Aihe: Metallica
1 2 3 4 5291 292 293 294 295497 498 499 500 501
mrk
28.11.2014 12:09:03
"Short On Long Term Goals"
Arkka
28.11.2014 12:19:00

mrk: http://kuvat.kaleva.fi/default/c13c … a22931e/xlarge-kaleva-14121984b.jpg

Oi perhana en tienny että Tank on ollu lämppärinä. Mainio bändi sekin. Varsinkin noina aikoina.
Roadkill
28.11.2014 12:29:15

mrk: http://kuvat.kaleva.fi/default/c13c … a22931e/xlarge-kaleva-14121984b.jpg

Huhhuh ensin väijyyn Bud Spenceriä ja siitä suoraan tykitteleen Metallican keikalle. Ei huonompi viikonloppu.
We all like metal and Whiskey! Livin' Hard and chasin' down Hell.
tender.insanity
28.11.2014 14:51:28
phiit: Jos tästä puhut niin aika facepalm osastoa :)

https://www.youtube.com/watch?v=SoL1L4ImtaY

Tuostapa hyvinkin. Itse pidän. Mä oon siis oikeassa ja sä väärässä.
Artturi
28.11.2014 14:53:38
Tank perui eli ei ollu noilla ekoilla Suomen keikoilla. Siksi MoPn kansiteksteissä kiitetään Tankia ja perässä on See you in Finland? Olin ite Liedon keikalla Cliffin edessä. Oi aikoja...
phiit
28.11.2014 14:53:40
tender.insanity: Tuostapa hyvinkin. Itse pidän. Mä oon siis oikeassa ja sä väärässä.

On mullaki tää levy ja ainoa onnistunu oli Mastodonin Orion.

Mutta kun tällasia tehdään niin pitäs ottaa enempi mallia vaikka Nativity In Black lätyistä, jokanen bändi omalla tyylillään eikä 1:1 kuten tässä.
~ Musiikin ei tarvitse olla kaunista ollakseen hyvää ~
tender.insanity
28.11.2014 15:00:36
phiit: On mullaki tää levy ja ainoa onnistunu oli Mastodonin Orion.

Mutta kun tällasia tehdään niin pitäs ottaa enempi mallia vaikka Nativity In Black lätyistä, jokanen bändi omalla tyylillään eikä 1:1 kuten tässä.

Joo. Niitähän ne parhaat coverit on. Alice Cooper tribute on kova, kuten on Metallican Nuclear Assault, Maidenin Call To Irons 1&2 ja Priestin se toinen.

Nevermoren versio Priestin "Love Bites" viisusta on ihan tajuttoman upea.
haunted
28.11.2014 15:17:21
tender.insanity: Joo. Niitähän ne parhaat coverit on. Alice Cooper tribute on kova, kuten on Metallican Nuclear Assault, Maidenin Call To Irons 1&2 ja Priestin se toinen.

Nevermoren versio Priestin "Love Bites" viisusta on ihan tajuttoman upea.

Kylä patteri ja disposable heroes on ihan onnistuneita kans orionin lisäks.

Toi triviumin veto on kyllä aikas hirvee :)
Ei minulle tarvitse todistaa. Minä tiedän että olet väärässä. - Eemil
Ruutukunkku
28.11.2014 15:31:12
haunted:
Toi triviumin veto on kyllä aikas hirvee :)

On kyllä taitavasti soitettu siten, että rummut kuulostaa ihan päälleliimatulta tietokonemätkinnältä (esim filli hetki ennenku varsinainen verseriffi alkaa.)
You are number six
Alex_K
29.11.2014 08:00:01 (muokattu 29.11.2014 08:00:19)
Hymy meni korvasta korvaan kun kuulin tuon vedon Mendeediltä :D Ei luoja, kuin olisivat hankkineet kodittoman vetämään lyriikat nauhalle samalla kun sillä on pientä lintuparvea tulossa perberistä ja sitä yrittäis pinnistää :D

En tiedä, tässä olis ihan ookoo coveri..
https://www.youtube.com/watch?v=5iynt0jBD2U
"jokainen paska on varoituksen arvoinen"
Bullitt
29.11.2014 08:19:16 (muokattu 29.11.2014 08:19:49)
Alex_K: En tiedä, tässä olis ihan ookoo coveri..
https://www.youtube.com/watch?v=5iynt0jBD2U

Olisihan tuo paljon pahempikin voinut olla siihen nähden mikä bändi koveroi. Toisaalta, bändin osuus laulajaa lukuunottamatta kuulosti lähinnä siltä, että joku ammattimainen bilebändi olisi opetellut biisin keikalle asiakkaan toiveesta. Lähinnä siis mielikuvituksetonta, joskin yksi-yhteen osuvaa, yllätys-yllätys, yksi-yhteen-soittoa. Eipä vaan ole Kruegerista haastamaan Hetfieldiä kuitenkaan. Kun ei kuulosta tarpeeksi omaperäiseltä, eikä toisaalta edes onnistu matkimaan Hetfieldiä niin hyvin että sitäkään voisi edes teknisenä ja imitaattorisena suorituksena ihailla, ei tuo kuulosta oikein miltään. Ei kokonaisuutena, eikä laulajankaan osalta. Tuolle bändille on maksettu tuosta keikasta arviolta ainakin kuusinumeroinen summa rahaa, mutta olen varma että samankuuloinen veto ainakin tuon biisin osalta oltaisiin saatu jollain tonnilla. Ja ennenkuin joku toteaa minun kadehtivan Nickelbackin keikkaliksoja, tarkennan, että en kadehdi, vaan vertaan lähinnä saundin omaleimaisuutta johonkin tonnin hevibilebändiin.
Good people drink good beer.
Bullitt
29.11.2014 09:44:47
Tässä Metallicaa kuunnellessa tuli mieleen että olenko ainoa ihminen jonka mielestä Suicide & Redemption on ihan kelpo biisi Metallican viimeisen kymmenen vuoden skaalalla katsottuna?
Regalis Apertura
29.11.2014 10:47:52
Näin taitaa olla;). Orion pesee tuon kyllä 100-0 noin kokonaisuutena (sävellyksena että sovituksena Redemptioniin verrattuna).
Sooth
29.11.2014 11:42:00
No kyllä minusta esim. That was just your life ja All Nightmare Long toimii hyvin. Etenkin ensin mainittu livenä aika hyvän kuuloinen.
Bullitt
29.11.2014 12:59:56
Sooth: No kyllä minusta esim. That was just your life ja All Nightmare Long toimii hyvin. Etenkin ensin mainittu livenä aika hyvän kuuloinen.

No joo, nuo on minusta tuon aiemmin mainitsemani lisäksi ne kaksi toimivaa biisiä tuolta levyltä. Nightmarea sietäisi ehkä hieman lyhentääkin mutta TWJYL toimii jopa ihan semmoisenaankin.
Arkka
29.11.2014 15:10:56

Bullitt: Tässä Metallicaa kuunnellessa tuli mieleen että olenko ainoa ihminen jonka mielestä Suicide & Redemption on ihan kelpo biisi Metallican viimeisen kymmenen vuoden skaalalla katsottuna?

Ohan tuo ihan kelpo. Vähän sillisalaatti vaan. Bassointro on siisti, ihan ok riffejä ja kauniit melodiat. Nää olis voinut laittaa eri biiseihin kaikki, mutta meneehän se noinkin.
Sooth
29.11.2014 23:03:17 (muokattu 29.11.2014 23:03:46)
Vähän offtopic, mutta mitähän kuuluu nykyään Newstedille? Vuosi sitten vielä kovin aktiivinen ja positiivinen "Newsted"-bändi veivasi hyvällä sykkeellä musaa ja julkaisi vieläpä hyvinkin kelvollisen levyn. Nyt miestä ei näy eikä kuulu missään, Newstedin bändisivutkin esim. Facebookista hävinnyt kokonaan... Onko herra edes hengissä? Harmillistä että miehellä ei vissiin pitkäjänteisyys tahdo riittää.
Hetfield
29.11.2014 23:25:26

Sooth: Vähän offtopic, mutta mitähän kuuluu nykyään Newstedille? Vuosi sitten vielä kovin aktiivinen ja positiivinen "Newsted"-bändi veivasi hyvällä sykkeellä musaa ja julkaisi vieläpä hyvinkin kelvollisen levyn. Nyt miestä ei näy eikä kuulu missään, Newstedin bändisivutkin esim. Facebookista hävinnyt kokonaan... Onko herra edes hengissä? Harmillistä että miehellä ei vissiin pitkäjänteisyys tahdo riittää.

Samaa on moni muukin ihmetellyt. Liekö sitten kaikki se hässäkkä taas tauon jälkeen ottanut koville. Mieshän oli pitkän aikaa enimmäkseen omissa oloissaan vaimon kanssa. Aika kului maalaillen ja sähkökitaraa soitellen.
"I hope you've had all the children you want... 'Cause this is gonna blow your balls off."
LyraB
29.11.2014 23:43:39
Sooth: Vähän offtopic, mutta mitähän kuuluu nykyään Newstedille? Vuosi sitten vielä kovin aktiivinen ja positiivinen "Newsted"-bändi veivasi hyvällä sykkeellä musaa ja julkaisi vieläpä hyvinkin kelvollisen levyn. Nyt miestä ei näy eikä kuulu missään, Newstedin bändisivutkin esim. Facebookista hävinnyt kokonaan... Onko herra edes hengissä? Harmillistä että miehellä ei vissiin pitkäjänteisyys tahdo riittää.

Vetivät mielestäni hyvän keikan 2013 hietsussa. Täysin olisi potentiaalia jatkaa rundaamista ja säveltyöstöä
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)