Laulava Kylätohtori 19.05.2015 13:21:59 | |
---|
Muovinen: Pitkään kytänny Sparkle Driveä ja nyt sellanen oli suoraan hyvällä hinnalla torilla. Alkaa olla OD-osasto pullollaan, mutta kun kaikki on niin hyviä. Flex Driveä en kyllä paljoa ehtiny testailla, kun se jo meni takasin takuukorjaukseen, vaan sekin vaikutti erittäin lupaavalta. I likes me dirt. Minäkin ostin Sparkle Driven, mutta Mod version. Vaikuttaa loistopeliltä ja kaikin puolin laadukkaalta muutenkin. Se on juuri se ongelma, kun kaikki ovat niin hyviä. Ei malta luopua mistään... Antti1: Ei mulla ainakaan ole valettujen kanssa ollut ongelmia, kunhan valu otetaan suu auki. Joku sopiva pötkö vaan hampaiden väliin, valun ottajalla luulisi olevan. Mulle sanottiin, että on ihan rennosti, vähän kuin katselisi kotona telkkaria. Hampaita ei saa puristaa yhteen, mutta mitään kapuloita ei pistetty suuhun. Hyvin pitää silti, ei ainakaan pikaisella naaman vääntelyllä saanut vuotamaan... Believe what you want, it doesn't mean you're right... |
250768 19.05.2015 14:41:48 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Minäkin ostin Sparkle Driven, mutta Mod version. Vaikuttaa loistopeliltä ja kaikin puolin laadukkaalta muutenkin. Se on juuri se ongelma, kun kaikki ovat niin hyviä. Ei malta luopua mistään...
Mulle sanottiin, että on ihan rennosti, vähän kuin katselisi kotona telkkaria. Hampaita ei saa puristaa yhteen, mutta mitään kapuloita ei pistetty suuhun. Hyvin pitää silti, ei ainakaan pikaisella naaman vääntelyllä saanut vuotamaan... Osta vielä giggity kaveriksi niin homma on pulkassa.Mun luona pääsee testaamaan.Sparkle ja giggity on aika lyömätön yhdistelmä. Aina on tilaa yhdelle jenkkipelille. |
Sammo 19.05.2015 16:00:38 | |
---|
Muovinen: Flex Driveä en kyllä paljoa ehtiny testailla, kun se jo meni takasin takuukorjaukseen, vaan sekin vaikutti erittäin lupaavalta. I likes me dirt. Flex Drive on aivan parhautta. Ikävä kuulla noista ongelmista, koska on ns. pitopeli. Mikä hajosi, että osaa varoa? "With me, I play loud. It's right out there. My manhood is right on the table. Examine it, pick it up, if you will. There it is."
- Nigel Tufnell, Guitar Player Oct. '84 |
elsewhere 19.05.2015 19:23:29 | |
---|
Hullun professorin Mighty Red Distortion. Ei oikein malta, että pääsee tätä treenisolosuhteissa kokeilemaan... ~ Love broke out and I forgot it's war. |
Jucciz 19.05.2015 19:55:19 | |
---|
kekkuliheikki: Tein vaihturin. Mesan 2x12 kaappi vaihtui 1979 4x12 marsun kaappiin greenbackeilla. Rouhii paremmin. 1979 ei tehty Greenbackeja, joten kannattaa tarkastaa, mitä siellä oikeasti on. |
Muovinen 19.05.2015 20:46:47 | |
---|
Sammo: Flex Drive on aivan parhautta. Ikävä kuulla noista ongelmista, koska on ns. pitopeli. Mikä hajosi, että osaa varoa? Se piti outoa ylimääräistä rutinaa varsinkin gain potikan ollessa puolivälissä. Kohinaa myös piisasi. Silti kuulin että soundi ois hyvä. |
Laulava Kylätohtori 19.05.2015 20:52:49 | |
---|
250768: Osta vielä giggity kaveriksi niin homma on pulkassa.Mun luona pääsee testaamaan.Sparkle ja giggity on aika lyömätön yhdistelmä. Mä luulen, että taitaapi lähteä Sparklekin jossain kohtaa eteenpäin. Olin tänään Harryyn yhteydessä ja tarkoitus olisi modata boosti Dusty Roadin jalkakytkimeen. Kokeillaan nyt tällaista, kun tuntuu, että joku noissa speduissa aina mättää... Believe what you want, it doesn't mean you're right... |
Gabe 19.05.2015 21:38:06 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Mä luulen, että taitaapi lähteä Sparklekin jossain kohtaa eteenpäin. Olin tänään Harryyn yhteydessä ja tarkoitus olisi modata boosti Dusty Roadin jalkakytkimeen. Kokeillaan nyt tällaista, kun tuntuu, että joku noissa speduissa aina mättää... Tuo voi muuten olla tosi näppärä modaus! Pistäpä mietteitä kun saatte sen toteutettua. |
JaaGeRMaisTeR 19.05.2015 21:46:28 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Mä luulen, että taitaapi lähteä Sparklekin jossain kohtaa eteenpäin. Olin tänään Harryyn yhteydessä ja tarkoitus olisi modata boosti Dusty Roadin jalkakytkimeen. Kokeillaan nyt tällaista, kun tuntuu, että joku noissa speduissa aina mättää... Käyttäjä :D Vitsit sikseen.. Pyydä kunnon putki boost myllyyn matkaan. Itse ostin stratoon lukkovirit, wilkinsonin vs50 ja patit dunlopin ultexit. Vielä räyhäkkäämpi tallamikki ja ritsa alkaisi olemaan modattu sopivaksi. Kappale on kuin tulkitsijansa. Yleensä vähän vajaa. |
Gabe 19.05.2015 22:07:23 | |
---|
JaaGeRMaisTeR: Pyydä kunnon putki boost myllyyn matkaan. Johan siinä on moinen. :) |
Juzpe 19.05.2015 22:12:37 | |
---|
Huomenna tulis punaset sutenööribootsit. Hajotakaa siihen. |
Gabe: Johan siinä on moinen. :) Se vain pitää siis saada polkimen taakse siis?? Ei näy sivustoilla sun skebaa vielä.. Pistän kyllä vihaista palautetta tai soitan keskellä yötä valmistajalle :D Kappale on kuin tulkitsijansa. Yleensä vähän vajaa. |
Gabe 19.05.2015 22:43:35 | |
---|
JaaGeRMaisTeR: Se vain pitää siis saada polkimen taakse siis?? Efektilooppi toimii myös clean boostina ja siinä on kyllä poljin. :) Tuo tohtorin kaavailema boosti vissiin liittyy etuasteeseen jotenkin? Ei näy sivustoilla sun skebaa vielä.. Pistän kyllä vihaista palautetta tai soitan keskellä yötä valmistajalle :D Eiköhän se siltä pian tupsahda. :) Anna siis vaan toisen nukkua, soita ennemmin sille Kaitsulle että laittaa jo sinun kitaran alulle. :D |
JaaGeRMaisTeR 19.05.2015 22:59:31 | |
---|
Gabe: Efektilooppi toimii myös clean boostina ja siinä on kyllä poljin. :) Tuo tohtorin kaavailema boosti vissiin liittyy etuasteeseen jotenkin? Antaa herran itsensä sitten kertoa. Eiköhän se siltä pian tupsahda. :) Anna siis vaan toisen nukkua, soita ennemmin sille Kaitsulle että laittaa jo sinun kitaran alulle. :D Ehkä se on parempi vaan odotella hissukseen :D Kappale on kuin tulkitsijansa. Yleensä vähän vajaa. |
johanssen 19.05.2015 23:00:40 | |
---|
Gabe: Millaisissa hinnoissa nuo liikkuu? Eli 120 ecua oli ton räkkicasen hinta ja toihan on mallia "ikuinen". Ei siis paha. Juzpe: Mistähä löytys semmoset korvatulpat joitka päässä pystyy laulamaan... Elacinit toimii ainakin mulla hyvin. Tosin en laula vaan tulkitsen. Mutta tilasin vielä Bluescaselta tässä PKNää jännittäessäni Dustylle casen. asialliset hommat hoietaan, muuten ollaan ku ellun kanat... |
Gabe 19.05.2015 23:05:49 | |
---|
JaaGeRMaisTeR: Ehkä se on parempi vaan odotella hissukseen :D Eikun meet yöllä oven taakse kolkuttelemaan. :D johanssen: Eli 120 ecua oli ton räkkicasen hinta ja toihan on mallia "ikuinen". Ei siis paha. No ei kyllä, pitääpä jossain kohtaa saada aikaiseksi pari laatikkoa tilata. |
JaaGeRMaisTeR 19.05.2015 23:11:13 | |
---|
Gabe: Eikun meet yöllä oven taakse kolkuttelemaan. :D Testata kuinka nopeasti paikallinen sheriffi irtautuu. Tuunko hakemaan sen sun fenkun samaan kyytiin? Kappale on kuin tulkitsijansa. Yleensä vähän vajaa. |
Gabe 19.05.2015 23:14:44 (muokattu 19.05.2015 23:19:12) | |
---|
JaaGeRMaisTeR: Testata kuinka nopeasti paikallinen sheriffi irtautuu. Tuunko hakemaan sen sun fenkun samaan kyytiin? Ehkä vaan maltat vielä mielesi. :D *** e. Niin, ja kolmas kerta toden sanoo. Eli Jaska`s Music Garagen Texas Ranger tuli taas ostettua, jos nyt yrittäisi olla myymättä sitä. |
Juzpe 19.05.2015 23:20:07 (muokattu 19.05.2015 23:20:51) | |
---|
Gabe: Ehkä vaan maltat vielä mielesi. :D *** e. Niin, ja kolmas kerta toden sanoo. Eli Jaska`s Music Garagen Texas Ranger tuli taas ostettua, jos nyt yrittäisi olla myymättä sitä. Tars A/B vertailla toi oma Poison Arrow FX replebuusteri ja Jaskan Texasi. Oisikko tampereelle tulosa? Samalla tarttis toi BT:n shade kyl ajaa. |
JaaGeRMaisTeR 19.05.2015 23:21:14 | |
---|
Gabe: Ehkä vaan maltat vielä mielesi. :D Ehkä se on parempi.. Kappale on kuin tulkitsijansa. Yleensä vähän vajaa. |