Runkku kullini sykkii intensiivisesti taukoamatta vuoteen 2016 ja siitä eteenpäin niin kauan kun uusia, toivon mukaan järjenvastasen hyviä, jaksoja riittää! "Dippasin kikkeliä omenahilloon" -Thet |
Stradlin 08.10.2014 12:32:46 | |
---|
Kersu: Runkku kullini sykkii intensiivisesti taukoamatta vuoteen 2016 ja siitä eteenpäin niin kauan kun uusia, toivon mukaan järjenvastasen hyviä, jaksoja riittää! Luulin olevani Sinkkulaiva-ketjussa ja nyökyttelin hyväksyvästi. Odotan kyllä yhtä innolla myös Twin Peaksia, vaikka todennäköisyys sille että uudet jaksot vastaisivat kaikkia odotuksia on melko pieni. "Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz |
haunted 08.10.2014 12:50:40 | |
---|
Uustintakierros napsahti taas Netflixistä. Ei minulle tarvitse todistaa. Minä tiedän että olet väärässä. - Eemil |
Hargon 08.10.2014 13:07:01 | |
---|
Olen ejalukoinut yhtäjaksoisesti siitä saakka, kun tieto jatkosta julkistettiin. Leland kuoli sarjassa ja Frank Silva oikeasti, mutta eiköhän siihen joku keino keksitä. Jos ei muuta, niin BOB voi ilmestyä maisemiin Lelandin olomuodossa. Huh huh. Melkoisia aikoja eletään. Twin Peaks tekee paluun, Neon 2 tekee paluun. Mitähän seuraavaksi? Jatko-osa Poliisopistolle? Ja Alesi tulee sisälle, niin siinä käy kun kumi ei kestä! |
Zed 08.10.2014 13:09:31 (muokattu 08.10.2014 13:13:00) | |
---|
Hargon: Jos ei muuta, niin BOB voi ilmestyä maisemiin Lelandin olomuodossa. *Spoiler, jos joku tosiaan ei ole katsonut* Eiköhän se ilmesty Cooperin muodossa, jos lähtökohta on kakkoskauden lopetus. Jotenkin tuntuu, että Lynch on nykyään jo aivan liian sekaisin selviytyäkseen tästä kunnialla, mutta jospa se siitä. Elämäni on toisen kerroksen huoneisto, jonka avonaisesta ikkunasta heitellään huonoja CD-levyjä lumihankeen. |
haunted 08.10.2014 13:17:25 | |
---|
Zed: *Spoiler, jos joku tosiaan ei ole katsonut* Eiköhän se ilmesty Cooperin muodossa, jos lähtökohta on kakkoskauden lopetus. Jotenkin tuntuu, että Lynch on nykyään jo aivan liian sekaisin selviytyäkseen tästä kunnialla, mutta jospa se siitä. Lyntsi ei ole sekasin. Se on aina oikees ja kirkkaan selkeä. Maailma sen ympärillä on vaan väliin sekasin ja sekava. Ei minulle tarvitse todistaa. Minä tiedän että olet väärässä. - Eemil |
Ali 08.10.2014 16:04:19 | |
---|
"Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less."
Last.fm
Twitter |
NHR 08.10.2014 16:34:06 (muokattu 08.10.2014 16:45:30) | |
---|
"Mister is my cowboy!" - J. E. Vanaja |
jra 08.10.2014 16:34:37 | |
---|
- Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - |
Swan 08.10.2014 18:20:01 | |
---|
"His sources include singing nomads, pirates, prisoners of war and a surprisingly knowledgeable merchant of cabbage." |
sellisti 08.10.2014 23:01:23 | |
---|
Hargon: Leland kuoli sarjassa ja Frank Silva oikeasti, mutta eiköhän siihen joku keino keksitä. Jos ei muuta, niin BOB voi ilmestyä maisemiin Lelandin olomuodossa. No jos sarjan idea on vähän niin kuin "missä he ovat nyt", niin Lelandin kohdallahan riittää kun kuvataan hautakiveä vähän aikaa. Metsän laidas munat jäi vetoketjun väliin /
Kyllä siinä joutsenemo katsoi hyvin pitkään. -M. A. Numminen |
Eos 09.10.2014 10:27:33 | |
---|
Ruumiini on valmis. |
juuso a 09.10.2014 12:06:39 | |
---|
sellisti: No jos sarjan idea on vähän niin kuin "missä he ovat nyt", niin Lelandin kohdallahan riittää kun kuvataan hautakiveä vähän aikaa. Ehkä se on Leland joka tulee sieltä kummittelemaan kaikkien uniin. Ja black lodgeen. "Elämä on lyhyt ja surkea. Kannattaa iloita kun voi." |
sellisti 09.10.2014 12:25:38 (muokattu 09.10.2014 12:31:36) | |
---|
juuso a: Ehkä se on Leland joka tulee sieltä kummittelemaan kaikkien uniin. Ja black lodgeen. Niin no olihan se Leland jo siinä 2. kauden päätösjaksossa hihittelemässä siellä black lodgessa. "I did not kill anybody". Sikäli voiskin esiintyä vielä tulevissa jaksoissa. Kuten tietysti kaikki muutkin sarjassa menehtyneet. E. Tämä se vaan jaksaa aina naurattaa. :D https://www.youtube.com/watch?v=zydZq2lVnns E2. Samoin kuin tämä: https://www.youtube.com/watch?v=BpFQrW4ykO0 Metsän laidas munat jäi vetoketjun väliin /
Kyllä siinä joutsenemo katsoi hyvin pitkään. -M. A. Numminen |
Ali 10.10.2014 00:09:42 | |
---|
"Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less."
Last.fm
Twitter |
aivokuolio 17.10.2014 01:13:52 | |
---|
Pistin uusintakierroksen käyntiin noiden uutisten innottamana, niinku varmasti pari miljoonaa muutaki ja pakko mainita yks juttu: En tajua että mikä helevetti siinä on mutta joka kerta, joka helevetin kerta kun katon tätä sarjaa niin tuo kohtaus missä Bob ryömii sohvan yli pistää ihon kananlihalle ja sydämen tykyttämään aivan vimmatusti. Oon nähny sen kymmeniä kertoja, tiedän tasan tarkkaan missä kohti se tulee mutta silti sama reaktio aina. Näin tuon eka kerran ihan pentuna kun sarja tuli eka kertaa täällä töllöstä ja se oli sillon "se juttu" joka kaikkien piti nähdä. Kauhusta kankeana katottiin sitten väkisillä, ikää oli alle 10 ja muistan että ton kohtauksen jälkeen ei tullu paljoa seuraavana yönä nukuttua. Kai siitä joku saakelin trauma jäi vaahtosammuttimen aivoihin. Näin se TV meitä riepottelee. Mutta onpahan väkevä näyttö tämän sarjan voimasta ja kestävyydestä, eikä ole todellakaan ainoa kohtaus jonka kanssa on edelleen ihan jäissä vaikka ikää on jo nyt yli 30. |
Vessajono 17.10.2014 02:18:44 (muokattu 17.10.2014 02:19:55) | |
---|
Mä oon vasta suunnitellut uusintakierrosta mutta sitten muistin sen Sarahin kirkasun siinä pilotin lopussa kun se näkee niitä näkyjä ja en oo enää lainkaan varma uskallanko. Hyisssss. Aina on sen jälkeen kauhallinen sontaa housuissa. e: oliks toi sohva muuten peräti siinä samassa kohtauksessa - en oo ilmeisesti sittenkään kattonu tätä tarpeeksi moneen kertaan. Leuka rintaan ja paskat housuissa kohti uusia pettymyksiä. |
jannu 17.10.2014 03:06:10 | |
---|
Sitähämmää tässä mietin, että mitäs sitä suotta minkään Bobin perään haikalemaan, kun sieltä Black Lodgestahan tuli ulos Cooperin dobbelgänger eikä mikään Bob? "You can't really be jealous of something you can't fathom." -Nigel Tufnel
Saatanan kojootti |
haunted 17.10.2014 15:21:24 (muokattu 17.10.2014 15:24:49) | |
---|
Vessajono: Mä oon vasta suunnitellut uusintakierrosta mutta sitten muistin sen Sarahin kirkasun siinä pilotin lopussa kun se näkee niitä näkyjä ja en oo enää lainkaan varma uskallanko. Hyisssss. Aina on sen jälkeen kauhallinen sontaa housuissa. e: oliks toi sohva muuten peräti siinä samassa kohtauksessa - en oo ilmeisesti sittenkään kattonu tätä tarpeeksi moneen kertaan. SPOILER (jos joku vitun määly ei muka ole viä näitä kattonu :) 2. kauden kakkosjaksos tulee paskahalvaus-bob-kohta siinä. Ei minulle tarvitse todistaa. Minä tiedän että olet väärässä. - Eemil |
HaloOfFlies 20.10.2014 15:58:35 | |
---|
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |