Aihe: Kesän keikat?
1 2
JK
28.05.2004 07:41:19
Mut hääkeikat tulee varmaan parin viikon sisällä kun hääparit "heräävät" tietoisuuteen bändin puuttumisesta ja alkaa paniikinomainen metsästys.

Kyllä meillä tämän kesän hääkeikat on myyty jo viime syksynä. Nyt on myyty jo pari hääkeikkaa keväälle 2005.
Muuten kesä menee 2 keikkaa/kuukausi, tosin heinäkuulla vedän itse 4 keikkaa kun soitan kahdessa porukassa.

Elokuun 28. päivä on ollut jotenkin suosittu. 5-6 kyselyä on ollut sille päivälle ja yhden keikan voi vaan ottaa... Edelleen olen käännyttänyt esim. Bänditorin puoleen kyselijöitä.
"Ei pitäisi nikkelikielien haittaa jos on nikkeliallergikko. Niissä on sen verran vähän nikkeliä."- Niskamies
hatussa vika
03.06.2004 17:18:55
Niin,kumma juttu,tosiaan kalenteri on jokseenkin tyhjä,mä en ainakaan vielä koskaan ole kysyny et mitäs siitä maksetaan , aina olen menny , kun on pyydetty,mahtaakohan mullakin olla vittumainen luonne.
Täs taannoin juttelin Salolaisen kosketinsoittaja-autoilijan kans ja keikkoi on niiiiin saatanan paljon et kaik viikonloput täys vissiin -07 juhannukseen saakka.Ohhoijaa.Cartman aikanaan viljeli vähän sinne sun tänne sanontaa :Ota viinaa ja muutu mukavaks???????????????Pitäiskö?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)