Aihe: Kimmo Blom
1 2
Kipponi
27.02.2015 20:09:13
Toivotetaan onnea, että kaveri saa sen mitä ansaitsee. Noilla laulutaidoilla se ainakin
pitäisi onnistua.
VOF: ssa lauloi muuten yhtä korkealta, kuin se nainen battlessä. Laulu-rekisteriä riittää.
Tässä maailmassa (universumissa) on lopulta vain yksi laki: Ylivoima vastaan alivoima. Vahvempi ja älykkäämpi voittaa aina heikomman. Asun EU:n Kuuban osavaltiossa. Olen ajan ja tiedon herra.
Kipponi
05.04.2015 22:59:51
Siihen se nyt tyssäs semifinaalivaiheeseen. Michael Monroe haluaa kai Kevinistä uuden tähden tai jotain.
Toivotaan kaikkea hyvää ja varmasti kuullaan vielä, uskoisin.
Kai sitä nyt rock-kukkojakin muutama tähän maahan mahtuu?
Tässä maailmassa (universumissa) on lopulta vain yksi laki: Ylivoima vastaan alivoima. Vahvempi ja älykkäämpi voittaa aina heikomman. Asun EU:n Kuuban osavaltiossa. Olen ajan ja tiedon herra.
MartinB
30.04.2015 09:26:30
Oli kova kyllä.
Ziffis
22.02.2016 13:33:40
Vanha ketju tuli vastaan, mutta haluaa kommentoida.

Kimmon minä löysin VoF:stä edellisellä kaudella, nyt UMK:ssa. Mun mielestä ihan äärettömän kova laulaja. Veikkaan ettei ole menestynyt biisien vuoksi, toki itse viittasi joihinkin tekemiinsä virheisiin, oisko sanonut väärässä paikassa vääriä asioita?

Suomessa markkina on pieni ja harvain vallassa => politisointi ja levy-yhtiöiden stara-politiikka ei helposti suosi laatuartisteja, jotka ei toimi nopeasyklisessä hittitehtailussa. Toimivassa musiikkimarkkinassa (esim. USA, Englanti) homma menee niin, että jos ei kaikki elementit ole kunnossa, ei bändi lähde lentoon. Väitän jopa, että se laulu on vielä tärkeämpi. Toimiva mutta tyyliin keskinkertainen bändi ja biisi voi pärjätä jotenkin, jos laulu toimii ihan oikeasti. Mutta kovakaan bändi ja hyvät biisit ei pärjää, jos laulu ei toimi.

Viimeisimmässä UMK 16 -jaksossa oli kaksi sen tasoista lauluesitystä, etten voi ymmärtää miten sellaiset TV-lähetykseen asti pääsee kisaamaan, huoh... Pakko sanoa, että Ruotsissa osataan vaikka Euroviisu-genre ei uppoakaan pätkääkään. Silti sitäkin voi tehdä korkealla ammattitaidolla.
Kipponi
22.02.2016 15:52:45
Joo näin pienessä maassa jos jonkun levypampun ärsyttää niin ura voi tyssätä siihen.
Markkinat tekevät ostajista ja myyjistä vihollisia. Jokaisessa kaupankäynti tilaisuudessa yksi osapuoli saa enemmän vain jos joku toinen osapuoli saa vähemmän.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)