahantuojahan on Fender Scandinavia.
Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita.
kehvo
29.05.2004 09:24:40
F-musiikki ei ole maahantuoja, vaan Suomen jakelija, eli jos tuotetta ei ole hyllyssä, saa varautua pitkiin toimitusaikoihin. Mä jouduin esimerkiksi venaamaan 7 kk tietynlaisia bassokieliä. Ei Fenderillä, kuten Jacksonillakaan ole Suomen maahantuojaa. Pohjoismaiden maahantuojahan on Fender Scandinavia.

Suomen maahantuoja on nimenomaan Fender Scandinavia. F-Musiikki on Fender tuotteiden jälleenmyyjä kuten noin 50 muutakin kauppaa suomessa - ei siis mikään "Suomen jakelija". Ja kokemuksesta tiedän että tuotteiden saatavuus on parantunut huomattavasti sen jälkeen kun Fender otti itse maahantuonnin vastuulleen Suomessa(kin).
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)