McLeach 11.11.2014 00:30:28 | |
---|
hjukke: Clarkin soolo kuulosti tosiaan jo melkein väärästä sävellajista nyhdetyltä, tai tällä yritän lähinnä sanoa sitä, miten huonosti se omaan korvaani istui lopulta, hyvän alun jälkeen. Joo toi oli kyllä aika jännä soolo. Ei istunut ei ollenkaan. |
Rodger 18.11.2014 01:29:18 | |
---|
Joe Walsh oli hämillään oman soolonsa kehumisesta ja suoraan sanoen niin olisin minäkin ollut. Kaikki on jumalaa suurempaa kun on kyseessä sentään ex-Nirvana-miehen projekti. Paremmasta ei tiedetä, kun sille ei ole kysyntää. Business as usual. |
McLeach 18.11.2014 01:31:40 | |
---|
Rodger: Joe Walsh oli hämillään oman soolonsa kehumisesta ja suoraan sanoen niin olisin minäkin ollut. Kaikki on jumalaa suurempaa kun on kyseessä sentään ex-Nirvana-miehen projekti. Paremmasta ei tiedetä, kun sille ei ole kysyntää. Business as usual. Olihan se nyt ton biisin paras kohta. Tosin pientä ylistämistä taisi olla ilmassa :D |
jannu 18.11.2014 01:46:03 | |
---|
Alan vast'edes ottaa tuon yllättävänkin laadukkaan dokumentin eräänlaisena anteeksipyyntönä FF:n oman uuden materiaalin huonoudesta. "You can't really be jealous of something you can't fathom." -Nigel Tufnel
Saatanan kojootti |
kyseinen 18.11.2014 09:36:10 | |
---|
jannu: Alan vast'edes ottaa tuon yllättävänkin laadukkaan dokumentin eräänlaisena anteeksipyyntönä FF:n oman uuden materiaalin huonoudesta. Harmi, kun tämä anteeksipyyntödokumentti tehtiin noin 10 vuotta myöhässä. Internetin kautta, vähän joka puolelle. -V. Keskinen |
Tomtom 18.11.2014 11:52:35 | |
---|
Kovia pointteja yllä. Todella hieno ohjelma (kuuntelee ekaa kertaa Kyussia..) mutta kaipais kyllä pientä vaihtelua tuohon biisinkirjoitukseen. Walsh oli myös kova vaikkei tuo soitto nyt vasenhiplaajalle mitään ihan taivaallista ollut, less is less ja more is more. Suurinta antia ittelle on just nämä bändit joita ei ole jostain syystä kuunneltua, dokkari avaa hienolla tavalla vähän "tota historiapuolta". "Jos tämä jatkuu pahasti, joudutaan menemään instanssiin." - Lasse Mårtensson |
Tympee Huttunen 18.11.2014 11:54:16 | |
---|
Tomtom: (kuuntelee ekaa kertaa Kyussia..) Dokumenttisarjan paras puoli^. |
jannu 18.11.2014 12:09:25 | |
---|
Sikäli oli outoa tuossa viime jaksossa, Palm Desert-skenen, Mario Lallin, generaattoribileiden ja Kyussin syntymän suhteen, ettei Yawning Mania mainittu lainkaan. Vaikka bändi aktivoituikin levyttämään vasta 2000-luvulla, niin ilman sitä olisi saattanut jäädä Kyuss syntymättä. Suosittelen tutustumaan! "You can't really be jealous of something you can't fathom." -Nigel Tufnel
Saatanan kojootti |
Muovinen 18.11.2014 12:49:15 | |
---|
Eilen katoin Austin jakson vaan perkele jos viimesimmässä on stoner-juttuja niin sehän pitää laittaa tänään tulille. Austin oli ihan semikiinnostava mutta biisi oli kyllä melkoisen lussu. Semmosta etikettirokkia. |
McNulty 18.11.2014 19:55:31 | |
---|
Hmm... olenkohan minä palstan ainoa jolle uudelta levyltä on löytynyt myös kosolti nautittavia hetkiä. Esim. juurikin biisit 3, 5 ja 6 (Congregation, Outside ja In The Clear). Dokkarikin on ihan ok. Ei mitään maailmaa mullistavaa, muttei sen aina tarvitse ollakaan. Hienoa kuitenkin että joku tekee jotain eri tavalla. Iso penis, pieni ego... vai olikohan se just toistepäin? |
phiit 18.11.2014 20:00:15 | |
---|
McNulty: Hmm... olenkohan minä palstan ainoa jolle uudelta levyltä on löytynyt myös kosolti nautittavia hetkiä. Esim. juurikin biisit 3, 5 ja 6 (Congregation, Outside ja In The Clear). Dokkarikin on ihan ok. Ei mitään maailmaa mullistavaa, muttei sen aina tarvitse ollakaan. Hienoa kuitenkin että joku tekee jotain eri tavalla. Et oo ainoa, loistava levyhän tuo. Hitusen rauhallisempi kuin toivoi mutta eihän ne hyvät biisit tyyliin/genreen katso. ~ Musiikin ei tarvitse olla kaunista ollakseen hyvää ~ |
hjukke 18.11.2014 20:46:04 | |
---|
Mun mielestä tuo äänitysympäristö olisi saanut vaikuttaa enemmänkin soundiin / biiseihin.. vähän sellaselta teennäiseltä kuorrutukselta vaikuttaa, plus biisikynä ehkä tylsempi kuin 2 edellistä levyä. Harmi sinänsä, voi olla että jää jopa hommaamatta lätty. Sarja nyt kuitenkin mielenkiintoinen.. Noi biisit vaan edustaa just niitä omasta mielestä FF:n heikkoja puolia tasapaksuudessaan. Muusikoiden net, encylopedicus maxcimus, wiisaiten ciria. |
McNulty: Hmm... olenkohan minä palstan ainoa jolle uudelta levyltä on löytynyt myös kosolti nautittavia hetkiä. Esim. juurikin biisit 3, 5 ja 6 (Congregation, Outside ja In The Clear). Dokkarikin on ihan ok. Ei mitään maailmaa mullistavaa, muttei sen aina tarvitse ollakaan. Hienoa kuitenkin että joku tekee jotain eri tavalla. Samoilla linjoilla ollaan. Viime levy kehkeytyi mulle tosi "tärkeäksi" kun tuli sitä ilmestymisensä jälkeen luukutettua paljon ja vieläkin kun laittaa soimaan tulee hyviä muistoja kyseisiltä ajoilta. Tää levy on kyllä aika kompakti kokonaisuus, ei kauhean monimuotoinen, mutta ei aina tarvi olla. Juuri noi sun mainitsemat biisit toimii todella hyvin, lisäksi mulle feast and famine biisi kolahtaa kovaa. Eikä vähiten sen ilahduttavan seikan takia, että sitä kuunnellessa kuulen tenacious D:n beelslebuubbin laulamassa. :D En ole ennen Foo biiseissä saanut sitä mielikuvaa mutta tossa se tuli ilahduttavasti. |
kihtaristi 20.11.2014 10:04:01 | |
---|
McNulty: Hmm... olenkohan minä palstan ainoa jolle uudelta levyltä on löytynyt myös kosolti nautittavia hetkiä. Esim. juurikin biisit 3, 5 ja 6 (Congregation, Outside ja In The Clear). Dokkarikin on ihan ok. Ei mitään maailmaa mullistavaa, muttei sen aina tarvitse ollakaan. Hienoa kuitenkin että joku tekee jotain eri tavalla. Et ole ainut.. Nyt, kun on levyä enemmän kuunnellut, alkaa tuntua siltä, että menee ihan kärkeen Foo-levyissä ja olen kovasti ihmetellyt, että mikä siinä levyssä muilla tökkii.. Myös dokkarista olen kovasti tykkäillyt, vaikka ei kaikki jaksot nyt ihan timanttia ole olleetkaan. hjukke: Mun mielestä tuo äänitysympäristö olisi saanut vaikuttaa enemmänkin soundiin / biiseihin.. vähän sellaselta teennäiseltä kuorrutukselta vaikuttaa, plus biisikynä ehkä tylsempi kuin 2 edellistä levyä. Harmi sinänsä, voi olla että jää jopa hommaamatta lätty. Sarja nyt kuitenkin mielenkiintoinen.. Noi biisit vaan edustaa just niitä omasta mielestä FF:n heikkoja puolia tasapaksuudessaan. Voin sanoa, että jos se olisi vaikuttanut paljon enemmän, niin olisi voinut tulla aikamoinen sillisalaatti ulos. Nyt levyn kaikki biisit kuulostaa kuitenkin Foo Fightersilta. Sarjassahan kerrottiin, että biisit oli suht valmiita ja sanat sitten saivat vaikutteita paikkakunnan ilmapiiristä ja ihmisiltä. |
krautio 20.11.2014 15:58:05 | |
---|
Mainoskamppanja ***** Tv-sarja **** Biisit levyllä (tärkein asia) *** Hey Ho, Let's Go! |
Terry Pantheras 20.11.2014 16:09:52 | |
---|
krautio: Mainoskamppanja ***** Tv-sarja **** Biisit levyllä (tärkein asia) *** Mainoskamppanja n/a Tv-sarja (tärkein asia) ****1/2 Biisit levyllä **1/2 SATANIC JAZZ BAND |
Cathi777 26.11.2014 19:09:17 | |
---|
Mitä enemmän on levyä tullut kuunneltua niin sitä paremmalta se on kuulostanut. Ei toki viime levyn veroinen, joka mielestäni on bändin paras levy. Kuitenkin oikein mukavan kuuloista materiaalia ja hyvin tarttuvaa perusrockia. Only pop music can break my heart... |
barclay 01.12.2014 17:09:00 | |
---|
Ärsyttää. Olin eilen illalla henkisesti valmistautunut uuden jakson katsomiseen Areenasta, mutta YLE olikin päättänyt pitää väliviikon. Törkeää.. Kostiainen. Karumpi saundi, parempi mieli http://www.mikseri.net/kostiainenproj |
hjukke 01.12.2014 17:20:51 (muokattu 01.12.2014 17:28:06) | |
---|
barclay: Ärsyttää. Olin eilen illalla henkisesti valmistautunut uuden jakson katsomiseen Areenasta, mutta YLE olikin päättänyt pitää väliviikon. Törkeää.. Vai onks tää jotain jenkkiperinneshaibaa, kun mitään uusia ei tuu thanksgiving viikolla.. petyin myös. En tiedä, miten saan nukuttuakaan viimisen jakson jälkeen, vaikka ohjelma on mielenkiintoinen, sillä on ollut jotenkin rauhoittava vaikutus :) Muusikoiden net, encylopedicus maxcimus, wiisaiten ciria. |
jigsore 01.12.2014 19:43:56 | |
---|
|