Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Counting Crows
1
HaloOfFlies
09.08.2004 18:07:10
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitäs mieltä Mnetissä ollaan tästä yhtyeestä? Itse olen hyvinkin ihastunut bändin melodiseen rockiin. August And Everything After on loistolevy. Se sisältääkin monta heidän tunnetuimpiinsa lukeutuvaa biisiä, kuten Mr Jones ja Rain King.
 
"Kun sä olet tornissa, sä olet siellä ylhäällä ihan up yours", Matti Nykänen
jPekka
10.08.2004 10:09:25
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ystävä diggaili bändiä jossakin vaiheessa aivan julmetusti ja sai minutkin sitten hankkimaan Augustin. Eikä ole kaduttanut. Muu tuotanto on vähän epätasaisempaa ja, eh, rokimpaa (merkityksessä "tylsempää ja tavanomaisempaa"), joten ei ole tehnyt sellaista vaikutusta.
 
"Minne tahansa menetkin, siellähän olet."
Zakk
11.08.2004 10:26:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itekin omistan August and everything... levyn, mutta muusta tuotannosta en niinklään ikinä innostunu, toi oli kyllä mulla ilmestyessään yksi kuunnelluimista levyistäni. Ehkä vois taas kaivaa esiin ja kuunnella vaikka Round Here:n ;)
 
porcupine
11.08.2004 10:50:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jesh, August kuuluu kaikkien aikojen Top 10:iin, mutta tosiaan tuon levyn jälkeen bändi on "amerikkalaistunut" liikaa. Kuitenkin hieno bändi, ja levyt pakko-ostoksia, vaikkei koskaan tule tuota debyyttiä ylittämäänkään.
 
Alkuaikojen livevedot (sinkkujen b-puolet ym.) olivat muuten myös käsittämättömän hyviä. Ei kuulostanut levyversioilta ei. Vrt. Anna Begins.
 
Ei kukaan, tai kun kerran kaikki muutkin. -Tommi Liimatta
Isodee
11.08.2004 14:19:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ostin aikanaan "recovering the satellites"-levyn ja se jäi vähän unholaan. Vuodenvaihteessa"löysin" bändin uudelleen ja ostin CC:n kokoelman.
 
Bändi on varsin hyvä esimerkki "amerikka-soundi"-bändistä. Itseäni hieman häiritsee Adam Duritzin "nuhainen" laulusoundi.
 
Kaiken kaikkiaan ihan ok bändi.
 
Kre-per
12.08.2004 22:32:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Amy hit the atmosphere on järjettömän sävähdyttävä biisi. Sitä kuuntelemaan ja nauttimaan elämän ihanuudesta.
 
Käyttäjätunnus
23.05.2014 09:58:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huom! Olet kirjoittamassa yli 3570 päivää vanhaan aiheeseen!
 
Hupsistakeikkaa. Minkäs teet, kun en uuttakaan viitsi aloittaa.
Vieläkö joku tämän bändin muistaa. Yleinen mielipide näköjään on, että ei ole August and Everything Afterin jälkeen mitään maata mullistavaa tehnyt, mutta annettakoon se anteeksi sillä harva tekee edes kerran urallaan näin vitun hienoa levyä. Levyn vaikutus kuuluu vieläkin uudemmissa bändeissä. kuten esimerkiksi The Gaslight Anthem ja Frank Turner joitten kautta nimi tuli tutuksi, vaikka toki Mr. Jones onbiisinä ollut kauan tuttu.
Niinno oikeastaan nostin ketjun kysyäkseni, että mitä näiltä kannattas seuraavana kuunnella?
 
porcupine
24.05.2014 22:59:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bändi näyttää keskittyneen viimeaikoina live- ja coverlevyjen julkaisuun, mutta uusimmalla Echoes of the Outlaw Roadshowlla oli taas pitkästä aikaa positiivista yritystä havaittavissa.
 
Emmie tiijä, mie oon Lappeenrannasta.
HaloOfFlies
09.09.2014 11:49:11
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Counting Crowsilta on tullut uusi studiolevy Somewhere Under Wonderland. Maistiaisena Palisades Park. https://www.youtube.com/watch?v=8-tFkOBU1BQ
 
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
Mikko73
03.12.2014 21:01:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mielestäni ihan huippu live-bändi kyseessä. Kävin Amsterdamissa toteamassa asian paikan päällä. Oli hieno keikka. Ehdin odottamaan tuota keikkaa -96 vuodesta asti. Eli kohtuullisen täpinöissä olin.
 
Uusin levy on mielestäni hieno kokonaisuus. Uudella levyllä yleisilme on varsin valoisa ja menevä.
 
McLeach
04.12.2014 11:05:05 (muokattu 04.12.2014 11:06:15)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Angels of the silences on biisi josta tän bändin oon tietäny viidentoistavuoden ajan. Ihan mukavaa rokkia josta on hyvät muistot 99 woodstockin televisioinneista. Muuten ei ole juurikaan tullut tutustuttua mutta tuo Recovering the satellites tuli muinoin hommattua kyseisen biisin vuoksi.
 
Mikko73
04.12.2014 15:03:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

McLeach: Angels of the silences on biisi josta tän bändin oon tietäny
 
Tuo samainen biisi oli ensimmäinen, minkä bändiltä kuulin vuonna -96 ja koukkuun jäin välittömästi. Biisihän on yksi heidän rankimpia, mutta pian selvis et bändin ilmasukyky ei rajottunu pelkästään tuohon tykitykseen.
 
Recovering the satellites on kyllä hieno levy. Saa mun soittimessa aika usein soittoaikaa.
 
HaloOfFlies
04.10.2021 15:54:39
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huom! Olet kirjoittamassa yli 2495 päivää vanhaan aiheeseen!
 
Noh, ihan aiheesta, sillä bändi tulee ensimmäistä kertaa Suomeen. Counting Crows esiintyy Kulttuuritalolla 28.2.2022. https://www.soundi.fi/uutiset/voi-i … nsi-vuoden-kiertueensa-helsingista/
 
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
shuffle
05.10.2021 09:28:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

HaloOfFlies: Huom! Olet kirjoittamassa yli 2495 päivää vanhaan aiheeseen!
 
Noh, ihan aiheesta, sillä bändi tulee ensimmäistä kertaa Suomeen. Counting Crows esiintyy Kulttuuritalolla 28.2.2022. https://www.soundi.fi/uutiset/voi-i … nsi-vuoden-kiertueensa-helsingista/

 
Tuonne täytyy yrittää päästä. Kaksi ensimmäistä levyä ovat loistavia.
Näin Midnight Oilin Kulttuuritalolla 1994.
 
mystinen metsätyömies
05.10.2021 20:22:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Countingista en oikken tiedä, mutta tästä Midnightin näkemisestä oon vähän kateellinen. Olin just vähän aiemmin päässy intistä ja rahatilanne oli hieman heikko. Väliin jäi. Muistakko oliko ees hyvä keikka ?
 
shuffle
06.10.2021 18:20:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mystinen metsätyömies: Countingista en oikken tiedä, mutta tästä Midnightin näkemisestä oon vähän kateellinen. Olin just vähän aiemmin päässy intistä ja rahatilanne oli hieman heikko. Väliin jäi. Muistakko oliko ees hyvä keikka ?
 
Oli se ihan peruskova veto, vaikka lähtötilanne oli bändille vähän masentava.
Keikkahan buukattiin ensin jäähalliin jossa sen piti olla, mutta siirrettiin sitten Kultsalle kun liput eivät myyneet. Kultsa myi sitten reilun puolilleen, noin tuhat lippua. Uusi grungesoundinen Earth&Sun&Moon-levy taisi järkyttää ihmisiä vähän kun olivat odottaneet sliipattua poppia. Hyvin ne veti, uusin levy soitettiin lähes kokonaan.
Ei ollut minullakaan siviiliin pääsystä silloin kuin kaksi vuotta.
 
shuffle
12.10.2021 19:32:25 (muokattu 12.10.2021 19:33:06)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yksi hyvä biisi bändiltä tulevaan vuodenaikaankin liittyen:
 
- A Long December
 
https://www.youtube.com/watch?v=1D5PtyrewSs
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «