Olenko ainoa jonka mielestä nämä Star Warsit ylipäätään ovat vain ihan kelvollisia leffoja katsoa sipsejä mussuttaen, mutta eivät mitään elämää suurempaa? Ne uudet olivat enimmäkseen ärsyttäviä, mutta en mä näitä uusiakaan odota mitenkään muna pystyssä. Alkuperäiset olivat aikanaan hienoja tehosteräiskintöjä, mutta aika lapsellisiahan ne olivat. Kyllähän mä nämä kaikki aina katson, mutta en nyt erityisen täpinöissäni ole. Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?" |
varpio 18.04.2015 00:56:38 | |
---|
Kampela77: Olenko ainoa jonka mielestä nämä Star Warsit ylipäätään ovat vain ihan kelvollisia leffoja katsoa sipsejä mussuttaen, mutta eivät mitään elämää suurempaa? Ne uudet olivat enimmäkseen ärsyttäviä, mutta en mä näitä uusiakaan odota mitenkään muna pystyssä. Alkuperäiset olivat aikanaan hienoja tehosteräiskintöjä, mutta aika lapsellisiahan ne olivat. Kyllähän mä nämä kaikki aina katson, mutta en nyt erityisen täpinöissäni ole. Olen pitkälti samaa mieltä, mutta vielä lisäksi olen varmaan katsonut episodit I-III useamman kerran kuin IV-VI. No ehkä numeroa I en ihan niin monta kertaa. Mutta niissä on jotain tietyllä tavalla mielenkiintoisempaa kuin vanhoissa. Episodilta VII en odota yhtään mitään, tiedä vaivaudunko edes katsomaan. Ehkä joskus humalpäissä. |
LordWinter 18.04.2015 01:06:28 | |
---|
varpio: Olen pitkälti samaa mieltä, mutta vielä lisäksi olen varmaan katsonut episodit I-III useamman kerran kuin IV-VI. No ehkä numeroa I en ihan niin monta kertaa. Mutta niissä on jotain tietyllä tavalla mielenkiintoisempaa kuin vanhoissa. Ne onkin tehty vähän sivistyneemmille ihmisille. Ihan kuin rahvaat tajuaisi yhtään mitään galaksienvälisestä kauppalainsäädännöstä. Helpompi vain haukkua kaikki paskaksi. "Hahaha, kiristääkö esarista, onko toistuvia tulehduksia? Annas kun Tohtori Jutku silpoo peniisi." -Röntgen-Jeesus |
Kampela77 18.04.2015 01:11:52 (muokattu 18.04.2015 01:32:27) | |
---|
LordWinter: Ne onkin tehty vähän sivistyneemmille ihmisille. Ihan kuin rahvaat tajuaisi yhtään mitään galaksienvälisestä kauppalainsäädännöstä. Helpompi vain haukkua kaikki paskaksi. Lol, joku noobi huutelee siellä joka ei ole kunnon elokuvia nähnytkään. Oletko katsonut ensimmäistäkään Fast and Furiousia? edit: Hieman vakavammin. Tässä uudessa trilogiassa mätti jo heti alkuun tuo politiikkapaska. Alkuperäisissä oli enemmän sitä fantasiameininkiä mukana ja uudessa trilogiassa heti kuivutettiin se alkuunsa. Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
Sergei Fallinen 18.04.2015 15:33:48 | |
---|
Vanhat leffat olivat jo lapsellisia, mutta kun ne näki lapsena, niistä jäi hyvät muistot. Mutta kun nuo uudet olivat ihan yhtä lapsellisia, niiden katsominen aikuisiällä suoraan sanottuna vitutti. Kaiken maailman örkit ja jar jar binksit ja lapselliset dialogit ja romantiikkapaskat saivat ne tuntumaan lähinnä joltain ylipitkältä pixarin animaatiolta, paitsi että pixarin animaatiot ovat viihdyttävämpiä. Kauppapolitiikka ei sinänsä mua niinkään häirinnyt. |
varpio 18.04.2015 15:36:36 | |
---|
Sergei Fallinen: Vanhat leffat olivat jo lapsellisia, mutta kun ne näki lapsena, niistä jäi hyvät muistot. Mutta kun nuo uudet olivat ihan yhtä lapsellisia, niiden katsominen aikuisiällä suoraan sanottuna vitutti. Kaiken maailman örkit ja jar jar binksit ja lapselliset dialogit ja romantiikkapaskat saivat ne tuntumaan lähinnä joltain ylipitkältä pixarin animaatiolta, paitsi että pixarin animaatiot ovat viihdyttävämpiä. Kauppapolitiikka ei sinänsä mua niinkään häirinnyt. Minä tykkäsin siitä romantiikkapaskasta. Ja tykkäsin myös Hayden Christensenin näyttelemys-suorituksista vaikka niistä ei saa virallisesti tykätä. |
Sergei Fallinen 18.04.2015 15:48:30 | |
---|
varpio: Minä tykkäsin siitä romantiikkapaskasta. Ja tykkäsin myös Hayden Christensenin näyttelemys-suorituksista vaikka niistä ei saa virallisesti tykätä. Pedofiliavihjailut meinasivat tuoda siihen vähän särmää, mutta aika lällyksi jäi lopulta. Hayden Christensen menetteli, ei sitä roolia olisi kukaan pelastanut. |
Herrah 18.04.2015 16:57:37 | |
---|
Munsta prequel-trilogiassa parasta oli nimenomaan noi politiikkahommat. Ei niitten kässäri ollut lainkaan niin huono mitä se toteutus sit loppupeleissä. Tykkäsin Palpatinen pelailusta ja "tuhatvuotisen suunnitelman" loppumetreistä. Kaikki muu oli valitettavasti aika paskaa. |
Informaatiokameli 18.04.2015 18:01:48 | |
---|
Herrah: Munsta prequel-trilogiassa parasta oli nimenomaan noi politiikkahommat. Ei niitten kässäri ollut lainkaan niin huono mitä se toteutus sit loppupeleissä. Tykkäsin Palpatinen pelailusta ja "tuhatvuotisen suunnitelman" loppumetreistä. Kaikki muu oli valitettavasti aika paskaa. Preguel-trilogiassa on vain kaksi hyvää asiaa. Kloonien hyökkäyksessä Portmanin valkoisen paidan läpi töpöttävät nännit. Muuten ne leffat ovat hämmentävän huonoa elokuvaa. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
Tympee Huttunen 18.04.2015 18:06:17 (muokattu 18.04.2015 18:06:58) | |
---|
Sergei Fallinen: Pedofiliavihjailut meinasivat tuoda siihen vähän särmää, mutta aika lällyksi jäi lopulta. Hayden Christensen menetteli, ei sitä roolia olisi kukaan pelastanut. Hayden Christensen oli kyllä koomisen huono. Heti kun hän kääntyi pimeän puolelle, jäi kasvoille sama silmäkulmien kurtistus" http://i.ytimg.com/vi/4ouAXAzb2NA/hqdefault.jpg Ja ne romantiikat sai kaunaritkin tuntumaan Tuulen Viemältä. Natalie Portman sanoi, että leffat lähes tuhosivat hänen uran. |
varpio 18.04.2015 18:12:32 | |
---|
Lastinen: Natalie Portman sanoi, että leffat lähes tuhosivat hänen uran. Kyllä tuhosi varmaan akka uransa ihan itse aivan muissa yhteyksissä. Ja Hayden Christensenin vähättelyä en kyllä ymmärrä. Hyvinhän se veti saatana. |
Rahkonen 19.04.2015 00:37:01 | |
---|
Hayden oli onneton, mutta eipä prequeleissa kukaan loista roolisuorituksillaan. Lucasin ohjatessa kaikki hahmot tuppaa olemaan samanlaisia persoonattomia robotteja, oli sitten kuinka hyvä näyttelijä tahansa. Yhdistettynä vielä siihen käsittämättömän vaivaannuttavaan ja epäluonnolliseen dialogiin. |
Kampela77 19.04.2015 02:19:53 | |
---|
Rahkonen: Hayden oli onneton, mutta eipä prequeleissa kukaan loista roolisuorituksillaan. Lucasin ohjatessa kaikki hahmot tuppaa olemaan samanlaisia persoonattomia robotteja, oli sitten kuinka hyvä näyttelijä tahansa. Yhdistettynä vielä siihen käsittämättömän vaivaannuttavaan ja epäluonnolliseen dialogiin. Enkä tiedä miten paljon sitten häiritsee, kun kaikki kohtaukset näytellää blue/green-screeniä vasten ja usein olematonta näyttelijää vasten. Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
Rahkonen 19.04.2015 11:33:17 | |
---|
Kampela77: Enkä tiedä miten paljon sitten häiritsee, kun kaikki kohtaukset näytellää blue/green-screeniä vasten ja usein olematonta näyttelijää vasten. Jep. Hieman huvittaa nyt kun Abramsia suitsutetaan, kun on keksinyt niinkin mullistavan ja uuden idean kuin kuvata elokuvaa ihan oikeissa ympäristöissä ja lavasteissa! |
Bonham 19.04.2015 11:58:45 | |
---|
Rahkonen: Jep. Hieman huvittaa nyt kun Abramsia suitsutetaan, kun on keksinyt niinkin mullistavan ja uuden idean kuin kuvata elokuvaa ihan oikeissa ympäristöissä ja lavasteissa! Ai ihan oikeissa lavasteissa, hienoa! Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Swan 04.05.2015 22:24:40 (muokattu 04.05.2015 22:29:38) | |
---|
"His sources include singing nomads, pirates, prisoners of war and a surprisingly knowledgeable merchant of cabbage." |
Torniojaws 05.05.2015 09:15:11 | |
---|
Swan: E: Krominen stormtrooper eli Captain Phasma on Gwendoline Christie Phasmat sekaisin. |
Swan 31.05.2015 15:10:06 | |
---|
"His sources include singing nomads, pirates, prisoners of war and a surprisingly knowledgeable merchant of cabbage." |
Torniojaws 31.05.2015 16:52:27 | |
---|
varpio: Kyllä tuhosi varmaan akka uransa ihan itse aivan muissa yhteyksissä. Ja Hayden Christensenin vähättelyä en kyllä ymmärrä. Hyvinhän se veti saatana. Rupesi melkein spontaani viiksientuhina syntymään kun vast'ikään katsoin prequelit pitkästä aikaa ja Hayden töräytti menemään oikean vahvalla Texas-aksentilla jotain runomuodossa olevaa monologia dialogissa. Vähän tuunasivat sittdn ulosantia kolmososaan. |
Wolfgang 31.05.2015 17:15:42 | |
---|
Swan: Andy Serkisin hahmo on mo-capilla toteutettu Supreme Leader Snoke, jonka lopullista ulkonäköä ei ole vielä julkistettu: http://www.slashfilm.com/andy-serkis-star-wars-character/ Näinköhän Andy Serkisiä alkaa jo pikkuhiljaa vituttaa, kun koskaan ei saa omalla naamallaan esiintyä elokuvissa. "Lukee mun luku taidolla, että yleinen keskustele eli saa puhua ihan mistä huvittaa" -Janizio |