Aihe: Kumman näistä valitsit Charvel mod. 3 vai ESP mh-100?
1
XDream
23.05.2004 23:43:52
Eli tietoutta kaivataan, kumpikohan näistä olisi laadukkaampi keppi? Charvel on jostain 80-luvun lopusta ja Esp pari vuotta vanha. Molemmat hyväkuntoisia ja laukku sisältyy hintaan. Eikös tuossa Charvelissa olekkin aktiivimikit?

Charvelille hintaa tulisi 270€

Esp mh-100 hinnaksi 250€!

http://www.ostol.osakk.fi/~mapaanan/charvel/
http://www.ostol.osakk.fi/~mapaanan/charvel/tiedot.htm

http://www.espguitars.com/ltd_mh.htm
Aardfather
24.05.2004 02:49:27 (muokattu 24.05.2004 02:53:05)
1988? Tehtiinkös niitä vielä silloinkin? Itse muistelisin että niiden perusmallin Model 3:sten valmistus lopetettiin jo aiemmin. Voi olla että muistan väärinkin. No jokatapauksessa siinä EI ole aktiivimikkejä vaan ihan tavalliset passiiviset.

Ja ihan hyvään hintaan saat jos on hyväkuntoinen ja 270€ on pyynti, sillä noi vanhat Charvelit on ihan laadukkaita keppejä ja hyviä soittaa.

- Aardfather
Jormaz
24.05.2004 03:43:01
Charvel ehdottomasti.
So the second guitar maestro turned out to be Andrey Bolshakov.
Niskamies
24.05.2004 07:44:37
Charvel ehdottomasti. Noi vanhat model X:t on ihan helkutin laadukkaita keppejä, ainakin puiltaan ja tatsiltaan.
Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita.
palelee
24.05.2004 08:22:01
Juups, munkin ääni menee 100-0 Charvelille.
Itelle on ollut kaksi ja kummatkin ovat olleet huippu keppejä.
Tosiaan vanhat Charvelit on kasattu laatu osista.
Elämä on kuin polkupyörä, ja minä tykkään polkea sillä.
p130
24.05.2004 09:28:50

Charvel. On "hieman" laadukkaampi kuin halppis ltd:t.
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen
g1player
24.05.2004 09:36:15 (muokattu 24.05.2004 09:37:07)

Mitä v...ua mä maksoin Esp ltd mh100 n. 1,5 vuotta sitten vähä yli 500e... ettet nyt sekoita mh50:seen

EDIT: jaa se olikin käytetty...:)
mut esp on kyl helvetin kova keppi...
"kyllä olen ollut täällä koko ajan, olin äsken vain eri paikassa"
Niskamies
24.05.2004 10:28:55
Mulla oli tossa pari viikkoa kasari charvel model 4. Hyvä keppi oli tatsiltaan ja akustisesti, mutta elektroniikka kusi. Ja floikka. Jos ne vaihtais kunnollisiin, niin se olisi ollut jokaisen hevarin märkä unelma. Käykää nyt hyvät ihmiset hakemassa se punanen model 4 fasulta.
BlackD
24.05.2004 10:29:38
Kappas, melkein sama kuin oma Charvelini. Tallan joutuu todnäk lukitsemaan paikalleen. Huomaa, että tallahumpparin kehys on normaalia suurempi.. jää pienet raot sivuille kun vaihtaa toisen mikin. Helkkarin hyvä kepakko se on, kaula on tosi hyvän tuntuinen. Minä tietenkin tekisin tuolle samat kuin omalleni, eli syventäisin soololovia ja pyöristäisin kaulaliitosta raskaalla kädellä soittotuntuman maksimoimiseksi ;)
Michi
24.05.2004 10:31:53
Puhtaasti nostalgiasyistä valitsisin Charvelin. Ja hyvähän tuo onkin tuo vanha Sarveiskalvo. Itsellä oli joskus pikkutyttönä model 6.

ESP:stä ei ole omakohtaista kokemusta.

Siis mitä minä toisaalta mitään suosittelemaan kun tiedä kuin toisesta jotain...:).
-Up The Irons!-
Sintti
24.05.2004 10:39:45
Charvel.
Humppaa taikka kuole...^_^ prkl... Käykää kattomassa kaverini kitaraa osoitteessa koti.mbnet.fi/erkkakar . Tunnettiin suurta tarvetta modaus projektiin... x)
Mrezzye
24.05.2004 13:30:25

Vanhana Charvelmiehenä vastaan Charvel. Kumpa en olisi koskaan tarvinnut omastani luopua.
"Help! Help!" huusi Janne, mummolla vain heilui lanne.
XDream
24.05.2004 13:41:11
Kiitokset vastauksista, päädyin tuohon Charveliin! Kävin kitaran juuri maksamassa. Saan tuon pelin varmaankin parin päivän päästä(matkahuollosta).
Niskamies
24.05.2004 14:40:30
Kiitokset vastauksista, päädyin tuohon Charveliin! Kävin kitaran juuri maksamassa. Saan tuon pelin varmaankin parin päivän päästä(matkahuollosta).

Onnea uuden kitaran johdosta! Varmasti loistava peli. Vitsi kun gasittais heviskebaa, joko vanhempi RG tai Charvelin joku model.
Aardfather
24.05.2004 16:24:31
Onneksi olkoon vain minunkin puolestani. Olisin valinnut samoin. Oma vanha kunnon "Härvelini" palveli minua uskollisesti yli 10 vuotta kunnes siirryin Ibaneziin. Toki omistan yhä kyseisen kitaran enkä siitä aio varmaan koskaan luopuakaan. Tosin lainasin juuri kepin eräälle tutulle joten edelleen on siis hyvässä käytössä vanha kunnon työjuhta. :-)

Tallasta sen verran, että kannattaa hiukan koittaa varoa ettei kiristä niitä tallan "kielenkiinnitysruuveja" liian tiukalle, nimittäin ne valurautaiset tallapalat saattavat hajota ja niitä ei ole saanut enää vuosikausiin uusia. Korvaavia paloja tosin saattaa löytyä. Itse satuin onneksi löytämään Tampereen Ahosen Musiikista muutamia vuosia sitten korvaavan palan kun omastani hajosi yksi, mutta mikään ei takaa että niitä saisi enää mistään. Eli semmoista.

- Aardfather
XDream
24.05.2004 17:07:41
Kiitokset! Myyjä laittoi tuon vielä särkyvänä tulemaan jotta on varmasti ehjänä perillä.

Vinkit tulevat varmasti tarpeeseen, täytyy olla varovainen. En olekkaan ennen floyd rosea käsitellyt.

Ja vielä G1PLAYER:lle selvennykseksi että tuo on se uudempi mh-100 jota myydään t-kaupassa hintaan 370€!
Rot Gut
24.05.2004 22:58:39
Charvel. On "hieman" laadukkaampi kuin halppis ltd:t.

Näin on.
Mitä tähän pitäisi???
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)