Aihe: Kesän keikat?
1 2
WanhaWetäjä
28.05.2004 09:02:03

Wanhan kapakkapierun kalenteri näyttää keskimäärin 12keikkaa/kk kesän ajalla,seassa pari privaattivetoa,ei kuitenkaan häitä,eli kohtalaisesti vaan ei hyvin, näillä liksoilla ja päätoimisena,näppiin jää se 100 €/keikka...ja mulla on sentään pieni veroprosentti ...

Jos vertaa sitä vaikkapa vuoden 2000 kesään kun olin viimeksi päätoimisena kapakkahommissa niin pudotusta on,sillon oli 15 keikkaa/kk,keskimäärin, ja läpi vuoden,hyvä jos kymmeneen pääsee tänä vuonna ...

Off topic:ei tällä homalla rikastumaan pääse,vaikka olis se 20 keikkaa/kk,käteen jäis vaivaiset 2000 € -nafta yms. kulut,niitähän ei kukaan näissä kuvioissa maksa ;-)
hatussa vika
03.06.2004 17:18:55
Niin,kumma juttu,tosiaan kalenteri on jokseenkin tyhjä,mä en ainakaan vielä koskaan ole kysyny et mitäs siitä maksetaan , aina olen menny , kun on pyydetty,mahtaakohan mullakin olla vittumainen luonne.
Täs taannoin juttelin Salolaisen kosketinsoittaja-autoilijan kans ja keikkoi on niiiiin saatanan paljon et kaik viikonloput täys vissiin -07 juhannukseen saakka.Ohhoijaa.Cartman aikanaan viljeli vähän sinne sun tänne sanontaa :Ota viinaa ja muutu mukavaks???????????????Pitäiskö?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)