Aihe: Megadeth
1 2 3 4 5178 179 180 181 182231 232 233 234 235
reaper666
26.03.2015 11:50:43
Yks mun työkaveri kysy tänään, että onko Adler mennyt megadethiin rumpaliksi.
Eli onko tälläistä huhua nyt ollut enemmänkin? Ko.henkilö ei nyt käsittääkseni seuraile mitään medioita. Tiedän ainoastaan, että Lamb of Godista tykkää.
Arkka
26.03.2015 13:01:22

reaper666: Yks mun työkaveri kysy tänään, että onko Adler mennyt megadethiin rumpaliksi.
Eli onko tälläistä huhua nyt ollut enemmänkin? Ko.henkilö ei nyt käsittääkseni seuraile mitään medioita. Tiedän ainoastaan, että Lamb of Godista tykkää.

On tuosta ollut huhuja "keltasessa" hevimediassa jo jonkin aikaa.
Stalkah
26.03.2015 13:10:00

Megadeth tullaan tuntemaan bändinä, joka ei loppuvuosinaan osannut kuin julkaista videopätkiä mahdollisten tulevien rumpalien jaloista.
Tyhjillään näitä sulkapäitä tuhdot kanootin
Umpihullu
26.03.2015 16:35:12
Arkka: On tuosta ollut huhuja "keltasessa" hevimediassa jo jonkin aikaa.

Kyllä, viime viikolla oli jo tiedossa, että tää Lamb Of God ukko Chris Adler paukuttaa rummut ja kitarassa Angrasta tuttu Kiko Loureiro raapii kielisoittimet. Että tälleen tällä kertaa.
Muista syödä nautaa, jos joudut kaivamaan hautaa!
Regalis Apertura
26.03.2015 17:29:25
Miten minusta on vaikea kuvitella jotain Kikoa Megadethin kitaristina... Ei siinä mitään ettei olisi pätevä äijä mutta siltikin (Angran musa ei ihan rässiä sentään taida olla).
phiit
27.03.2015 08:43:06 (muokattu 27.03.2015 08:43:14)
Lisää jalkapätkää interwebissä, taas ihqu polvi!
~ Musiikin ei tarvitse olla kaunista ollakseen hyvää ~
Errata
27.03.2015 09:17:34
Juuh, taitaa siellä olla myös trickiä, meinliä, proo markkia ja mapexia näkyvillä. Kukahan sellasilla soittaa!
haunted
27.03.2015 09:26:30 (muokattu 27.03.2015 09:26:58)
Offtopikkia, varsinki kun asia ei ole varmistunut, mutta Adleristakin sais ihan hyvän rumpalin. Sillä olis niinko vähä groovee ja ajatusta välillä, mutta tuotannolliset seikat ja saundit pilaa ihan hullusti sen touhua. En usko että noi muuttuis kauheesti, jos se sessiot heittää Meka Taavin studiolla. Aina voi silti vähä toivoo.
Ei minulle tarvitse todistaa. Minä tiedän että olet väärässä. - Eemil
phiit
27.03.2015 13:07:24 (muokattu 27.03.2015 13:08:23)
haunted: Offtopikkia, varsinki kun asia ei ole varmistunut, mutta Adleristakin sais ihan hyvän rumpalin. Sillä olis niinko vähä groovee ja ajatusta välillä, mutta tuotannolliset seikat ja saundit pilaa ihan hullusti sen touhua. En usko että noi muuttuis kauheesti, jos se sessiot heittää Meka Taavin studiolla. Aina voi silti vähä toivoo.

Mä oon pitäny Adlerin tyylistä ja soundista kyllä koko LoG historian ajan, ei mitää valittamista. Adlerin LoG sounditi nyt ei Megadethiin istu mutta tuskin sillä mennääkää ja soiton puolesta tuskin tulee sanomista myöskää. Hyvä valinta koska toista Droveria kukaan kaipaa.
Dinorocker
27.03.2015 13:54:09
Regalis Apertura: Miten minusta on vaikea kuvitella jotain Kikoa Megadethin kitaristina... Ei siinä mitään ettei olisi pätevä äijä mutta siltikin (Angran musa ei ihan rässiä sentään taida olla).

Niin, taitaa joku muukin Megadethin entinen kitaristi olla jolla ei ollut pahemmin trashin kanssa tekemistä ennen Megadethiä. :)
Turbo!!!
haunted
27.03.2015 14:03:07
phiit: Mä oon pitäny Adlerin tyylistä ja soundista kyllä koko LoG historian ajan, ei mitää valittamista. Adlerin LoG sounditi nyt ei Megadethiin istu mutta tuskin sillä mennääkää ja soiton puolesta tuskin tulee sanomista myöskää. Hyvä valinta koska toista Droveria kukaan kaipaa.

Juu, tyyliä on, mutta vähä realistisemmat saundit ku olis, niin olis viä paljo parempi. Mutta hyviä rumpusaundeja (sellasia isoja mutta luonnollisia) metalliskenes on aika turha odotella tänäpäivänä. Miks kaikkien pitää vetää noilla ropocoppijytinöillä? Miks ei voi olla vinniepaul/johnnytempesta -96 saundit :D
phiit
27.03.2015 15:10:31
haunted: Juu, tyyliä on, mutta vähä realistisemmat saundit ku olis, niin olis viä paljo parempi. Mutta hyviä rumpusaundeja (sellasia isoja mutta luonnollisia) metalliskenes on aika turha odotella tänäpäivänä. Miks kaikkien pitää vetää noilla ropocoppijytinöillä? Miks ei voi olla vinniepaul/johnnytempesta -96 saundit :D

Totta, tosin Vinnie Paulilla ei kovin luomut soundit ole ;) mut juu, kyl ne rummut sais tänä päivänä taas enemmän kumista ja kolista eikä olla kaikki niin ku pöytää kynällä naputtelis.
haunted
27.03.2015 15:31:01 (muokattu 27.03.2015 15:37:48)
phiit: Totta, tosin Vinnie Paulilla ei kovin luomut soundit ole ;) mut juu, kyl ne rummut sais tänä päivänä taas enemmän kumista ja kolista eikä olla kaikki niin ku pöytää kynällä naputtelis.

No joo, mutta kyllä trendkillillä on suurinpiirtein niin hyvät kannusaundit(kin) kun vaan voi olla.

edit

Ne ei mikkää luomuimmat ole tosin, mutta kai se magneettinauha, dynamiikka, isot rummut ja helkutinkova soittotyyli tekee siitä sen. Nykysaundeis ottaa kaaliin kun joka isku on täysin identtinen toiseen verrattuna. Sitte "dynamiikka" on vaan sitä että sama saakelin samplesaundi tulee vaan hiljempaa tai kovempaa. Hyi saatana.
phiit
27.03.2015 15:33:45
haunted: No joo, mutta kyllä trendkillillä on suurinpiirtein niin hyvät kannusaundit(kin) kun vaan voi olla.

On!

Ei virhettä
Berzerkowitz
27.03.2015 21:13:34
Ei nyt oikeastaan kiinnosta nuo vänkäämiset et kuka hoitaa nuo tietyt tontit megadödsissä jatkossa. Se kiinnostaa että tekisivät vaihteeksi hyvän levyn.

Kun se on kummiskin silleen että TSHF:ää, UA:ta ja Endgamea jaksaa kuunnella vaikkei oo Marty tai Nick niissä messissä ni luulis ...
Berzerkowitz
27.03.2015 21:42:12 (muokattu 27.03.2015 21:42:34)
Vai onkohan parin viimeisimmän levyn keskinkertaisuus kiinni siitä et Dave ei selvinpäin saa parempaa aikaiseksi?
Megalomania
28.03.2015 20:58:54
Kovasti Chris Adlerin näköisestä jannusta otettu kuva on julkaistu Megadethin twitter ja facebook sivuilla.
Delusions of Grandeur
Regalis Apertura
29.03.2015 10:30:01
heviäijä
29.03.2015 11:26:19
Nyt saisivat tehdä kunnon mättölevyn.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)