Aihe: Trooperin tabit mandoliinille
1
Jarzki
16.04.2015 19:11:11

Otsikko kertoo kaiken..onkohan kukaan törmännyt / tehnyt ? Koitin seagullssin videolta apinoida mutta on se näin aloittelijalle vielä haastavaa :) Jos on tietoa tai jopa omistaa valmiin tabin niin paiskaa vaikka yksityisviestillä.
-Seksi on kuin bridgeä. Jos ei ole hyvää partneria on parasta olla hyvä käsi-
Puavali
16.04.2015 20:59:13
Opettele biisi ekana kitaralla kitaratabeista ja sitten opettele se maniskalla.
Radiaani toimmii Olen rento, rauhallinen ja ulospäinsuuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni.
perttime
17.04.2015 12:18:35
Kitaran ja mandoliinin viritykset vain ei ole samanlaiset, joten asia vaatii vähän ylimääräistä pähkäilyä.
Funkånaut
17.04.2015 12:41:07

perttime: Kitaran ja mandoliinin viritykset vain ei ole samanlaiset, joten asia vaatii vähän ylimääräistä pähkäilyä.

Mutta kitara-tabeista voi katsoa soivat äänet sävelinä ja sovittaa ne maniskalle. Esmes sävelkulku A-H-C on sama oli soitin sitten maniska, balalaikka, huuliharppu tai piano.
melartinin 6 sinfonian kosmiset astraalimaailmat kokosävelasteikosta muodostettujen klustereiden marssirytmisessä galaksien välisessä jylinässään tekisi eetvarttia savolaiselle - megatherium
perttime
17.04.2015 14:45:53 (muokattu 17.04.2015 14:46:07)
Funkånaut: Mutta kitara-tabeista voi katsoa soivat äänet sävelinä ja sovittaa ne maniskalle. Esmes sävelkulku A-H-C on sama oli soitin sitten maniska, balalaikka, huuliharppu tai piano.

Sitä minä tarkoitin, mutten kirjoittanut asiaa ihan noin auki... Vähän pitää itse sovittaa.
hetuska
08.05.2015 14:26:17
Kiinnostaisko mandoliinin osto?

Mulla on ilmoitus myytävästä mandoliinistä täällä muusikoiden.netin torilla.
Ilmoituksen nimi: mandoliini myytävänä
myyjä: hetuska
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)