Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Bryan Adams
1
Elbura
03.08.2009 01:38:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En löytäny haulla muutakun lyhykäiseks jääneen "keskustelun" '99 keikasta, joten päätin pyhittää jäbälle ihan oman topiskin, jossa voi sitten jauhaa ja vääntää äijän meiningistä ja tuotannosta ja muusta.
 
Kun näin siunattu olen ja synnyin ns. internet aikakaudelle, niin sattui semmonen palvelu kun Spotify juuri tähän mun tietokoneen/internetin käytön kultavuosille. Ja Spotifyn myötä Bryan Adamsia nyt luukuttanut aika paljon, koko tuotanto menny jo, mutta lähinnä tuohon In To The Fire levyyn asti tullu kuunneltua enemmän
 
Mutsin kautta skidimpänä muistan 18 'till I Die jutut ja sitä kautta tykästys äijään luultavasti on tullut ja pysynyt aina, vaikken ole ennen tätä päivää hirveästi kuunnellut. Mulle uppoaa tommonen singer/songwriter meininki ihan helvetin hyvin ja ehkä samaistuminen on helppoa raspisen äänen takia myös. Tosi hyvää perus rokkia. Jäbä onnistuu mun kohalla ainakin herättämään paljonkin fiiliksiä, joita nuo myös kovasti fanittamani isommat bändit ei välttämättä pysty herättämään.
En tiedä onko se siitä että Adamsin kama tuntuu enemmän takapihalla ja sydämellä tehdyltä, kuin Mötley Crüen Dr.Feelgoodin murskabassarit ja Pro Tools leikkelyt(vaikkei siinäkään musana todellakaan mitään vikaa).
 
Enköhän mä lopeta nyt tän, koitan ujuttautua keskustelun johonkin väliin vielä.
 
Swan
03.08.2009 02:31:40 (muokattu 03.08.2009 22:24:33)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Viime vuosina on ko. herran arvostus noussut meikäläisenkin osalta räjähdysmäiseen tahtiin. Jo useamman kesän soundtrack on sisältänyt lähes poikkeuksetta Adamsin biisejä, ja mikäpä ettei; hyvällä maulla ne on sävelletty, soitettu ja tuotettu.
 
Reckless-levy on ihan ehdoton kuunneltavaksi, kun yli puolet raidoista on enemmän tai vähemmän hittikamaa. Waking Up the Neighbours on toinen, mutta sellainen mitä olen itse huudattanut valehtelematta koko kuluneen kesän, on Spirit: Stallion of the Cimarron -elokuvan soundtrack. Spotifysta sen löysin, mutta levy oli hommattava ensi tilassa, että saisin sen ladattua iPodiinkin. Adamsin ääni istuu todella hyvin eeppiseen saundimaailmaan, ja mm. Hans Zimmerin kanssa väkerretyt biisit toimivat yhtä hyvin Adamsin repertuaarissa kuin itse elokuvassakin. Joka biisi toimii ilman kontekstiakin, eikä oikeastaan ainuttakaan heikkoa raitaa ole, joten periaatteessa levy on Adamsin tuotannon ehjin kokonaisuus. Suosittelen, jos vielä ei ole tullut kuunneltua.
 
E: http://open.spotify.com/track/1GlWayHrdPoASDPKaAP7V4
 
"Once Lady Yuna fixes her hair, we leave!"
>-)))> #26
S.M.A.K.
HaloOfFlies
21.03.2015 10:38:19 (muokattu 21.03.2015 10:44:06)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vanha topic mutta mitäs siitä.
 
Reilut pari päivää ja Bryan Adams esiintyy Helsingin jäähallissa Reckless-albumin 30-vuotisjuhlakiertueen merkeissä. Liput keikalle on hankittuna jo ajat sitten. Hienoa päästä kuulemaan tuo klassikkolevy kokonaisuudessaan livenä. Toki myös herran muutkin hitit kuullaan varmasti keikalla.
 
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
kyseinen
22.03.2015 20:42:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

HaloOfFlies: Vanha topic mutta mitäs siitä.
 
Vanha on artistikin, mutta mitäs siitäkään.
 
Itsekin ekaa kertaa Adamsin keikalla huomenna. Setlist.fm:stä kun lunttaa, niin Reckless tulee alkuun ja sen jälkeen alkaa melkoinen "radiosta tuttu" -hittikimara. Siinä ja siinä, pystyykö ihan jokaista ballaadia edes kuuntelemaan yökkimättä.
 
Internetin kautta, vähän joka puolelle. -V. Keskinen
kyseinen
23.03.2015 23:43:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kyseinen: ja siinä, pystyykö ihan jokaista ballaadia edes kuuntelemaan yökkimättä.
 
No yökkimättä vielä meni, mutta haukotutti kyllä ihan kiitettävästi. Helevetin pro bändi kyllä ja Mickey Curry on vallan tanakka rummuttamaan. Loppupuoliskon tusinakaman puudutuksesta huolimatta plussalle jäi oma kokemus. Enpä olisi uskonut, että Summer of '69 voisi kuulostaa miltään enää vuonna 2015, mutta komealtahan se. Siinä missä monet muutkin Recklessin biisit. Kiitos ja kuulemiin, eka ja vika kerta seurassanne, herra Adams.
 
Internetin kautta, vähän joka puolelle. -V. Keskinen
HaloOfFlies
24.03.2015 10:54:48
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olihan se Reckless komeaa kuultavaa alusta loppuun. Loppusetistä sanottava että kemia Adamsin ja yleisön välillä pelasi loistavasti. Komeaa soittoa ja laulua. Eiköhän ne minunkin osalta Bryan Adamsin keikat jää tähän yhteen. Hieno kokemus oli.
 
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «