Aihe: Jääkiekon MM-kisat, Praha & Ostrava 1.-17.5.
1 2 3 4 520 21 22 23 2433 34 35 36 37
HaloOfFlies
11.05.2015 20:27:44

Parastahan tässä voitossa oli juurikin tuo Kanadan välttäminen. Kanukit ovat tehneet sen verta kovaa jälkeä tuolla Prahan-lohkossa, että kotimatka olisi koittanut Leijonille. Nyt on saumat päästä välieriin, sillä Ruotsi tai Tsekki on paljon mieluisampi vastus.
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
Torniojaws
11.05.2015 20:35:37

Taas iski suomalaisten peruskirous. Haetaan vielä syöttöä suurin piirtein maaliviivalta, eikä paineta rohkeasti suoraan maalille vaan mielummin kaarretaan takaisin siniviivalle. Pitäisi aina silloin tällöin rynniä suoraan syliin - kyllä siitä aina joskus liruaa sisään ja saadaan se siniviivavedon mahdollisuuskin aloituksen jälkeen, jos ei mene maaliin. Kettu.
Vortech Industrial Death Metal
Pop Corn
11.05.2015 21:32:37
FatSam: https://vine.co/v/emxXnlzigMB

Tami senkin vanha irstas kettu. Mut eipä ihme, onhan tuo juontajakin ihan foxy lady. :-)

---

Mitään oleellista tähän mömmöm keskusteluun ei mulla taida olla lisättävää, muuta kuin että ovat varsin seurattuja ja arvostettuja nimenomaan viihteellisyytensä puolesta aika monessa muussakin maassa kuin Suomessa. Esim. Karanassa, näin kertoi karanalainen tuttuni.

Sen verran olen samaa mieltä haukkujien kanssa, että olympia vuonna ei tulisi kisoja järjestää. Muulloin kyllä. Onhan niitä turnauksia ollut missä on kaikki lajin absoluuttiset huiput mukana, ja oikeastaan ovat aina olleet hieman pettymyksiä, kun ovat kuitenkin lopulta olleet "vain mömmöm" tasoiset skabat.

Aika harva muu urheilulaji pääsee jännittävyydessä ja viihteellisyydessään noiden kolmen kuoleman pelin tasolle, jos ja kun Suomi niitä pääsee pelaamaan + aina pelit Ruotsia ja Venäjää vastaan, ja miksei Kanadaakin vastaan. Enpä mä nyt oikein tunne tai tiedä ketään urheilusta vähänkään kiinnostunutta, joka ei syttyisi kun Suomi pelaa mm-kisoissa. Ja joukossa on kyllä edustettuina ihan kaikki suomen eri kastit. Että se siitä juntti-teoriastakin.

Harmitonta, mukavaa, jännittävää, intohimosta huolimatta ei niin vakavaa. Kävi miten kävi, viikon päästä kukaan ei edes muista kuka voitti. Ihan niin kuin jalkapallon mm-kisatkin, paitsi tietysti että kannattaa aina sanoa että Saksa voitti, jos ei muista. ;-)
.
Vaihtovirta
11.05.2015 21:38:56
Vessajono: Mä tunnen useammankin. Vähemmän ylläettäen kaikki muistuttavat, että "tollainen kendo kiinnosta ketään!!" vielä juhannuksenakin.
Elämän ala asteella nokka huilua soitellen.
sticky fingers
11.05.2015 21:40:34
Vessajono: Mä tunnen useammankin. Vähemmän ylläettäen kaikki ovat henkeen ja vereen futisfaneja.

Joo nämä Vihreän Veran Shakki Miehet on juurikin se porukka, jota tämä mömmömhomma eniten närästää :D. Mulle sinänsä sama, pelataanko näitä kisoja vai ei mutta kyllä enin osa Suomen peleistä tulee kumminkin kyttäiltyä. Ratkaisupelit etenkin. Olen kyllä sitäkin mieltä, että olympiavuosina voisi tosiaan jättää nämä väliin, samoin kuin olympialaisista voisi jättää sen futiksen kokonaan pois,,,
"Järkevä menettely inhimillisissä asioissa on mahdollista vain, jos yritetään ymmärtää vastustajan ajatukset, motiivit ja pelot niin täydellisesti, että voi nähdä maailman hänen silmillään". - A.Einstein, 1948.
Pop Corn
11.05.2015 21:41:37
Vessajono: Mä tunnen useammankin. Vähemmän ylläettäen kaikki ovat henkeen ja vereen futisfaneja.

Jaa, nää mun tutut taitaa sitten olla enemmän näitä "kesällä fudista, talvella lätkää" tyyppejä. Diggaavat molempia, niin kuin eräskin Teemu.
.
LordWinter
11.05.2015 21:43:47

Nuo ovat vain katkeria koska joutuvat aina arvokisoissa kannattamaan jotain saksaa.
"Hahaha, kiristääkö esarista, onko toistuvia tulehduksia? Annas kun Tohtori Jutku silpoo peniisi." -Röntgen-Jeesus
Dirtyh
11.05.2015 21:44:02

Jep ja sen lisäksi myös korisporukoissa löytyy tätä osastoa.

Tavallaan voin lukea itsenikin vähän tuohon porukkaan sillä en saakeli pysty syttymään yhtään Suomen peleille vaikka vahvaa urheilunseuraamistaustaa löytyykin. En silti vihaa touhua pisaraakaan ja ihan sujuvasti silti katselen kisoja kun vaimo haluaa katsella.
Pop Corn
11.05.2015 21:51:26
Dirtyh: kun vaimo haluaa katsella.

Aijai jai, älä päästä sitä yksin ravintolaan, ne tsiigaa siel vaan lätkänpelaajia, paitsi tietysti jos sulla itsellä on niin isot pakarat, että silmät putoilevat naisten päistä!

;-)
.
Lautuma
11.05.2015 21:55:06
Dirtyh: En silti vihaa touhua pisaraakaan ja ihan sujuvasti silti katselen kisoja kun vaimo haluaa katsella.

Hain Ekotorilta 50-tuumaisen putkitöllön verstaalle, että voin seurailla kisat rauhassa sieltä. Vaimo katsoo ohjelmansa lukaalin puolella rauhassa, ei tule erinärää. Ja mikäs se on verstaalla katsellessa: aina on puukko saatavilla, jos ranteita alkaa finaalihopean jälkeen pakottaa, ja toisaalta viinaa on jemmassa niin ovelissa paikoissa, ettei pikakännikään ole poissuljettu. Sohva pitäisi vaan uusia, muuten olisi kaikki hyvin. Tai oikeastaan onkin hyvin, mikäs tässä. Kevät ja MM-lätkä, kerran vuodessa molemmat ja samaan aikaan vielä. Huh huh.
"I am a spirit from everywhere, Heaven, Hell, and the Earth; I am in the air, in houses, any place at any time. I've been created millions of years."
Vessajono
11.05.2015 22:03:51
Lautuma: Kevät ja MM-lätkä, kerran vuodessa molemmat ja samaan aikaan vielä. Huh huh.

MM-lätkän parhaita puolia on just se, että sitä myöten on mukava lasketella kesää kohti.
Funkånaut: Ratkaisu on helppo: Mene vauvafoorumeille tai Demin sivustolle, ei tää oo mikään pursiseura.
janezki_
11.05.2015 22:04:11
FatSam: https://vine.co/v/emxXnlzigMB

No öheiss :D Finaalissa viimeistään ovat jo banohommissa, kun kuva yllättäen siirtyy corneriin.
Suattaapi olla niin tai suattaapi olla olematta. Männessä näkköö!
masterhat
11.05.2015 22:09:41 (muokattu 11.05.2015 22:13:47)
joo, itekin tavallaan dissailin ison kaukalon peliä, mutta herran jestas: tämä khl-kausi kyllä sai minut muuttamaan näkemystäni. ihan huikeita matseja.

vaikken liigaa seuraakaan, niin lätkää tulee katottua melekin joka päivä, änäriä tai koohooällää. ja sit en mukamas o niin innoissani "skådacupista", mut silti huomaan kattovani kaikki muutkin, kuin pelkät suomen pelit. paitsi tänä vuonna, koska sen verran kovan treeniohjelman olen tehnyt, ettei yksinkertaisesti ehdi katsoman kaikkia pelejä ja käydä vielä töissäkin, sekä pitää böönaa hyvänä :)

ja onhan tuolla lajin parhaimmisto mukana, ainakin 80prosenttisesti, joten tasoltaan kovia jengejä, vaikkei pelitapa olisikaan ihan selkäytimessä

e: leksa beittää tuplajerryä, saukkosel verkko pölisee ja tami jerryttää cornerin muijaa täböillllllä. niin maximum parhautta!!

rakastan tätä, mahtavaa. Saukkonen on jumala-äiiijjä ja jerry lentää!
hullu_ukko
11.05.2015 22:12:10
Öheiss, harvoin tulee ranskalaisia kannatettua yhtään missään ja saisivat ihan mielellään jäädä lohkonsa viimeiseksi, mutta kyllähän tuo tämänhetkinen Ruotsi-matsin tilanne hymyilyttää.
✡ | Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia | ✡
Sergei Fallinen
11.05.2015 22:15:45
Vittu nää on kyllä nolot kisat :DDDDD
masterhat
11.05.2015 22:17:29 (muokattu 11.05.2015 22:21:02)
Sergei Fallinen: Vittu nää on kyllä nolot kisat :DDDDD

joo, yhtä nolot ku jäbä : DDDDDDDDDDDDD

relaa skidisti, dude ;)

e: no hard feelings, heitän vaa vähä jerryyyyyy! :D :D
Vessajono
11.05.2015 22:21:00
Sergei Fallinen: Vittu nää on kyllä nolot kisat :DDDDD

Voisitko olla trollaamatta tänne ketjuun, täällä yritetään keskustella asiallisesti. Painan kohta varoitusta ja jos se ei auta, painan sinua perseeseen.
Funkånaut: Ratkaisu on helppo: Mene vauvafoorumeille tai Demin sivustolle, ei tää oo mikään pursiseura.
Sergei Fallinen
11.05.2015 22:23:59
Minulle tämä keskustelu on olennainen osa MM-kisojen jokakeväistä tunnelmaa enkä voi siitä isänmaallisena ihmisenä tinkiä.
Pop Corn
11.05.2015 23:05:18 (muokattu 11.05.2015 23:51:42)
Vessajono: painan sinua perseeseen.

Ehkäpä se onkin Sergein joka keväinen haave..

---

Ai vielä yksi asia mikä näissä kisoissa on aina niin hienoa, yhtä intohimoisesti kun Suomea kannustaa voittoon, lähes yhtä intohimoisesti sitä kannustaa kaikkia Ruotsin vastustajia voittoon!

Ai muka ruotsalaiset kannustaa aina Suomea jos itse tippuvat? No kyllä kai mekin niin voitais tehdä jos vois mennä ruottiin mihin vaan, ja aina sais palvelua suomen kielellä... heh heh
Ne hiton ruotsalaiset taitaa pitää Suomea vieläkin siirtomaanaan.. tanan pörrit.

Ai hitsin hitsi Ruotsi-Ranska 4-2 nyt... kyl ottaa päähän..
.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)