Dinorocker 09.11.2014 02:01:24 | |
---|
Ei Slade varmaan ihan entisensä veroisessa soittokunnossa ole mutta kyllä se nyt soittaa osaa. Tuskinpa kuitenkaan enää Ruddin tilalle tulee, tosin sitä ei vielä tiedä kuin muutama heppu. https://www.youtube.com/watch?v=y3rp349YqigTurbo!!! |
sirdickyj 09.11.2014 02:09:29 | |
---|
Koskenkorvasieni: Ikävä kyllä Rudd näyttäisi olevan enemmän tai vähemmän kävelevä katastrofi tässä vaiheessa, joten ihmettelen jos kiertueelle mukaan pääsee. Ei muuta kuin Chris Slade valtavine sivutomeineen takas riveihin, niin johan alkaa Thunderstruckissakin taas tomit paukkua. :D Ja High Voltage ja Let There Be Rock kulkea. |
Silvio Dante 09.11.2014 02:55:46 | |
---|
Well, with the first Saturn V, "the question wasn't whether the Saturn went up, but if Florida went down!" |
ukko idänmies 09.11.2014 08:24:44 | |
---|
Ei elämästä enää edes juovu. |
sellisti 09.11.2014 18:47:16 | |
---|
ukko idänmies: Turhaa kitinää. Kun noihin hommiin lähtee, niin pitäisi tietää, ettei tarjolla ole välttämättä pelkkää peruskomppia. Muutenkin on vastenmielistä että kun kaveri nyt on ollut otsikoissa niin kaikki haluavat päästä osingoille ja repiä omat juttunsa ja otsikkonsa. Rocktähdellä maksullisia naisia, ketä kiinnostaa? Onko jotenkin uus juttu? Metsän laidas munat jäi vetoketjun väliin /
Kyllä siinä joutsenemo katsoi hyvin pitkään. -M. A. Numminen |
Nick Bone 09.11.2014 18:49:29 (muokattu 09.11.2014 18:49:38) | |
---|
http://www.mediafire.com/watch/srs5 … -DC_Play_Ball_Behind_the_scenes.mp4 Toivottavasti näkyy vielä. Itse latasin videon koneelleni. Hyvä meininki vaikuttaa bändissä olevan, Stevie ja Bob istuvat mielestäni hyvin kokonaisuuteen (Bob siis toistaiseksi visuaalisesti). Play Ballin video tulee ulos ensi viikolla, luulisi rumpalitilanteestakin tulevan jossain vaiheessa infoa. All work and no play makes Nick a dull boy!
www.roughbone.fi |
2randpo 09.11.2014 19:50:09 | |
---|
sellisti: Muutenkin on vastenmielistä että kun kaveri nyt on ollut otsikoissa niin kaikki haluavat päästä osingoille ja repiä omat juttunsa ja otsikkonsa. Rocktähdellä maksullisia naisia, ketä kiinnostaa? Onko jotenkin uus juttu? Ja ihan kovia huumeitakin ollut hallussa, tosi uutta. Insanely happy |
msalama 09.11.2014 20:08:29 | |
---|
sirdickyj: Ja High Voltage ja Let There Be Rock kulkea. No taasko sä alotat. |
hollmi-5 09.11.2014 20:23:47 | |
---|
msalama: No taasko sä alotat. No anna nyt kaverin luulla ja olla onnellinen sekä tietävinään ;) Soundit, piuhat ja kajarit. |
hollmi-5 09.11.2014 20:26:12 | |
---|
sellisti: Muutenkin on vastenmielistä että kun kaveri nyt on ollut otsikoissa niin kaikki haluavat päästä osingoille ja repiä omat juttunsa ja otsikkonsa. Rocktähdellä maksullisia naisia, ketä kiinnostaa? Onko jotenkin uus juttu? Niin! Ihan kateellisena katselen kuvia Phillin veneestä, kämpästä ja autoista. Sitten vielä neljä naista eri hyteissä ;) Hurjinta on se, että naiset eivät saaneet sedän pientä koiraa paijata... Kaikkea ne lehdet viitsii edes kirjoittaa. Soundit, piuhat ja kajarit. |
rheinone 09.11.2014 20:30:14 | |
---|
2randpo: Ja ihan kovia huumeitakin ollut hallussa, tosi uutta. Silläkin uhalla että moderaattorit jälleen poistavat postaukseni, kysyn: Onko Ameriikan Yhdysvaltojen lait höllentyneet viimeisen parinkymmenen vuoden aikana niin, ettei porttikieltoa pamahda, jos on vast'ikään tuomittu kovien huumeiden hallussapidosta? He was long and tall, he had plenty of cash
He had a red cadillac and a black moustache |
hollmi-5 09.11.2014 20:32:20 | |
---|
rheinone: Silläkin uhalla että moderaattorit jälleen poistavat postaukseni, kysyn: Onko Ameriikan Yhdysvaltojen lait höllentyneet viimeisen parinkymmenen vuoden aikana niin, ettei porttikieltoa pamahda, jos on vast'ikään tuomittu kovien huumeiden hallussapidosta? Jokos on tuomittu? Soundit, piuhat ja kajarit. |
sirdickyj 09.11.2014 22:10:33 | |
---|
hollmi-5: No anna nyt kaverin luulla ja olla onnellinen sekä tietävinään ;) Sä voit palvoa nimiä. Mä uskon korviani. |
hollmi-5 09.11.2014 22:24:34 | |
---|
sirdickyj: Sä voit palvoa nimiä. Mä uskon korviani. Puukorva. Itse olen ollut AC/DC-diggari jo 70-luvulla. Rumpalina kuuntelen rumpuraitaa ihan tarkasti. Edelleen, jos Wiiliamsin Cliffin mielestä Rudd on ainoa oikea rumpali bändiin, ei sinun mielipide ole kovinkaan painokas ;) Soundit, piuhat ja kajarit. |
Dinorocker 10.11.2014 00:08:30 | |
---|
hollmi-5: Puukorva. Itse olen ollut AC/DC-diggari jo 70-luvulla. Rumpalina kuuntelen rumpuraitaa ihan tarkasti. Edelleen, jos Wiiliamsin Cliffin mielestä Rudd on ainoa oikea rumpali bändiin, ei sinun mielipide ole kovinkaan painokas ;) Kuuntelet, mutta Cliffin sanomisia silti pitää painottaa. Tietääkseni Cliff on sanonut että Rudd on paras rumpali bändiin, Ei ainoa oikea. Ja Malcolm on myös sanonut että Slade on "paras muusikko" mitä bändissä koskaan on ollut. Sinänsä menneillä ei ole tekemistä tulevan kanssa. Turbo!!! |
msalama 10.11.2014 06:23:41 | |
---|
sirdickyj: Sä voit palvoa nimiä. Mä uskon korviani. Jossakin vaihtoehtotodellisuudessa sanoisin varmaankin, että olet puukorva, mutta nykyisessä moniarvoisessa reaalimaailmassa tyydyn vain toteamaan, että toiset tykkää äidistä ja toiset nakkisämpylästä. Siis ei nyt TAAS aloiteta tätä, jooko? |
msalama 10.11.2014 06:26:04 | |
---|
rheinone: ...tuomittu kovien huumeiden hallussapidosta? Mitä mä tiedän, niin eivät, eli huono on rundata jos Rudd jää pändiin. |
hollmi-5: Jokos on tuomittu? Käsittääkseni tuomio ehtii tulla ennen kuin bändin 2015 kiertue alkaa, jos on tullakseen. Lehtitietojen mukaan Ruddin on määrä palata käräjille marraskuun viimeisellä viikolla. Tietysti jos metamfetamiinin löytyminen on pelkkää poliisin ja lehdistön paskapuhetta, hyvä juttu. He was long and tall, he had plenty of cash
He had a red cadillac and a black moustache |
sirdickyj 10.11.2014 16:42:40 | |
---|
hollmi-5: Puukorva. Itse olen ollut AC/DC-diggari jo 70-luvulla. Rumpalina kuuntelen rumpuraitaa ihan tarkasti. Edelleen, jos Wiiliamsin Cliffin mielestä Rudd on ainoa oikea rumpali bändiin, ei sinun mielipide ole kovinkaan painokas ;) Ei kiinnosta mistä asti olet kuunnellutm. Eikä sen enempää se että nostat itsesi "rumpalina" muiden yläpuolelle. Osaan mäkin rumpuraitaa kuunnella ja Ruddin nykykondista. |
Dinorocker 10.11.2014 17:07:41 (muokattu 10.11.2014 17:28:02) | |
---|
Mitenköhän "kivaa" tehdä promoa uutta levyä/kiertuetta varten kun isoimmat otsikot kerää ihan helvatin tyhmiä juttuja duunannut Rudd, joka ei ainakaan ajattele lainkaan bändiä, edes Malcolmia eikä varmaan mitään muutakaan. Kenkää vaan vaikka soitto toimisikin. Mahdollisten tuomioiden tullessa asiahan on selvä, nelimiehisenä kuten nyt tai uusi virallinen rumpali. Silti, AC/DC myy stadionit täyteen ja se on hyvä niin. Turbo!!! |