apropoo 23.11.2014 21:06:47 | |
---|
Regalis Apertura: Muistelisin että James ja Lars vetivät mömmöjä jossain vaiheessa. Mitenkäs Kirk ja Jason (Robistakaan en tiedä)? En tiedä Jamesin päihdetouhuista muuta kuin alkoholin ja mahdollisen teini-iän pilvenpolton(??), mutta Kirk ja Lars käyttivät kokaiinia takavuosina. Robert - en tiä... Jason lopetti äskettäin somen käytön. |
Vessajono 23.11.2014 21:48:14 | |
---|
Mad-Mike: Toisaalta miksi tuota ihmettelemään kun vastaushan tulikin jo tuossa. Burton kuoli. Siinä meni 1/4 Metallicaa. Tuo vaan alkoi heti näkyä musiikissa valitettavasti. Esim. sillä tavalla että tekivät parhaan levynsä heti Burtonin kuoleman jälkeen. Lähetetty Windows Phonesta |
Vessajono: Esim. sillä tavalla että tekivät parhaan levynsä heti Burtonin kuoleman jälkeen. Tosi rumasti sanottu. Mutta lause pitää täysin paikkansa. Ei minulle tarvitse todistaa. Minä tiedän että olet väärässä. - Eemil |
Jucciz 23.11.2014 23:33:02 | |
---|
haunted: Tosi rumasti sanottu. Mutta lause pitää täysin paikkansa. Näinpä. Sitä voi vaan miettiä, miltä ois kuulostanut Burtonilla ryyditetty Justice, jolla basso kuuluisi... ja jonka rumpusoundit ei kuulostais tulitikkuaskissa äänitetyltä. Silti hieno levy. Jos tarvitset putkien mittauspalveluita, tsekkaa täältä. Jos komppilaput kiinnostavat, tsekkaa sivut täältä. |
haunted 24.11.2014 13:59:49 | |
---|
Mun kirjois justice ja renkilli on suurinpiirtein ainoat levyt joista en vaihtais sekuntiakaan/saundiakaan/mitään asiaa mihinkään yhtään. Ts täydellisiä levyjä. Niitä on aika vitun vähä olemas. Ehkä jopa vain kaksi. Ei minulle tarvitse todistaa. Minä tiedän että olet väärässä. - Eemil |
Bald Anus 25.11.2014 03:27:32 | |
---|
Voi jestas kuinka sinne päin Kirk soittaa omia soolojaan! Olen ennen puolustanut Kirkiä viimeiseen asti, mutta nyt on mennyt pidemmän aikaa jo pahemmin metsään. Larsikin vetää osuutensa paremmin nykyään. sääh |
PeteSq 25.11.2014 06:35:36 | |
---|
Vessajono: Esim. sillä tavalla että tekivät parhaan levynsä heti Burtonin kuoleman jälkeen. Käsittääkseni materiaalia oli aika lailla tehty jo Burtonin aikana ja vaikutus kuuluu. Selkeimpänä tietysti To live is to die. |
Ruutukunkku 25.11.2014 11:39:49 | |
---|
PeteSq: Käsittääkseni materiaalia oli aika lailla tehty jo Burtonin aikana.... En usko, että näin on. Lähteinä vahva mutu. :) You are number six |
molder 25.11.2014 11:41:19 (muokattu 25.11.2014 11:41:44) | |
---|
apropoo: En tiedä Jamesin päihdetouhuista muuta kuin alkoholin ja mahdollisen teini-iän pilvenpolton(??), mutta Kirk ja Lars käyttivät kokaiinia takavuosina. Robert - en tiä... Jason lopetti äskettäin somen käytön. Omien puheiden mukaan ovat kyllä käyttäneet oman osuutensa kaikesta mahdollisesta. Liekö tuo niin ihmeellistä tuon tason rock/metalli-bändeillä? mm. Master of Puppets ainakin kertoo päihdetouhuista. "The SOUND of VOLUME" |
reaper666 25.11.2014 11:53:12 | |
---|
Juu munkin muistaakseni james rännäs hepoa kasarilla. Mutta 90-luvulla kirk ja lars veti kokkelia ja urinoivat toistensa päälle ku se on niin vitun taiteellista. No, aikuisia ihmisiä. Tehkööt mitä tekevät. |
Hetfield 25.11.2014 11:59:37 | |
---|
molder: Omien puheiden mukaan ovat kyllä käyttäneet oman osuutensa kaikesta mahdollisesta. Liekö tuo niin ihmeellistä tuon tason rock/metalli-bändeillä? mm. Master of Puppets ainakin kertoo päihdetouhuista. James on itse kylläkin kertonut, että alkoholi oli hänen ainut päihteensä, sitä tosin vetikin sitten huolella. Puppets kertoo huumeista juu, mutta ei omista kokemuksistaan. "I hope you've had all the children you want... 'Cause this is gonna blow your balls off." |
reaper666 25.11.2014 12:06:54 | |
---|
Hetfield: James on itse kylläkin kertonut, että alkoholi oli hänen ainut päihteensä, sitä tosin vetikin sitten huolella. Puppets kertoo huumeista juu, mutta ei omista kokemuksistaan. Nii muuten sanoskin, että kertoo huumeista mutta yhtä hyvin sanat voisivat alkoholista kertoa. |
Arkka 25.11.2014 12:47:48 | |
---|
reaper666: Nii muuten sanoskin, että kertoo huumeista mutta yhtä hyvin sanat voisivat alkoholista kertoa. Säkkäreissä on melko selvät viitteet heroiinin ja kokaiinin käyttöön. Toki muuten voiskin alkoholista kertoa. |
reaper666 25.11.2014 12:50:46 | |
---|
Arkka: Säkkäreissä on melko selvät viitteet heroiinin ja kokaiinin käyttöön. Toki muuten voiskin alkoholista kertoa. Nii se haastattelija sanoikin sille, että ei voi kertoa koska lyriikat sopii noihin paremmin :D Mutta juu, oikeessa oot. |
Dropped C 25.11.2014 13:07:21 | |
---|
Eikös itse Master of Puppets - kappale kerro MegaTaavin päihderiippuvuuksista? Tälläisen kuvan sain jo joskus vuonna kivi ja keppi. |
guitar player 25.11.2014 13:15:56 (muokattu 25.11.2014 13:23:20) | |
---|
Eiköhän se nyt oo aika selkee juttu että pojat on tehny joskus muutakin ku vähä maistellu alkoholia :D ei pitäs olla mikää iso ylläri vaikka siitä ei ehkä oo puhuttu niin paljon kuten joidenki muiden bändien kohdalla. Mutta eivät silti kai oo ottanu sentään mitään monroemaista (selittely ja imagonpuhdistus)linjaa että mitää en oo muka vetäny sitte kasarin puolivälin |
LyraB 25.11.2014 13:27:47 | |
---|
https://www.youtube.com/watch?v=Ev1TsS0o7Ws Fanin tekemä remasterointi blackenedistä. Changes: - Volume of guitar tracks increased a bit - Volume of snare lowered - More of the original bass in the mix. Mielenkiintoista kuunneltavaa. Nostetut kitarat kuulostaa välillä halvalta hammondilta. Sama kaveri on tehny myös omanlaisensa remasterin mm. Batterystä |
Vessajono 25.11.2014 13:39:10 | |
---|
LyraB: https://www.youtube.com/watch?v=Ev1TsS0o7Ws Fanin tekemä remasterointi blackenedistä. Changes: - Volume of guitar tracks increased a bit - Volume of snare lowered - More of the original bass in the mix. Mielenkiintoista kuunneltavaa. Nostetut kitarat kuulostaa välillä halvalta hammondilta. Sama kaveri on tehny myös omanlaisensa remasterin mm. Batterystä Tulee vaan taas mieleen että kunpa jonain päivänä saatais ihan oikea remix/remasteri Justicesta. Vois sit ostaa levyn kolmanteen kertaan. Lähetetty Windows Phonesta |
phiit 25.11.2014 13:46:42 | |
---|
LyraB: https://www.youtube.com/watch?v=Ev1TsS0o7Ws Fanin tekemä remasterointi blackenedistä. Changes: - Volume of guitar tracks increased a bit - Volume of snare lowered - More of the original bass in the mix. Mielenkiintoista kuunneltavaa. Nostetut kitarat kuulostaa välillä halvalta hammondilta. Sama kaveri on tehny myös omanlaisensa remasterin mm. Batterystä Tästä kyllä löytyny mitään hyvää? Kaveri taitaa olla soitellu jotain omia kitaroitaki tonne? :) ~ Musiikin ei tarvitse olla kaunista ollakseen hyvää ~ |
aivokuolio 25.11.2014 13:53:24 | |
---|
LyraB: https://www.youtube.com/watch?v=Ev1TsS0o7Ws Eipä kaksiselta kuulosta. Rummut kuulostaa kuin ne ois tehty kokonaan koneella uusiksi eikä kitaratkaan tunnu naputtavan ihan yhtä timmisti mitä alkuperäisessä. Onkai se tonne ite soitellut sekaan. |