telescope 31.10.2014 03:06:45 | |
---|
Aika paljon tulee nykyään reissattua ja lentskarissa/junassa/bussissa on kiva puuhailla musaa läpärillä. Viimeksi ostin Urbanears Plattan kuulokkeet, mutta ne painaa ikävästi korvalehtiä ja hetken päästä on korvat kipeenä. Olisko jollain suositella jotain normi studioluureja pienempiä kuulokkeita jotka olis mukavat päässä. Soundipuolella ei niin suurta merkitystä. Ei ehkä avoimiakuulokkeita ettei kanssaihmiset häiriinny. |
phiit 31.10.2014 08:59:29 | |
---|
Koss Porta Pro, laatua halvalla. Nää kyllä päästää ääntä läpi mutta jos ei ite luukuta niin ei ne nyt niin vierustoveria häiritse. ~ Musiikin ei tarvitse olla kaunista ollakseen hyvää ~ |
Henri Henri Olavi 31.10.2014 11:19:31 | |
---|
Minultakin ääni Koss Porta Pro:lle. Pysyvät hyvin päässä, itse käytän myös lenkkeillessä, koska nappikuulokkeet (ei mitkään koittamani mallit) eivät tule toimeen korvani muotojen kanssa. Äänenlaadullisestikin ihan ok-luurit. Ääntä päästävät joo, mutta ei mulle ainakaan kukaan ole vielä tullut asiasta mainitsemaan esim. junassa tai muissa julkisissa tiloissa. Edes tätä yhtä ei ole olemassa. |
Dont Clone The Beat. Own The Beat. |
telescope 04.11.2014 00:14:29 | |
---|
Jahas kai se täytyy Porta Prot testata kun ovat halvatkin ja jos avoimuus haittaa niin jätän vaikka lenkkeilykuulokkeiksi ja sit Sonya tai jotain muuta tilalle. |
Mr. Crowley 04.11.2014 00:58:23 | |
---|
Ihan mielelläni olen äänihommissa "Mauno Ahosena", mutta tykkään lentokoneessa ja junassa käyttää in-eareita. (Jäi minulle epäselväksi oliko aloittajalle poissuljettu vaihtoehto.) Huomaamattomat, pienet (kulkee aina mukana omassa pussissaan) ja sulkee ulkopuolelta tulevaa melua. Äänenlaatu on ollut oikein hyvä ainakin ao. Sennheisereissa, eikä hinta päätä huimaa: http://www.verkkokauppa.com/fi/prod … -II-Precision-nappikuulokkeet-mustase parhaiten nauraa jolla vahvin lääkitys |
telescope 04.11.2014 03:58:47 (muokattu 04.11.2014 04:05:19) | |
---|
Ei oo nappikuulokkeet ihan täysin pois suljettu vaihtoehto. Tällä hetkellä on Funkwerkin 10€ nappikuulokkeet ja ne alkaa korviin sattuun aina jossain vaiheessa. Mulla oli noi Sennheiserin CX 300-II nappikuulokkeet muutama vuosi sitten mutta hukkasin ne jonnekkin enkä enää muista kuinka kauan niitä jaksoi pitää korvissa. Taisivat kyllä helposti tippua korvista kun käänsi päätä. Ehkä pitäis noi Funkwerkit pistää vaikka kengännauhoiks ja kokeilla taas Sennheisereitä jossain vaiheessa. Mutta ehkä sankamalliset kuitenkin seuraavaks listalla. |
Janie Jones 05.11.2014 04:51:27 (muokattu 05.11.2014 04:57:20) | |
---|
She said: "Eh, I know you, and you cannot sing", I said: "That's nothing, you should hear me play piano" (The Smiths) |
telescope 05.11.2014 23:09:12 | |
---|
|