Aihe: Pistäkää ääninäytettä soitostanne 3
1 2 3 4 5203 204 205 206 207399 400 401 402 403
tomboarmageddon
22.12.2014 16:45:59
http://fuck-ushima.bandcamp.com/
Worship on mun eka soittama grindi ever:)
Duro
24.12.2014 05:51:56
Vuoden jouluhittikavalkaadi saapuu jälleen jouluksi kotiin. Nauttikaa hyvässä seurassa tai mikseipä itsekseenkin: http://joulupukkijaapurit.bandcamp.com/releases
Vuoden "taidot riitti, kunto ei": Duro (c) juici
Tama-x-
24.12.2014 21:29:57

https://www.youtube.com/watch?v=xc0trViMZsI

Onko kellään mielenkiintoa antaa palautetta näin aattona tästä pätkästä? :)
hollmi-5
24.12.2014 21:52:42
Tama-x-: https://www.youtube.com/watch?v=xc0trViMZsI

Ei!

Onko kenelläkään mielenkiintoa coveroida Larssia, joka on jo ajat sitten tuomittu suurin piirtein surkeimmaksi rumpaliksi...
Soundit, piuhat ja kajarit.
wavelength
24.12.2014 22:59:48

Hyvin pysyy paketti läjässä ja soitto on rennon näköistä!
wavelength
24.12.2014 23:00:21

hollmi-5: Ei!

Onko kenelläkään mielenkiintoa coveroida Larssia, joka on jo ajat sitten tuomittu suurin piirtein surkeimmaksi rumpaliksi...

Eikö pukki tuonut lahjoja, vai mikä nyt risoo aikuista ihmistä?
Epämuusikko
24.12.2014 23:02:36 (muokattu 24.12.2014 23:03:34)

Koneessa ei jostain syystä nyt äänet toimi ihan täysiä, mutta yhden oman nuoruuteni tärkeimmistä biiseistä oot valinnu. kuuntelen ajatuksella paremmalla ajalla.

Aikaisempien vetojesi perusteella en usko että on mitään valittamista. Ja Larde oli noihin aikoihin vielä suht' tikissä.
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
Tama-x-
24.12.2014 23:11:39 (muokattu 24.12.2014 23:12:05)

hollmi-5: Ei!

En ala haastamaan riitaa, mutta etkö sinä, jonka mielipiteet on tullut jo hyvin selväksi ajan saatossa, niin vois jättää vaikka kommentoimatta kokonaan, kun jossakin lukee Metallica tai Lars. Nimittäin mulla on vahva tunne että aikalailla kaikille on jo tullut selväksi sun mielipiteet Lerssistä ja Metallicasta :D

Ps. Mulla on mielenkiintoa coveroida ton ajan Larssia. Että sinänsä hieman tyhmä kysymys että ''onko kenelläkään mielenkiintoa coveroida Larssia'', jos topiciin tulee coveri Metallicasta, eiköhän se vastaa jo tohon sun kysymykseen sata prosenttisesti :D
hollmi-5
25.12.2014 09:04:40
Epämuusikko: Koneessa ei jostain syystä nyt äänet toimi ihan täysiä, mutta yhden oman nuoruuteni tärkeimmistä biiseistä oot valinnu. kuuntelen ajatuksella paremmalla ajalla.

Aikaisempien vetojesi perusteella en usko että on mitään valittamista. Ja Larde oli noihin aikoihin vielä suht' tikissä.

Larsulla oli tuohon aikaan ihan hyviä ideoita rumpuraidoissa, mutta soitto muuten...

Tuon aikaisista levytyksistä oli paljonkin juttua printtimediassa. Tuottajat ja äänittäjät repivät hiuksiaan, kun rumpuraidat olivat melkoisia palapelejä. Kun levy ilmestyi olin parikymppinen ja rumpulehdet olivat ainoa tapa saada tietoa. Metallicasta toki oli juttua. Larsista oltiin jo tuohon aikaan melko samaa mieltä rumpalipiireissä, kuin nykyisinkin.

Kyllä minäkin omat Metallicani olen kuunnellut ja keikankin soittanut, jolla oli pelkkää Metallicaa. Tuokin biisi. Miksikö olen sitten kyyninen?
Epämuusikko
25.12.2014 11:26:45 (muokattu 25.12.2014 11:32:10)
hollmi-5:
Kyllä minäkin omat Metallicani olen kuunnellut ja keikankin soittanut, jolla oli pelkkää Metallicaa. Tuokin biisi. Miksikö olen sitten kyyninen?

Äärimmäisen hyvä kysymys johon minun ja muiden palstalaisten on paha mennä mitään arvailemaan, ja jonka yhteyttä reaktioosi Tama-x:n pyyntöön palautteesta soitostaan en millään pysty käsittämään.

ja jos Nightflyn eka biisin I.G.Y:nkin rumpuraita on kasattu monestakymmenestä otosta niin a) ei oo levyn hienoudesta pois, ja b) mitenpä sekään tuohon soittonäytteeseen liittyy :D
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
hollmi-5
25.12.2014 11:49:26
Epämuusikko:

ja jos Nightflyn eka biisin I.G.Y:nkin rumpuraita on kasattu monestakymmenestä otosta niin a) ei oo levyn hienoudesta pois, ja b) mitenpä sekään tuohon soittonäytteeseen liittyy :D

Fagen on ihan eri juttu. Siinä ei yritetty ottaa huonoja osuuksia pois. Timantin hiominen on eri asia, kuin surkeiden sukkien parsiminen käyttökuntoon.

Sellaisen musan päälle soittaminen, jossa on rumpuraita ja sen lataaminen nettiin ei kerro oikeastaan mitään rumpalista, joka päälle soittaa. Sitten vasta, kun kuva ja ääni on ainoastaan videon rumpalin, on parempi kommentoida.

Tuossa Donald Fagen, josta Epämuusikko mainitsee: https://www.youtube.com/watch?v=sogYgHlNnqo
Vallu-Veke
25.12.2014 11:51:42
Hyvin Tamax vetää. Nuoret kehittyy nopeasti. On treenattu. Kateeksi käy.

Juu no Lerssihän on säveltäjä/sovittaja myös.
Hän ei ole itsekkään pitänyt omaa soittotaitoaan minään mestaritason
juttuna. Minä olen pitänyt hänen soitostaan. Tosin kuuntelen bändejä aina kokonaisuutena. Bändi toimii tai ei toimi musiikkimakuni suhteen. Yksittäiset suoritukset ei jaksa kiinnostaa samalla tavalla. Metallica toimii. No nuo vanhemmat jutut ja musta älpykkä. Sen jälkeen muutama slovari. Ehkä ne enemmän.
Biiseistähän on tullut lopulta kovia juttuja ja pienimpänä tekijänä
ei ole ollut rumpusuoritukset, jotka on lopulta päätyneet levyille.
Lerssi vetää luontevasti biisin ehdoilla ja ideoi juttuja.
Tekijäksi merkattu melkein jokaisessa biisissä :
Hetfield, Ulrich,...
hollmi-5
25.12.2014 12:08:42
Tama-x-: En ala haastamaan riitaa, mutta etkö sinä, jonka mielipiteet on tullut jo hyvin selväksi ajan saatossa, niin vois jättää vaikka kommentoimatta kokonaan, kun jossakin lukee Metallica tai Lars. Nimittäin mulla on vahva tunne että aikalailla kaikille on jo tullut selväksi sun mielipiteet Lerssistä ja Metallicasta :D

Katsoin pari kertaa uudestaan ja kommentoin nyt soittoasi:

Kapulaote ei ole ihan oikein. Voisit saada enemmän irti ottamalla tuon asian haltuun.

Oikeastaan jokainen fillisi kompastelee. Osittain kapulaotteen vuoksi, mutta suurimmaksi osaksi todennäköisesti siksi, että et ole harjoitellut perustekniikkaa suhteessa muuhun soittamiseen vielä tarpeeksi. Pitäisi malttaa sitäkin treenata, vaikka se tylsää onkin. Ota vaikka musaa taustalle ja treenaa singlelyönnit, tuplalalyönnit ja perusparadiddlet parempaan kuntoon. Se auttaa klaaraamaan nopeatkin fillit.

Rumpujen viritykseen avuksi viritysmittari. Etutomit ovat virityksen tarpeessa.

Hyvät:

Selkeästi elät biisin mukana ja kapula pomppaa jo kohtuullisesti.
Olet nuori ja sinulla on koko elämä aikaa opetella rumpujen soittoa. Se kun ei koskaan ihan valmiiksi tule. Aina on kehittämisen varaa.

Kamapolitiikka (Tamapolitiikka) on jo hyvin kohdallaan. Tutustu soittimeesi ja sen tuomiin mahdollisuuksiin.
tomboarmageddon
25.12.2014 13:20:41 (muokattu 25.12.2014 13:22:01)
Foliohattu päässä huutelen täältä, että isot pojat puhuu aina että Greg Bissonette ois vetäny rumpuraidat joillekki metallican biiseille. Sehän seliittäis kyllä montakin levyllä toimii livenä ei vänkäystä joo. Totuuden pohjaa en tiedä sitten.
Hyvin sujuu coverointi enivei! Ompa iso treenis!
tomboarmageddon
25.12.2014 16:19:49
No huhhu miten paljon tekstiä voi saada metallica coverista! Ala poliitikoks?
Vallu-Veke
25.12.2014 18:17:18
tomboarmageddon: Ala poliitikoks?
Ei kannata alkaa, koska tuosta muodostui ihan järjellistä tekstiä.
Politiikassa pärjää paremmin, mitä järjettömämpää juttua latelee menemään.
tomboarmageddon
25.12.2014 20:21:06 (muokattu 25.12.2014 20:27:33)
Vallu-Veke: Ei kannata alkaa, koska tuosta muodostui ihan järjellistä tekstiä.
Politiikassa pärjää paremmin, mitä järjettömämpää juttua latelee menemään.

No ok. Totta tuo! Silti jos voi tekstiä nuin paljon synnyttää ko asiasta heti voi vähän tyhmemmätkin pikku agentit päätellä montakin juttua;) sanon jotta eduskuntaan, niiden idioottien tilalle. Rumpalithan on kuulemma fixuja?
Markkuliini on liian softi ja liberaali, vaikkakin muuten täysin pätevä.
Kailis on rok ja rolf, , mutta liian rock to...
Sama Hollmilla ja liian kärkäs eikä tykkää lapsista, eikä muistakaan jotka ei osaa... tai ummärrä.
Saatte kohta vittuilua niskaanne jos ettet tajua juosta karkuun.
http://fuck-ushima.bandcamp.com/album/first-come-first-served

:)
Vallu-Veke
25.12.2014 20:59:06
Juu no tuohan oli tama-x:lle aivan helevetin hieno Joululahja.
Erittäin kannustava ja samalla analysoitiin jatkon kannalta juttuja.
Muutkin sai ilmaisen oppitunnin, kuten minä. Tykkäsin.
Epis on parasta mnettiä, ei panttaa ja pihistele tietoaan ja sitä on.
hollmi-5
25.12.2014 21:12:27
tomboarmageddon:
Saatte kohta vittuilua niskaanne jos ettet tajua juosta karkuun.
http://fuck-ushima.bandcamp.com/album/first-come-first-served

:)

Sun bändiä ei kukaan ole kommentoinut. Mitäpä luulet, miksi ei?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)