Aihe: Fender myyjät?
1
Sammakko
25.05.2004 16:04:17

Mikä paikka suomessa myy halvimalla fendereitä ja kenellä isoin valikoima? Ei haittaa vaikka olis helsingissä.
madu
25.05.2004 16:18:51 (muokattu 25.05.2004 16:19:25)
Kitarapajalla on fenkuissa halvemmat listahinnat kuin f-musicilla.
Niskamies
25.05.2004 16:36:39
F-musiikki ei ole maahantuoja, vaan Suomen jakelija, eli jos tuotetta ei ole hyllyssä, saa varautua pitkiin toimitusaikoihin. Mä jouduin esimerkiksi venaamaan 7 kk tietynlaisia bassokieliä. Ei Fenderillä, kuten Jacksonillakaan ole Suomen maahantuojaa. Pohjoismaiden maahantuojahan on Fender Scandinavia.
Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita.
kehvo
29.05.2004 09:24:40
F-musiikki ei ole maahantuoja, vaan Suomen jakelija, eli jos tuotetta ei ole hyllyssä, saa varautua pitkiin toimitusaikoihin. Mä jouduin esimerkiksi venaamaan 7 kk tietynlaisia bassokieliä. Ei Fenderillä, kuten Jacksonillakaan ole Suomen maahantuojaa. Pohjoismaiden maahantuojahan on Fender Scandinavia.

Suomen maahantuoja on nimenomaan Fender Scandinavia. F-Musiikki on Fender tuotteiden jälleenmyyjä kuten noin 50 muutakin kauppaa suomessa - ei siis mikään "Suomen jakelija". Ja kokemuksesta tiedän että tuotteiden saatavuus on parantunut huomattavasti sen jälkeen kun Fender otti itse maahantuonnin vastuulleen Suomessa(kin).
p130
29.05.2004 15:09:03

Ja kokemuksesta tiedän että tuotteiden saatavuus on parantunut huomattavasti sen jälkeen kun Fender otti itse maahantuonnin vastuulleen Suomessa(kin).

Kerrottakoon vielä kaikille, että Kehvo on (tai ainakin oli vielä vastikään...) Fenderin palkkalistoilla. Että objektiivisuudesta ei varmaankaan voi tuossa mielipiteessä puhua.

Minä voisin kokemuksesta ja asiakkaan näkökulmasta sanoa aivan muuta.
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)