Demostudio 13.04.2004 15:31:28 | |
---|
Bändin nimi: Turta Kappaleen nimi: Kantapään kautta URL: http://koti.mbnet.fi/oph/musa/make (Mp3) Raskaahkoa vääntöä rupisilla säröillä. Tämä joudittiin äänittämään aivan liian kiireellä, joten sovitus on vähän puolitiessä...intro liian pitkä ym. Markus - laulu ja kitara Petteri - basso Olli - rummut Äänitys ja miksaus Olli |
drummerolli 14.04.2004 17:09:45 | |
---|
Jos mikään muu ei auta, niin tee jotain! |
novo 15.04.2004 15:52:36 | |
---|
kuka on tämä maaginen markus ku mie en tiiä? voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii... |
novo 15.04.2004 15:55:55 | |
---|
ihan hyvä on tuo idea tuossa introssa ja välisoitossa ja säkkärissä mutta kun on niin pirun tylsä vaan, kertsi on kyllä hyvä, laulussaki o hyvin kivestä mukana. voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii... |
Bilharzia 15.04.2004 17:45:10 | |
---|
Rokkasi, tämä vaan yksinkertaisesti rokkasi. Introssa ennen kun laulu tuli mukaan, niin ihan CMXää. Rupuset saundit palveli tätä jonkinverran, ettei se niin huono asia ollu. Toi C-osa olis saanu olla tossa palmmuterytyytyksissä (?) vähän melodisempi. Toi kappale kuitenkin toimi hyvin. Lisää tämmöstä. www.LifeofDebauchery.Com |
NHR 19.04.2004 18:39:15 | |
---|
Intro on tosiaan turhan pitkä, mutta rupiset soundit sopivat biisiin kuin suutarin sormi sian vittuun! Taustalaulu saisi mielestäni olla kaikissa kertosäkeissä, muuten tämä kyllä toimii kuin tauti. kid ego: "Olen kuullut, että kivekset voivat olla erikokoiset."
Jonte: "Vahvistan tämän tiedon. Esimerkiksi sarvikuonolla ja minulla on aivan selvästi erikokoiset." |
TURTA 14.05.2004 12:23:10 | |
---|
Kävin ite kuuntelee ton. Ja lukasin noita immeisten kommentteja. Kiitoksia vaan kaikille. Kyl toi biisi mun mielestä nyt kuullostaa paremmalta, ku heti äänityksen jälkee. Tätä tulee kyl viel lisää...ootellaa!!! t:markus |
lapio 15.05.2004 20:09:33 | |
---|
Ihan kiva biisi. Kertosäe oli ihan hyvä, mutta säkeistö ei ollut oikein tarttuva. Tämä laulaja kuulostaa ihan minun toisen bändin laulaja basistilta. Varsinkin silloin, kun laulaa vähemmän räkäisesti. Laulu sopi hyvin biisiin. |
Helvatan hyvä biisi. Näistä minä pitää. Naama ei mahdu päähän! |