Milkop 15.04.2015 09:20:18 | |
---|
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
haunted 15.04.2015 09:30:30 | |
---|
Milkop: Eipä tämä Genisys anna kauheasti aihetta hurraa-huutoihin. https://www.youtube.com/watch?v=rGSxss7gWak Kylä mulla vähä sykkii nivuses. Mutta vähä vaan. Mutta sykkii! CGI on huonompaa edelleen ku T2 -91, kertokaa mulle miten se on mahdollista? Ei minulle tarvitse todistaa. Minä tiedän että olet väärässä. - Eemil |
Wolfgang 15.04.2015 09:35:11 | |
---|
Milkop: Eipä tämä Genisys anna kauheasti aihetta hurraa-huutoihin. https://www.youtube.com/watch?v=rGSxss7gWak No vähän kökköseltä kyllä vaikutti. Varsinkin noista erikoistehosteista jäi varsin muovinen maku suuhun. Enkä tykkää tuosta Die Hard 5 -tyypistä. "Lukee mun luku taidolla, että yleinen keskustele eli saa puhua ihan mistä huvittaa" -Janizio |
Hetfield 15.04.2015 09:36:28 | |
---|
haunted: Kylä mulla vähä sykkii nivuses. Mutta vähä vaan. Mutta sykkii! CGI on huonompaa edelleen ku T2 -91, kertokaa mulle miten se on mahdollista? Joo en tiiä. Harmittaa julmetusti esim. nämä Jurassic Parkien ja Terminaattoreiden jatko-osat, mitkä näyttää paljon halvemmilta kuin alkuperäiset miljoona vuotta sitten tehdyt leffat. Lähinnä tulee se tunne, että eikö ketään (tekijöiden puolella) kiinnosta. Säättänä. "I hope you've had all the children you want... 'Cause this is gonna blow your balls off." |
bedlam 15.04.2015 13:35:12 (muokattu 15.04.2015 13:39:32) | |
---|
Hetfield: Joo en tiiä. Harmittaa julmetusti esim. nämä Jurassic Parkien ja Terminaattoreiden jatko-osat, mitkä näyttää paljon halvemmilta kuin alkuperäiset miljoona vuotta sitten tehdyt leffat. Lähinnä tulee se tunne, että eikö ketään (tekijöiden puolella) kiinnosta. Säättänä. Jurassic Parkin tapauksessa CGI oli melkolailla sivuroolissa ja suuri osa kohtauksia oli vanhanaikaisten "fyysisten" efektien ja tietokone-efektien yhdistelmää. Siksi näyttivät niin hyviltä, nykyään kaikki tehdään tietokoneella ja se näkyy. En nyt tiiä näyttikö T2:n tietokone-efektit sen kummemmilta, silloin tehosteiden rajallisuus tiedostettiin ja otokset suunniteltiin huolella, että ne eivät pomppaisi silmään. Nykyään ne tehosteet läjäytetään täysillä silmille. http://www.petrilampela.net |
Stradlin 15.04.2015 13:49:29 (muokattu 15.04.2015 13:54:47) | |
---|
https://www.youtube.com/watch?v=P9bKxRQfvs8 Making of Jurassic Park, kannattaa katsoa. Aika hyvin selitetty tuota CGI:n käyttöä. E: On kyllä väsyneen näköistä meininkiä tuo Genisys. Onneksi koko leffa käydään trailereissa sen verran kattavasti läpi, ettei tuota tarvitse kokonaisuudessaan vaivautua edes katsomaan. "Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz |
Generalissimo 15.04.2015 14:02:52 | |
---|
Kyllähän alkuperäsessä JPssä oli ne pitkäkaulaset dinot leffan alkupuolella aika kökköjä. Mut raptorit, trex jne oli kyllä tosi hyvän näkösiä ihan nykyleffoihin verrattuna. |
aivokuolio 15.04.2015 14:17:59 | |
---|
Suoraansanoen vituttaa että tuli vilkastua tuota Genisyksen uudempaa traileria. On se perkele kumma että yleisöä pidetään nykyään niin tyhmänä että nuo kaikki alunperin varjellut juonikäänteetkin pitää paljastaa jo tässä vaiheessa. Tyhmä kun olen niin varmana käyn tämänkin kattomassa mutta tämän viimesimmän twistin myötä olo on että... no, eipä ole ainakaan odotukset liian korkealla. Tein tossa pari viikkoa sitten videon liittyen odotuksiin leffan suhteen ekan trailerin perusteella, löytyy tuolta leffavlogin kautta jos kiinnostaa. Linkki allekirjotuksessa. Samanlaista settiä myös Jurassic Worldista. Mainostus off. Jännä juttu oli tämä Terminatorin oikeudet palautuu vuonna 2019 takaisin Cameronille: http://www.slashfilm.com/james-came … -regains-terminator-rights-in-2019/ Tietenki elättelen toiveita että ukko jaksas vielä ympyrän sulkeutumisen takia tehdä sen OIKEAN kolmannen Terminatorin rakkaudesta aiheeseen mutta varmaa tossa vaiheessa joku Avatar IV-hömppä ajaa edelle. |
Bluesmies 15.04.2015 19:39:51 | |
---|
Milkop: Eipä tämä Genisys anna kauheasti aihetta hurraa-huutoihin. https://www.youtube.com/watch?v=rGSxss7gWak Jaa'a muutama hieno kohta, mutta kyllähän kokonaisuus näytti suorastaan aivan järkyttävältä. Noh, ei kai sitä nykypäivänä voi hyvää Terminatoria toivoa. Vituttaa. Vituttaa todella pahasti. |
Stalkah 15.04.2015 22:56:49 (muokattu 15.04.2015 22:58:35) | |
---|
Bluesmies: Jaa'a muutama hieno kohta, mutta kyllähän kokonaisuus näytti suorastaan aivan järkyttävältä. Noh, ei kai sitä nykypäivänä voi hyvää Terminatoria toivoa. Vituttaa. Vituttaa todella pahasti. Sama täällä. Rupesi jopa oikeasti mietityttämään, että kehtaako mennä kattomaan. Vaikuttaa vaan pirunmoiselta rahastukselta, vaikka Arska onkin mukana. E: Tosin trailerien CGI on monesti kökömpää, kuin itse oikean elokuvan viimeistellyt otokset. En silti kyllä menis huokasemaan helpotuksesta tämän kohdalla. Tyhjillään näitä sulkapäitä tuhdot kanootin |
Tuomoo 15.04.2015 23:06:45 | |
---|
aivokuolio: Suoraansanoen vituttaa että tuli vilkastua tuota Genisyksen uudempaa traileria. On se perkele kumma että yleisöä pidetään nykyään niin tyhmänä että nuo kaikki alunperin varjellut juonikäänteetkin pitää paljastaa jo tässä vaiheessa. Tyhmä kun olen niin varmana käyn tämänkin kattomassa mutta tämän viimesimmän twistin myötä olo on että... no, eipä ole ainakaan odotukset liian korkealla. Tein tossa pari viikkoa sitten videon liittyen odotuksiin leffan suhteen ekan trailerin perusteella, löytyy tuolta leffavlogin kautta jos kiinnostaa. Linkki allekirjotuksessa. Samanlaista settiä myös Jurassic Worldista. Mainostus off. Jännä juttu oli tämä Terminatorin oikeudet palautuu vuonna 2019 takaisin Cameronille: http://www.slashfilm.com/james-came … -regains-terminator-rights-in-2019/ Tietenki elättelen toiveita että ukko jaksas vielä ympyrän sulkeutumisen takia tehdä sen OIKEAN kolmannen Terminatorin rakkaudesta aiheeseen mutta varmaa tossa vaiheessa joku Avatar IV-hömppä ajaa edelle. Cameron on tosin myös sanonut jossakin (en jaksa kaivaa lähdettä), että kun hän luopui Terminatorien oikeuksista, koko visionsa hänen elokuvasarjastaan raiskattiin niin pahasti, ettei hän halua enää olla tekemisissä koko sarjan kanssa. Ja miksi ihmeessä tuossa trailerissa pitää paljastaa tuollainen twisti, mikä leffaan on ujutettu? Käsittämätöntä. Ehkä tuo kuitenkin pitää käydä katsomassa, vaikka tuosta CGI:stä saikin persesyövän. 20.8. 22:54:21 NEVÖ FOGET |
Stalkah 16.04.2015 08:59:14 | |
---|
Tuomoo: Cameron on tosin myös sanonut jossakin (en jaksa kaivaa lähdettä), että kun hän luopui Terminatorien oikeuksista, koko visionsa hänen elokuvasarjastaan raiskattiin niin pahasti, ettei hän halua enää olla tekemisissä koko sarjan kanssa. ...Sanoo äijä, joka teki Avatarin. Lisäksi tuo on vähän sama, kun sanoisi raiskatusta puolisostaan, ettei halua olla tekemisissä koko ihmisen kanssa. Tyhjillään näitä sulkapäitä tuhdot kanootin |
Swan 16.04.2015 13:26:27 | |
---|
Stalkah: ...Sanoo äijä, joka teki Avatarin. Lisäksi tuo on vähän sama, kun sanoisi raiskatusta puolisostaan, ettei halua olla tekemisissä koko ihmisen kanssa. Paskin vertaus ikinä. "His sources include singing nomads, pirates, prisoners of war and a surprisingly knowledgeable merchant of cabbage." |
Informaatiokameli 16.04.2015 14:13:39 | |
---|
Paskin vertaus ikinä. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
ekikoo 16.04.2015 14:45:45 | |
---|
Eikö se ollut jossain vaiheessa jo hyväksytty teoria että trailerissa nähdyt efektit ovat vähän puolivillaisia lopulliseen verrattuna. I would if I could...! Bitch! |
Swan 16.04.2015 14:53:19 | |
---|
ekikoo: Eikö se ollut jossain vaiheessa jo hyväksytty teoria että trailerissa nähdyt efektit ovat vähän puolivillaisia lopulliseen verrattuna. Ei jää edes teorian tasolle, kun jälkituotanto on vielä pitkälti vaiheessa trailereiden julkaisun aikaan: https://www.youtube.com/watch?v=qi94JM3zkxk "His sources include singing nomads, pirates, prisoners of war and a surprisingly knowledgeable merchant of cabbage." |
Stalkah 16.04.2015 17:07:23 | |
---|
Paskin vertauksen kritiikki ikinä. Tyhjillään näitä sulkapäitä tuhdot kanootin |
LordWinter 16.04.2015 18:39:32 (muokattu 16.04.2015 18:45:04) | |
---|
Genisyksen näyttelijävalinnat on kyllä ulkonäöllisesti aivan perseestä. Vittu Jason Clarke John Connorina. Jason Clarken näköiselle miehelle minä vien helvetti autoni korjattavaksi. On ainoastaan yksi syy katsoa tuo elokuva ja se on Arska. Jason Clarke. "Hahaha, kiristääkö esarista, onko toistuvia tulehduksia? Annas kun Tohtori Jutku silpoo peniisi." -Röntgen-Jeesus |
Hipelius 16.04.2015 21:08:28 | |
---|
|
|