Aihe: raiturit
1
Hannu H.
23.11.2002 22:53:47

nyt mennään jo vähän museoikään, mutta onko olemassa jotain 4-6 raitureita jotka nauhoittaisivat digitaalisesti tai c-kasetille? Laite ei myöskään saisi maksaa paljoa tai olla mikään armoton pöytä.
Ukko
24.11.2002 11:06:43

nyt mennään jo vähän museoikään, mutta onko olemassa jotain 4-6 raitureita jotka nauhoittaisivat digitaalisesti tai c-kasetille? Laite ei myöskään saisi maksaa paljoa tai olla mikään armoton pöytä.
Kato vaikka Thomanin kotisivuilta. Sieltä löytyy c-kasetille 4-raitureita alle tonnin vanhaa rahaa. Toisaalta jos hynää löytyy lisää niin hommaa mieluummin digi raituri. Ei kärsi äänen laatu välimiksauksessa.
larinparaske
25.11.2002 13:18:57

Kato vaikka Thomanin kotisivuilta. Sieltä löytyy c-kasetille 4-raitureita alle tonnin vanhaa rahaa. Toisaalta jos hynää löytyy lisää niin hommaa mieluummin digi raituri. Ei kärsi äänen laatu välimiksauksessa.

Kyllä se äänenlaatu digitaalisessakin kärsii välimiksauksista, aina kun tehdään laskentaa, joka sitten tallennetaan tietyllä määrällä bittejä syntyy pyöristyksestä virhettä, joka kuuluu äänenlaadun heikkenemisenä. Tietty aika pientä on tämä, jos demoja väsäilee.
Ukko
25.11.2002 18:15:16

Kyllä se äänenlaatu digitaalisessakin kärsii välimiksauksista, .

Kärsii mutta on pientä verrattuna analogimaailmaan.
pekkajau
29.11.2002 13:25:49

Mulla on analoginen Yamahan kasetti-kasiraituri (mt8x) ja sillä olen saanut hyvää jälkeä aikaan vaikka se ei olekaan ihan uusinta uutta digiä. Lopuksi olen vetänyt "taiteen" miksauksen ja kompressoinnin ja limitoinnin jälkeen (Philips CDR-770) äänittävällä cd-soittimella cd-formaattiin ja eipä tuo lopputulos kovasti kohise vaan on mennyt niille jotka on kuunnelleet ihan täydesta kun väärä raha. Analogisella pelillä saa ihan kelpo ääntä kun malttaa vaan pelailla ja kokeilla ja mikä parasta, nyt saa hyviä laitteita erittäin edullisesti uutena ja käytettynä ja niillä on mitä parhain käyttöarvo!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)