Aihe: Turta : Kantapään kautta
1
Demostudio
13.04.2004 15:31:28
Bändin nimi: Turta
Kappaleen nimi: Kantapään kautta

URL: http://koti.mbnet.fi/oph/musa/make (Mp3)

Raskaahkoa vääntöä rupisilla säröillä. Tämä joudittiin äänittämään aivan liian kiireellä, joten sovitus on vähän puolitiessä...intro liian pitkä ym.
Markus - laulu ja kitara
Petteri - basso
Olli - rummut
Äänitys ja miksaus Olli
drummerolli
14.04.2004 17:09:45

http://koti.mbnet.fi/oph/musa/make/kantapaan_kautta.mp3
tuossapa suora linkki. Ja palautettahan saa antaa.
Jos mikään muu ei auta, niin tee jotain!
novo
15.04.2004 15:52:36
kuka on tämä maaginen markus ku mie en tiiä?
voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii...
novo
15.04.2004 15:55:55
ihan hyvä on tuo idea tuossa introssa ja välisoitossa ja säkkärissä mutta kun on niin pirun tylsä vaan, kertsi on kyllä hyvä, laulussaki o hyvin kivestä mukana.
voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii...
Bilharzia
15.04.2004 17:45:10
Rokkasi, tämä vaan yksinkertaisesti rokkasi. Introssa ennen kun laulu tuli mukaan, niin ihan CMXää. Rupuset saundit palveli tätä jonkinverran, ettei se niin huono asia ollu. Toi C-osa olis saanu olla tossa palmmuterytyytyksissä (?) vähän melodisempi. Toi kappale kuitenkin toimi hyvin. Lisää tämmöstä.
www.LifeofDebauchery.Com
NHR
19.04.2004 18:39:15

Intro on tosiaan turhan pitkä, mutta rupiset soundit sopivat biisiin kuin suutarin sormi sian vittuun! Taustalaulu saisi mielestäni olla kaikissa kertosäkeissä, muuten tämä kyllä toimii kuin tauti.
kid ego: "Olen kuullut, että kivekset voivat olla erikokoiset."
Jonte: "Vahvistan tämän tiedon. Esimerkiksi sarvikuonolla ja minulla on aivan selvästi erikokoiset."
TURTA
14.05.2004 12:23:10
Kävin ite kuuntelee ton. Ja lukasin noita immeisten kommentteja. Kiitoksia vaan kaikille. Kyl toi biisi mun mielestä nyt kuullostaa paremmalta, ku heti äänityksen jälkee.
Tätä tulee kyl viel lisää...ootellaa!!! t:markus
Jaristoteles
23.05.2004 14:25:40
Helvatan hyvä biisi. Näistä minä pitää.
Naama ei mahdu päähän!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt