Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Muusikoiden.net 15 vuotta!
1 2 3 4
Juhani
14.01.2015 13:32:53
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tänään on tullut kuluneeksi 15 vuotta siitä kun avattiin Muusikoiden.net. Niin se aika menee nopeasti. Huh.
 
Jos vähän nostalgiseksi rupeaa niin mikä tulee teille ajasta 15 vuotta sitten ensimmäisenä mieleen?
Kailis
14.01.2015 13:37:07 (muokattu 14.01.2015 13:40:47)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olin silloin nosteessa. Helvetin hyvässä fyysisessä kunnossa, musahommatkin toimi ja naisia riitti. Nyyh.
 
EDIT
 
Eiku ei. Tää tapahtu kymmenen vuotta aikaisemmin. 2000 olin ollut kolme vuotta Kansallisteatterissa ja mestari kiusas mut saikulle. Tuplanyyh.
 
TRAUM: mua vituttaa idiootit...tai siis ei muuten mutta kun niillä on äänioikeus siinä missä meikäläiselläkin.
Karlsson
14.01.2015 13:42:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä en muista mitään.
 
Statuksessa vankkarakenteinen pitkä tutkittava jonkin verran ylipainoa keskivartalolla.
reaper666
14.01.2015 13:50:04 (muokattu 14.01.2015 13:50:54)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juhani: Tänään on tullut kuluneeksi 15 vuotta siitä kun avattiin Muusikoiden.net. Niin se aika menee nopeasti. Huh.
 
Jos vähän nostalgiseksi rupeaa niin mikä tulee teille ajasta 15 vuotta sitten ensimmäisenä mieleen?

 
Miksi ite rekisteröidyit vasta pari vuotta perustamisesi jälkeen ja olet silti jäsen nro 2?
Kuinka vanha olet?
Onko johtaja kaverisi?
kuin monta plussaa sulla on?
Ajoin 15 sitten mopolla.
Tää on paras foorumi netis!
Prönts
 
baron
14.01.2015 14:17:18
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä mä 15 vuotta sitten soittelin mutta en tuntenut ketään muita soittajia kuin oman bändini.
Kun mä 2003 liityin Mnet-iin niin aluksi tuli nettituttuja ja sitten ihan oikeitakin soittajatuttuja ja sain kaikenlaisia hyviä neuvoja ja aktivoiduin ihan oikeaksi musiikin harrastajaksi!
 
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
Bullitt
14.01.2015 14:25:45 (muokattu 14.01.2015 14:26:19)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Valitettavan laiskaksi on mennyt kirjoittelu ja seuraaminen asiapalstoilla, tähän tosin vaikuttaa varmasti myös oman soittoharrastuksen katkonainen luonne nykyään. Mukana tainnut olla seitsemisen vuotta jäsenenä, sitä ennen kirjautumattomana lukijana. Kaksi bändiä täältä on tullut löydettyä samoin kuin hyviä kavereita. Romujakin on tullut ostettua torin kautta jokunen, pari rumpusettiä ja yksi virveli. Kaikkiaan paljon tietoa on tullut ammennettua, jopa soittamiseen ja musiikkiin liittyvää. Hyviä bändejä ja artistejakin on M.netin kautta putkahtanut tietoisuuteeni. Ja onhan täällä lisäksi asiallisin rölöpalsta foorumeista, joita tiedän!
E: Eli onnea ja menestystä sivustolle vähintään seuraaviksikin viideksitoista vuodeksi!
 
Good people drink good beer.
Vessajono
14.01.2015 14:36:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

15 vuotta sitten käytin tennareita ja kuuntelin Pelle Miljoonaa.
 
Keväällä taisin ostaa ensimmäisen bassoni.
 
Lähetetty Windows Phonesta
Tomtom
14.01.2015 14:49:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse kaivelin aika ahkerasti oppia mm kitarakamoista ja muista härveleistä. Jatkuvaa efektie, vahvistimien ja kitaroiden treidausta. Kyllä Mnet on vaan hieno juttu.
 
"Jos tämä jatkuu pahasti, joudutaan menemään instanssiin." - Lasse Mårtensson
phiit
14.01.2015 14:49:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitä kaikkea oiskaan saanu aikaseks sinä aikana kun täällä jauhanu ties mistä :D
 
~ Musiikin ei tarvitse olla kaunista ollakseen hyvää ~
Lennu
14.01.2015 15:39:16
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

phiit: Mitä kaikkea oiskaan saanu aikaseks sinä aikana kun täällä jauhanu ties mistä :D
 
Tätä oon joskus miettinyt. Mutta todennäköisesti ei yhtään mitään, kuten ei elämässä muutenkaan.
 
"Se on hiukan surullinen sirkus semmoinen, jossa voimamiehet pieksevät klovnit tajuttomiksi." -Qsine
Juhani
14.01.2015 15:58:59
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

reaper666: Miksi ite rekisteröidyit vasta pari vuotta perustamisesi jälkeen ja olet silti jäsen nro 2?
 
Koska edelleen käytössä oleva keskustelupalsta valmistui vuona 2002, jonka on toteuttanyt alusta asti Johtaja Itse. Ja Johtaja on nr. 1. :) Silloin taisi koko foorumi alkaa sisällön ostalta puhtaalta pöydältä.
Antti1
14.01.2015 16:09:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jaa'a... Ehkäpä rekisteröitymisen tienoilta on ensimmäiset selkeät muistikuvat, mutta käytinhän jo ennen sitäkin tätä palvelua. 15 vuotta sitten taisin ihan sattumalta törmätä mustaan muusinettiin ja kävin satunnaisesti ihmettelemässä meininkiä. Kirjoitin itsekin jollain täysin unohduksiin jääneellä nimimerkillä muutamia viestejä.
 
Uuden palstan ja rekisteröitymisen myötä koitin pitää vanhan nimimerkkini, mutten onnistunut. Järjestelmässä oli joku ongelma rekisteröitymisen kanssa silloin ja ylläpitoon ei tietenkään uskaltanut ottaa yhteyttä. Jonkun aikaa asian roikuttua kokeilin sitten rekisteröityä omalla nimellä ja monella eri variaatiolla, ilman tulosta tietenkin. Toki olin katsonut rekisteröityjen nimimerkkien listan läpi ja siellä ei ollut vastaavaa. Sitten heitin randomilla nimen Antti, ei mennyt läpi. Ykkönen vielä perään ja toimi, jonka vuoksi olen nyt sitten vuodesta 2002 ollut täällä nimeltäni Antti.
 
"NYT ÄMMÄ KELLOT LYÖ!" Hevimusaa vuodelta 2014
tiina62
14.01.2015 16:19:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juhani: Tänään on tullut kuluneeksi 15 vuotta siitä kun avattiin Muusikoiden.net. Niin se aika menee nopeasti. Huh.
 
Jos vähän nostalgiseksi rupeaa niin mikä tulee teille ajasta 15 vuotta sitten ensimmäisenä mieleen?

 
Tuo vuosi oli kaikin puolin rankka, mutta siitäkin selvittiin. Työ-, parisuhde- ym. isoja muutoksia ja pienenä lisänä vielä se, että taisin olla tyttärestä huolissani, tämä kun oli rippikouluikäinen ihana nuori!
 
Aurinkua päivään ja kuuta yöhön!
Karwin
14.01.2015 16:52:48
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juhani: Tänään on tullut kuluneeksi 15 vuotta siitä kun avattiin Muusikoiden.net. Niin se aika menee nopeasti. Huh.
 
Jos vähän nostalgiseksi rupeaa niin mikä tulee teille ajasta 15 vuotta sitten ensimmäisenä mieleen?

 
Aurinko paistoi, itsenäisyyden menettämisestä oli vasta viisi vuotta. Edellisenä syksynä perustimme ensimmäisen keikkailevan yhtyeeni. Olin viimeistä kevättä töissä parhaassa työpaikassa tähän mennessä, hyvä työpaikkahenki. Loppukesällä menin toimisto-orjaksi Syvään Etelään (palkatonta vapaaehtoistyötä). Levylautasella pyörivät Neljä Ruusua, Circle & Eläkeläiset.
 
Elämä on nakki.
Bonham
14.01.2015 17:19:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pitkä pätkä, tsemppiä ukot!
 
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Osteri
14.01.2015 17:22:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mikä tulee teille ajasta 15 vuotta sitten ensimmäisenä mieleen?
 
Heh... Nightwish oli just paikallisesti breikannut ja tehtiin ekoja juttuja kansainväliseen mediaan. Levyesittelyä ja keikka-arviota sekä muutama kommentti bändiltä ameriikkalaisille luettavaksi. Kutsuvieraina vaimon kanssa myös Blackmores Nightin ekalla Suomen keikalla ja sellaista kivaa. Omat soittelut virisivät enemmän oikeastaan vasta "lehtimies-uran" jälkeen ja niinpä tämä mnetin aika jääkin enemmän mieleen oman soittamisen aikana. Teidän syy kun tämmöisen stimuloivan saitin pistitte pystyyn. Ei kyllä yhtään kaduta, pikemminkin suuri KIITOS!
 
Zed
14.01.2015 17:49:41 (muokattu 14.01.2015 17:49:54)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

reaper666: Miksi ite rekisteröidyit vasta pari vuotta perustamisesi jälkeen ja olet silti jäsen nro 2?
 
Jos tarkkailet profiileja, huomannet ettei kukaan ole rekisteröitynyt ennen vuotta 2002. Vasta silloin toiminto otettiin käyttöön.
 
Elämäni on toisen kerroksen huoneisto, jonka avonaisesta ikkunasta heitellään huonoja CD-levyjä lumihankeen.
kid ego
14.01.2015 18:25:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitä ei täältä löydä, sitä ei tarvitse.
 
"Oon Jari, kun se on Atte." - Linda
Vessajono
14.01.2015 18:48:21 (muokattu 14.01.2015 18:48:50)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kid ego: Mitä ei täältä löydä, sitä ei tarvitse.
 
Maullib?
 
e: toisaalta, onhan sekin joilta kuilta onnistunut.
 
Lähetetty Windows Phonesta
Torniojaws
14.01.2015 20:20:31 (muokattu 14.01.2015 20:21:30)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eka sähkökitara oli aktiivikäytössä ja eka bändiproggis täystohinalla käynnissä. Peruskoulu päättyi ja Hiacessa soi C-kasetilta omia kokoelmia, jossa oli sekaisin Sabbathia, Rammsteiniä, Fear Factoryä ja Rob Zombieta. Aurinko paistoi ja lukio oli alkamassa.
 
Vortech Industrial Death Metal
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «