Aihe: Kuinka kehittyä kitaristina?
1 2 3
Kontiak
17.12.2014 16:08:18 (muokattu 17.12.2014 16:08:51)
gary field: Veikkaisin, että vastaus on se, että valitset yhden kirjan, oppaan, levyn, kitaristin, opettajan tai mikä se nyt onkaan ja työstät sitä. Paikasta toiseen hyppimällä tulosta ei synny.

Tämä on paras neuvo.

Vaikka lyhytkin pätkä biisistä. Opettele se ensin. Sitten äänität soittoasi. Opettelet ja äänität niin kauan, että kuulostaa siltä, miltä haluat sen kuulostavan.

Toiminut ihan kaikilla kautta aikojen.
"If you dig it, you must learn it." http://www.truthinshredding.com
drummer96
17.12.2014 18:20:57
Suuri kiitos kaikille jotka ovat jaksaneet neuvojaan tänne jakaa! Näiden neuvojen pohjalta on hyvä lähteä opettelemaan, kunha se joulupukki sen kitaran tuo;)
barclay
18.12.2014 19:32:44

Soittamalla, soittamalla ja vielä lisää soittamalla..
Kostiainen. Karumpi saundi, parempi mieli P. M. Kostiainen Project
Funkånaut
18.12.2014 22:50:12

Tietty sekin pitää mainita, että opettele myös muiden soittimien linjoja biiseistä. Esmes voi blokkailla monasti myös bassoraidan kappaleesta ja mahdollisten muiden soittimien tekosia.

Esmes monasti bassolinjan opettelu kitarariffien lisäks helpottaa sointujen hahmottamista, vaikkapa saksofonilikkien blokkailu auttaa juoksutusten suunnittelussa, kiipparikuviot monasti auttaa hahmottamaan sointujen laajennoksia ja niin edelleen.
"En ole valehtelija. Olen minä. Minulla on piipero Miljoona Tivoli ja Powerpark on super." - Vesa Keskinen Elämän tarkoitus
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)