carnation 28.10.2014 17:55:49 | |
---|
Tänä vuonna ei ole perinteistä itsenäisyyspäiväkeikkaa Tavastialla, mutta ensimmäinen sinkku seuraavalta albumilta julkaistaan 5.12. Näin cmx:n facebook-sivuilla. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Saunatakki 01.12.2014 15:18:55 | |
---|
"Oi pupu on siellä! Herttileili mites tänne on päässy villieläimiä?! No ei se mikään villieläin ole, onpahan muuten vaan hauska." - Matti Kyllönen |
jusbb 01.12.2014 15:22:43 | |
---|
|
Kärpäsruoska 01.12.2014 20:34:44 | |
---|
Sinkun kansi on kyllä hyvä ja toivottavasti nyt saadaan ensimmäinen hieno kansi aikoihin, mutta olennaisinta on että toivottavasti tuo tuottajan vaihtuminen kuuluu levyllä jotenkin. Rake antoi annettavansa Aionilla ja Gabe jo sitä ennen ja niiden jälkeen on junnattu aika hiton nihkeässä suossa, jossa levyt ovat vähintään okei, mutta tietty mukavuudenhalu tuntuu vaivaavaan. Talvikuningas on tietty poikkeus, mutta sen pistän ihan Yrjänän kirjallisen kunnianhimon piikkiin, ja sekin on loppuunsa aika lähellä muita 2000-luvun levyjä, siinä missä 90-luvulla meininki muuttui levyltä toiselle aika railakkaastikin. Rakastan teitä kaikkia. |
käsi 02.12.2014 10:54:43 | |
---|
Odotukset on täällä ainakin kovat. Vaikka, ainahan itselläni on kun kyseessä on cmx. Perjantaihin ei ole onneksi enää pitkä. MUSIC LOVER, Joka on päättänyt onnistua unelmissa |
Wolfheart 05.12.2014 00:19:15 (muokattu 05.12.2014 00:23:46) | |
---|
Nyt tuo uusi kappale löytyi jo spotifystä. Hämmentävät arpeggiaattorit ainakin biisissä:) Ei ihan yhtä kovaa iskenyt ensikuulemalta kuin kusimyrsky. |
Vessajono 05.12.2014 00:30:57 (muokattu 05.12.2014 00:37:08) | |
---|
Wolfheart: Nyt tuo uusi kappale löytyi jo spotifystä. Hämmentävät arpeggiaattorit ainakin biisissä:) Ei ihan yhtä kovaa iskenyt ensikuulemalta kuin kusimyrsky. Ei helv...mitä tästä pitäis ajatella? e: sanottakoon nyt eduksi ainakin se, että hevimakkara ihan selkeästi tulee loistamaan poissaolollaan mutta kaikkinensa ei voi välttyä parin ensimmäisen kuuntelun perusteella ajatukselta että nyt ne on seonneet lopullisesti. Lähetetty Windows Phonesta |
Täähän on ihan loistava :D Kilisee kilisee varpuset saatana.
-Kukkis 77 |
tuomittu 05.12.2014 07:08:20 | |
---|
Juu ei. Ei ei ei. |
Dirtyh 05.12.2014 07:43:23 | |
---|
Kuullosti ihan Dingon Pyhä Klaani levyltä ylijääneeltä biisiltä. Hämmmentävää mutta samalla mun mielestä todella hyvä. |
shuffle 05.12.2014 09:41:58 (muokattu 05.12.2014 09:49:49) | |
---|
No joo. Olisi parempi ilman sitä synatilutusta, pelkillä kitaroilla. Vähän niin kuin tyyliin "Lepattajat". On yleinen käsitys, että jos biisi on melodinen niin siihen täytyy tunkea paljon tavaraa. Melodinen biisi karuna versiona olisi hieno, kauniin ja karuuden yhdistelmä. Ykä laulaa varovasti, ikään kuin pelkäisi mikin menevän rikki. Enempi kurkulla kuin rintakehällä. Ihan ookoo, Kusimyrsky kyllä iski lujempaa. Toisaalta loppu albumi oli sitten ihan hei hei. Jos nyt tulisi parempi albumi. |
tuomittu 05.12.2014 09:53:57 | |
---|
shuffle: Kusimyrsky kyllä iski lujempaa. Kusimyrskyhän oli paras singlelohkaisu niinku ehkä tyylii ikinä tiäksä. |
käsi 05.12.2014 12:56:47 | |
---|
Odotukset mulla on ainakin olleet niin kovat että ei niihin voi oikeasti yltää. Biisi itsessään oli aluksi hämmentävä. Pari kuuntelua lisää niin alkoi biisi toimimaan mun korvaan paremmin. Kusimyrsky sinkkuna oli todella kova, pidin myös levystä. Hyvin kuvasi tulevaa levyä. Nyt selkeästi olis vuorossa popimpi/kevyempi levy tulossa MUSIC LOVER, Joka on päättänyt onnistua unelmissa |
Saunatakki 05.12.2014 13:03:09 (muokattu 05.12.2014 16:52:18) | |
---|
"Oi pupu on siellä! Herttileili mites tänne on päässy villieläimiä?! No ei se mikään villieläin ole, onpahan muuten vaan hauska." - Matti Kyllönen |
barclay 05.12.2014 16:54:35 | |
---|
https://www.youtube.com/watch?v=G6LiZy6R0D0 Tämähän oli vallan mainio. Vauhdikasta ja suoraviivaista rokkia. Joskus pari vuotta sitten olisin vielä sanonut että olisi toiminut paremmin ilman kiipparikiertoa, mutta ilmeisesti mulla on alkanut pää pehmenemään iän myötä. Nykyään osaan arvostaa keyboardeja rock-musassa, Jees. Kostiainen. Karumpi saundi, parempi mieli http://www.mikseri.net/kostiainenproj |
absqua 05.12.2014 17:19:07 | |
---|
barclay: https://www.youtube.com/watch?v=G6LiZy6R0D0 Tämähän oli vallan mainio. Vauhdikasta ja suoraviivaista rokkia. Joskus pari vuotta sitten olisin vielä sanonut että olisi toiminut paremmin ilman kiipparikiertoa, mutta ilmeisesti mulla on alkanut pää pehmenemään iän myötä. Nykyään osaan arvostaa keyboardeja rock-musassa, Jees. Hitto, hyvä biisi. Vanha vihtahousu onnistuu yllättämääm! Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Informaatiokameli 05.12.2014 17:28:39 (muokattu 05.12.2014 17:30:09) | |
---|
barclay: https://www.youtube.com/watch?v=G6LiZy6R0D0 Tämähän oli vallan mainio. Vauhdikasta ja suoraviivaista rokkia. Joskus pari vuotta sitten olisin vielä sanonut että olisi toiminut paremmin ilman kiipparikiertoa, mutta ilmeisesti mulla on alkanut pää pehmenemään iän myötä. Nykyään osaan arvostaa keyboardeja rock-musassa, Jees. Semmonen ihan kiva ja vähän mitäänsanomaton veisu. Heviriffien poissaolo on jo sen verran mukavaa kuultavaa, että voiton puolelle jäädään selkeästi. Video ihan tosi huono. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
Tumba 05.12.2014 17:52:59 | |
---|
Kuuntelin kerran eikä ihan heti tee mieli kuunnella uudestaan. Todella tylsä ja mitäänsanomaton veisu, aivan kuten koko edellinen albumikin. Joku päivä vielä kaikkien vaimojeni lapset yhdessä leikkii. |
ekkedi 05.12.2014 19:26:44 | |
---|
Informaatiokameli: Semmonen ihan kiva ja vähän mitäänsanomaton veisu. Heviriffien poissaolo on jo sen verran mukavaa kuultavaa, että voiton puolelle jäädään selkeästi. Video ihan tosi huono. Hevin poissaolo tosiaan virkistävä ratkaisu. Heti biisi hengittää aivan eri tavalla kuin viime levyn jutut. Luulen, että itse levyllä kuullaan vielä paljon parempaakin kamaa. |
Humanoid 05.12.2014 20:12:00 | |
---|
Ennalta-arvattavaa, että single on tällainen kevyempi lohkaisu. Ei oikein toiminut, valitettavasti. Ikävä Aura-aikoja. Varmaan saalistettava se uudelleenmiksaus jostain. |