Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Muut soittimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Trooperin tabit mandoliinille
1
Jarzki
16.04.2015 19:11:11
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Otsikko kertoo kaiken..onkohan kukaan törmännyt / tehnyt ? Koitin seagullssin videolta apinoida mutta on se näin aloittelijalle vielä haastavaa :) Jos on tietoa tai jopa omistaa valmiin tabin niin paiskaa vaikka yksityisviestillä.
 
-Seksi on kuin bridgeä. Jos ei ole hyvää partneria on parasta olla hyvä käsi-
Puavali
16.04.2015 20:59:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Opettele biisi ekana kitaralla kitaratabeista ja sitten opettele se maniskalla.
 
Radiaani toimmii Olen rento, rauhallinen ja ulospäinsuuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni.
perttime
17.04.2015 12:18:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kitaran ja mandoliinin viritykset vain ei ole samanlaiset, joten asia vaatii vähän ylimääräistä pähkäilyä.
 
Funkånaut
17.04.2015 12:41:07
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

perttime: Kitaran ja mandoliinin viritykset vain ei ole samanlaiset, joten asia vaatii vähän ylimääräistä pähkäilyä.
 
Mutta kitara-tabeista voi katsoa soivat äänet sävelinä ja sovittaa ne maniskalle. Esmes sävelkulku A-H-C on sama oli soitin sitten maniska, balalaikka, huuliharppu tai piano.
 
melartinin 6 sinfonian kosmiset astraalimaailmat kokosävelasteikosta muodostettujen klustereiden marssirytmisessä galaksien välisessä jylinässään tekisi eetvarttia savolaiselle - megatherium
perttime
17.04.2015 14:45:53 (muokattu 17.04.2015 14:46:07)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Funkånaut: Mutta kitara-tabeista voi katsoa soivat äänet sävelinä ja sovittaa ne maniskalle. Esmes sävelkulku A-H-C on sama oli soitin sitten maniska, balalaikka, huuliharppu tai piano.
 
Sitä minä tarkoitin, mutten kirjoittanut asiaa ihan noin auki... Vähän pitää itse sovittaa.
 
Puavali
28.04.2015 07:32:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Funkånaut: Mutta kitara-tabeista voi katsoa soivat äänet sävelinä ja sovittaa ne maniskalle. Esmes sävelkulku A-H-C on sama oli soitin sitten maniska, balalaikka, huuliharppu tai piano.
 
Tätä meinasin. Kun biisin osaa soittaa kitaralla, niin melodia on hanskassa, ja pienellä miettimisellä sen löytää maniskastakin.
 
Radiaani toimmii Olen rento, rauhallinen ja ulospäinsuuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni.
hetuska
08.05.2015 14:26:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiinnostaisko mandoliinin osto?
 
Mulla on ilmoitus myytävästä mandoliinistä täällä muusikoiden.netin torilla.
Ilmoituksen nimi: mandoliini myytävänä
myyjä: hetuska
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «