Aihe: Keskustelua AC/DC:stä, osa 2.
1 2 3 4 5117 118 119 120 121259 260 261 262 263
J.Hollström
12.12.2014 21:19:11
Ojankaivaja: En diggaile. Siksi totesinkin että Hartwalli olisi varmaan se paras paikka, niin ei tarvisi sateessa kyhnöttää, ja soundit ja valoshow olisi paremmat.

Kantola nyt vaan on kuitenkin näin isolle bändille 10x parempi paikka kuin joku Tampereen Ratina.

Hartwallilla ei toimi mikään musa jota pitää soittaa lujaa. Aivan hirvittävä sali kuulijalle jollei satu pääsemään lavan eteen.

Edelleen mikä on tämä Kantola? Nevähööd. Hyvä vaan jos on maailman paras mesta.
A.Starving
12.12.2014 21:22:20
Ojankaivaja: Ratina on ihan saatanan pieni ja paska paikka. Soundit toki paremmat kuin failstadiumilla.

Paras ratkaisu olisi 2-3 iltaa putkeen hartwallilla sisätiloissa niin saataisiin kunnon valoshow messiin. Hartwallikin on vain niin pirun pieni näille megabändeille.

Hartwall areenalla on niin paska akustiikka, että sinne ei pitäisi raahata mittään musiikillisesti Robinia tähdellisempää.
"Ah, fuck it, Dude. Let's go bowling."
Ojankaivaja
12.12.2014 21:24:22 (muokattu 12.12.2014 21:25:11)
Joka kerta kun olen hartwallilla ollut niin on soudannut hyvälle (ainakin Metallica soittaa aika lujaa). Tosin aina ole eturivissä ollut, joten paha mennä sanomaan miltä pappojen istumapaikoilla kuullostaa.
"meikäki panee sillai että muija on toisessa huoneessa ja yritän venyttää kikkeliä kovaa :)" -Kerpele
J.Hollström
12.12.2014 21:30:04 (muokattu 12.12.2014 21:30:38)
Ojankaivaja: Joka kerta kun olen hartwallilla ollut niin on soudannut hyvälle (ainakin Metallica soittaa aika lujaa). Tosin aina ole eturivissä ollut, joten paha mennä sanomaan miltä pappojen istumapaikoilla kuullostaa.

Metallica soundais varmaan parhaalta kun olis ite sen Harwallin ulkopuolella. Mut uskotaan et sulle se on maailman paras keikkapaikka.
sellisti
12.12.2014 22:02:36
Ei helvetti, nyt on jo Hämeenlinnan hotellit ja majatalot myyty loppuun 22.-23.7. väliseksi yöksi. Aika nopeasti olisi pitänyt toimia.
Metsän laidas munat jäi vetoketjun väliin / Kyllä siinä joutsenemo katsoi hyvin pitkään. -M. A. Numminen
RänxY
12.12.2014 22:21:59
J.Hollström: Hartwallilla ei toimi mikään musa jota pitää soittaa lujaa. Aivan hirvittävä sali kuulijalle jollei satu pääsemään lavan eteen.

http://www.hameenlinnafestivalpark.fi/

Ei ihme, että on neverheard, koska koko paikkaa ei ole vielä olemassa. Ensi kesänä pitäisi valmistua. Aika tymäkkä aloitus, jos tuo toteutuu.
"I refuse to join any club that would have me as a member." Groucho Marx
xjas73
12.12.2014 22:34:35

sellisti: Ei helvetti, nyt on jo Hämeenlinnan hotellit ja majatalot myyty loppuun 22.-23.7. väliseksi yöksi. Aika nopeasti olisi pitänyt toimia.

Ai nyt jo? Toisaalta aivan odotettavaa, jos paikkakunnan väkiluku lähes tuplautuu keikan aikana. On muuten varmaan junapaikatkin piukassa...pitääköhän sitä lähtee ulkomaille katsomaan.

Keikkapaikka voi olla ihan hyvä, jos se on kunnolla suunniteltu isoille tapahtumille.
Funkånaut
12.12.2014 23:10:34

RänxY: http://www.hameenlinnafestivalpark.fi/

Ei ihme, että on neverheard, koska koko paikkaa ei ole vielä olemassa. Ensi kesänä pitäisi valmistua. Aika tymäkkä aloitus, jos tuo toteutuu.

Melko mielenkiintoisesti mitattu etäisyydet. Kantolan alueella, Vanajaveden rannalla, oleva puisto on vain noin 1,5 km päässä rautatieasemalta ja 3,5 km linja-autoasemalta sekä kaupungin keskustasta.

Kartta nyt ei ihan tue tuota näkemystä. http://www.hameenlinnafestivalpark.fi/#
"Entinen naisystäväni soitti matkalla, että ei suostu valehtemaan. Kärjistyin. En ole valehtelija. Olen minä. Minulla on piipero Miljoona Tivoli ja Powerpark on super." - Vesa Keskinen Laatumusaa
Ojankaivaja
12.12.2014 23:39:43
J.Hollström: Metallica soundais varmaan parhaalta kun olis ite sen Harwallin ulkopuolella. Mut uskotaan et sulle se on maailman paras keikkapaikka.

Ah, katos vaan taas yksi mnetin "muusikko" jonka mielestä metallica soundaa ja soittaa paskasti. Yllätys sinänsä, tuntuu olevan kulkutauti näissä piireissä.

Miksi pitää päästä hotelliin yöksi btw? Teltta pystyyn kun on heinäkuu?
"meikäki panee sillai että muija on toisessa huoneessa ja yritän venyttää kikkeliä kovaa :)" -Kerpele
Funkånaut
13.12.2014 00:18:42 (muokattu 13.12.2014 00:19:01)

Ojankaivaja: Miksi pitää päästä hotelliin yöksi btw? Teltta pystyyn kun on heinäkuu?

Ei kai ny kukaan, jolla on varaa nukkua muualla ku teltassa, ala semmoisessa nukkumaan.

E: Eiköhä armeija viimeistään vie halun telttailla.
"Entinen naisystäväni soitti matkalla, että ei suostu valehtemaan. Kärjistyin. En ole valehtelija. Olen minä. Minulla on piipero Miljoona Tivoli ja Powerpark on super." - Vesa Keskinen Laatumusaa
hollmi-5
13.12.2014 10:44:47
Ojankaivaja: Ah, katos vaan taas yksi mnetin "muusikko" jonka mielestä metallica soundaa ja soittaa paskasti. Yllätys sinänsä, tuntuu olevan kulkutauti näissä piireissä.

Miksi pitää päästä hotelliin yöksi btw? Teltta pystyyn kun on heinäkuu?

Muusikot ovat tästä Metallicasta melko yksimielisiä. Olleet sitä jo tosi pitkään.
Soundit, piuhat ja kajarit.
sellisti
13.12.2014 11:52:55
xjas73: Ai nyt jo? Toisaalta aivan odotettavaa, jos paikkakunnan väkiluku lähes tuplautuu keikan aikana.

Joo, kaikki myy ei oota. Ei niitä majoituspaikkoja tosin netin kautta löydykään kuin vissiin jotain kahdeksan kappaletta.

On muuten varmaan junapaikatkin piukassa...

Parkkipaikoissa puhumattakaan. Käyköhän kiertue missään päin maailmaa yhtä pienessä kaupungissa? Voi olla bändillekin ihan eksoottinen kokemus. Hienolla paikallahan tuo puisto kyllä on.
Metsän laidas munat jäi vetoketjun väliin / Kyllä siinä joutsenemo katsoi hyvin pitkään. -M. A. Numminen
Borlag
13.12.2014 12:16:47

J.Hollström: Hartwallilla ei toimi mikään musa jota pitää soittaa lujaa. Aivan hirvittävä sali kuulijalle jollei satu pääsemään lavan eteen.

Onhan noita keikkoja Harthellillä tullut nähtyä ja loppupeleissä vain yksi on kuulostanut oikeasti hyvältä, eli Roger Waters. Käytännössä kaikki muut ollut karseata kuunneltavaa siitä huolimatta etten huonoja bändejä siellä olekaan nähnyt (noh, In Flames Judas Priestin lämppärinä oli kyllä sellainen, tuona iltana ainakin).
hollmi-5
13.12.2014 12:18:36
Borlag: Onhan noita keikkoja Harthellillä tullut nähtyä ja loppupeleissä vain yksi on kuulostanut oikeasti hyvältä, eli Roger Waters. Käytännössä kaikki muut ollut karseata kuunneltavaa siitä huolimatta etten huonoja bändejä siellä olekaan nähnyt (noh, In Flames Judas Priestin lämppärinä oli kyllä sellainen, tuona iltana ainakin).

Steely Dan soundasi tuolla. Tosin olin aika edessä. Eagles ei ollut hassumpi sekään.
Soundit, piuhat ja kajarit.
xjas73
13.12.2014 13:04:30

Artturi: Hienoa, että vielä tänne tulevat! OLen paikalla taatusti!!

Muuten olen sitä mieltä, että muusikoiden palstan ollessa kyseessä, on ilmassa outoa keski-ikäistä nillitystä! Olen tota Constantine-dokkaria seurannut suurella ilolla, koska siinä on kyse musiikin teosta, kun se vaan vittu on veressä ja pakko tehdä; no matter what it takes!! Ei niinkään siitä onko hotellihuonetta AC/DC:n keikan jälkeen...

Nillitystä, nooh...odottelehan poika muutama vuosi, niin katsotaan sitten...:) Mutta täytyy kyllä myöntää, että ei ole enää sellaista bändiä tai festaria, että lähtisin leirintäalue - telttamajoituspohjalta liikenteeseen. Ja sekin lienee faktaa, että yleisö tulee koostumaan AC/DC:n keikalla valtaosin keski-ikäisistä kääkistä. Tiedä sitten vaikuttaako yleisömäärään alueen sijainti. Henkilökohtaisesti en tällä hetkellä tiedä miten tämän hoitaisi, jos hotellit on jo varattu.

Nimimerkki: Roskildessa telttailemassa seitsemän yötä joskus kauan aikaa sitten.
J.Hollström
13.12.2014 13:41:30
Borlag: Onhan noita keikkoja Harthellillä tullut nähtyä ja loppupeleissä vain yksi on kuulostanut oikeasti hyvältä, eli Roger Waters.

Sama + Steely Dan oli toinen.
MV
13.12.2014 17:04:52
Useampien kuuntelukertojen myötä on alkanut levy avautumaan! Matsku on ehkä tasaisempaa kuin Black icella, mutta sillä oli parhaimmat biisit parempia kuin tämän vastaavat.

Lempiraidat varmaan nimibiisi, Play ball, Rock the house, Thunder ja Hard times. Viimeinen kuulosti aluksi aika munattomalta. Nyt maistuu pirun maukkaalle tuo "uhkaavan hiipivä" riffittely!

Kai se on keikalle lähdettävä perkele.
Ojankaivaja
13.12.2014 19:46:19
hollmi-5: Muusikot ovat tästä Metallicasta melko yksimielisiä. Olleet sitä jo tosi pitkään.

Jeps. Eli paskaahan se on koska kuuluu "katu-uskottavuuteen" sanoa niin, vaikka todellisuus oliskin jotain ihan muuta.
Ojankaivaja
13.12.2014 19:49:52 (muokattu 13.12.2014 19:50:14)
Ihan varmasti on tulossa ektra juna ja bussivuoroja ihan vain tätä keikkaa varten sekä etelästä että pohjoisesta. Lisäksi autolla pääsee.
Tampereelta / Helsingistä tulevilta tuskin tuottaa ongelmaa saada joku aamulla heittämään Hamptoniin ja joskus yöllä hakemaan pois, niin lyhyt tuo matka on...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)