SiwamieS 21.03.2015 14:01:12 | |
---|
TheMusiikkmies: Eilen soi joko ylex:llä tai radio aallolla tai vastaavalla kanavalla noin klo: 20:40 kun ylipirteä juontaja veti jotain kilpailua risteily lipuista sellainen jumputus kappale jossa nainen lauloi kertosäkeessä jotenkin oo laa laa ja sitten jossakin välissä jotakin espanjaa(?) Onko kellään mitään hajua kappaleesta? Ohjelma lie ollut Parasta ennen, tuolta biisilistasta troolaamaan http://yle.fi/ylex/ohjelmat/parasta-ennen/ I wanna see movies of my dreams |
TheMusiikkmies 21.03.2015 18:20:47 | |
---|
Ei paljoo estele jotkut nuhaset mnetin kielipoliisit. -Entropia666 |
jouni00 22.03.2015 20:34:04 | |
---|
|
sahkuifk 22.03.2015 23:56:55 | |
---|
Silloin pitää puskee kun reikä on ruskee. |
Bongowing 23.03.2015 20:49:20 | |
---|
But where the heck is magenta? |
Bullitt 23.03.2015 21:32:37 | |
---|
Brownie: Tuli mieleen Janis Joplin - Summertime... Eipä ollut tämäkään, vaikka makean kuuloinen biisi tuokin! |
Relbert 27.03.2015 13:51:25 | |
---|
Toivo Koira: Tämän on selvittävä! Muistinvaraisesti vuonna 1984 kuulin radiosta mahdollisesti jollakin skandinaavisella kielellä esitetyn kappaleen, jonka kertsi meni jotenkin näin: "Jolladi jee, jelladi-jelladi-jelladi-jelladi". Tämä asia on vaivannut minua kaikki nämä vuodet. Hakuammuntaa mutta voiskohan olla tämä? https://www.youtube.com/watch?v=IwKbI2Y7lCc |
Piepe 27.03.2015 23:45:21 (muokattu 28.03.2015 00:27:22) | |
---|
Ookoo siis mikä helevetti tää on? Kaveri on kuulemma miettinyt tätä jo vuoden verran, ja minä nyt pari viikkoa oon ihmetellyt. Keksimiämme hataria yhteyksiä: 90-luvun tv? MTV3? Alku- tai lopputunnari? Mainos? Ei ole Kymppitonni, Napakymppi, Levyraati, Poliisi-TV, Ruusun aika, Metsolat, Blondi tuli taloon tai Puhtaat valkeat lakanat. Vaan mikä? En osaa nuotittaa. Tässä tabla kitaralle. Kahdeksasosia, piste = neljäsosa eli "pidennetty" nuotti. Yhtäkuin-merkki on 1/8-tauko. Kyllä siitä pääsee heti jyvälle. Toi on jotain sinne päin, ei varmastikaan mene yks yhteen. Soinnut varmaan jotain Dm A7 Cm G7 Gm C A Dm...
E |--------------------------------------------|------------------------------------------- B |--------------------------------------------|------------------------------------------- G |--------------------------------------------|------------------------------------------- D |---8-7---8.--7-----8-7---8.--7---7.--6------|---------6.--5-----6-5---6.--5---5.--4----- A |-5-----5-------5.------5-------5-------4...-|-=---3-6-------3.------3-------3-------2... E |--------------------------------------------|---3--------------------------------------- E |--------------------------------------------- B |--------------------------------------------- G |--------------------------------------------- D |---------------------------------2-5.--2-3... A |-5-4-3----------3.-----------4-5------------- E |-------7-6...-3-----6...-5-6-----------------
Kiitos jos jaksoit tsekata ja pohtia edes hetken! |
Kymppitonnin lopputunnari? |
Piepe 28.03.2015 23:23:43 (muokattu 28.03.2015 23:27:39) | |
---|
Brownie: Kymppitonnin lopputunnari? Eissaamari. Sehän se. Youtube varmisti. En tajuu miksei löydetty aikaisemmin, oltiin meinaan mukamas tarkistettu. Vaan ei näköjään kuitenkaan. Kiitos! :))) Ja olipahan vähän viturallaan tuo tabla :D |
Funkånaut 28.03.2015 23:51:32 | |
---|
Piepe: Eissaamari. Sehän se. Youtube varmisti. En tajuu miksei löydetty aikaisemmin, oltiin meinaan mukamas tarkistettu. Vaan ei näköjään kuitenkaan. Kiitos! :))) Ja olipahan vähän viturallaan tuo tabla :D Jos mä en ole täysin väärässä, niin kyseistä melodiaa käytettiin useammassakin Speden tuotannon yhteydessä. Muistikuva on, että klassikkoleffan Hei kliffaa hei kohtauksessa, jossa ajetaan raitiovaunua takaa, on sama melodia taustalla. melartinin 6 sinfonian kosmiset astraalimaailmat kokosävelasteikosta muodostettujen klustereiden marssirytmisessä galaksien välisessä jylinässään tekisi eetvarttia savolaiselle - megatherium
|
Olof15 29.03.2015 16:14:45 | |
---|
Tietääkö joku kyseistä kappaletta, joka C-kasetille joskus äänitetty.. Mies ja nainen laulaa, olisko 90-luvun alkua? "Sinä naapurin tyttö, minä naapurin poika, taivas täynnä pilviä ja korit mustikoita, aioit Sanoa jotain, kun salama täytti taivaan, vettä tuli kaatamalla ja valui pitkin sun paitaa jne.. Kertosäe:me oltiin ullakolla, sateen suojassa, vanhoja lehtiä selattiin ja sateen ääntä kuunneltiin... " |
jollejolle 02.04.2015 13:23:13 | |
---|
Kaksi biisiä kyselyssä. 1. Sanoina kerronta jostain luonto-ohjelmasta. 2. Taustalla puhutaan saksan kieltä. |
juhokoo 04.04.2015 11:44:06 | |
---|
|
Nelisormimangusti 04.04.2015 12:02:48 | |
---|
Outo luku on luonnollinen luku, joka on runsas mutta ei puolitäydellinen. |
Kipponi 05.04.2015 12:16:05 (muokattu 05.04.2015 16:20:52) | |
---|
Varmaan helppo, mutta kysytään silti. Eli Voice of Finlandissa Kevin Stocksin esittämä biisi: Rocket. Ärsyttää tuo ohjelma, kun mainitaan vaan biisin nimi, ei tekijää ei sen alkuperäistä esittäjää. edit. Muijahan tuon löysi heti. Tässä maailmassa (universumissa) on lopulta vain yksi laki: Ylivoima vastaan alivoima. Vahvempi ja älykkäämpi voittaa aina heikomman. Asun EU:n Kuuban osavaltiossa. Olen ajan ja tiedon herra. |
Swan 05.04.2015 13:04:14 | |
---|
Kipponi: Varmaan helppo, mutta kysytään silti. Eli Voice of Finlandissa Kevin Stocksin esittämä biisi: Rocket. Ärsyttää tuo ohjelma, kun mainitaan vaan biisin nimi, ei tekijää ei sen alkuperäistä esittäjää. Mud on hakemasi bändi: https://www.youtube.com/watch?v=d4PwRjLsDuc "His sources include singing nomads, pirates, prisoners of war and a surprisingly knowledgeable merchant of cabbage." |
Hannu H. 12.04.2015 18:23:14 | |
---|
Suomipopilla on sillon tällön biisi jota en oo löytäny googlettamalla. Sanat menee tyyliin: kuullut oon, että asioilla on tapana järjestyä. Kuka esittää ja mikä on biisi? Tack jo valmiiksi "The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. Theres also a negative side."
- Hunter S. Thompson |
carnation 12.04.2015 19:00:51 (muokattu 12.04.2015 19:01:10) | |
---|
Hannu H.: Suomipopilla on sillon tällön biisi jota en oo löytäny googlettamalla. Sanat menee tyyliin: kuullut oon, että asioilla on tapana järjestyä. Kuka esittää ja mikä on biisi? Tack jo valmiiksi Jiri Nikkinen: Luullut oon, että asioilla on tapana järjestyä Google toimii. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Bartolo 13.04.2015 13:46:05 | |
---|
Bullitt: Kuvailusi perusteella olisin taipuvainen epäilemään väärinkuulemista ja kyseessä olevan Jarno Sarjasen Keskikalja-cowboy. Jep, muistikuvani sanoituksesta hiukan väärä mutta tuohan se ralli oli. Suurkiitos! |