Aihe: Kitara josta et ihan OIKEASTI aio koskaan luopua
1 2 3 4 5 6 7 8
jniska
30.09.2014 13:15:00
kekkuliheikki: Toi on kylla klassikko.

Ollut minulla jo vuodesta 91 saakka, joten ei sitä voi myydä poiskaan enää.
"Ei autoa kortilla ajeta eikä vilkulla käännetä"
Burn
30.09.2014 14:23:20

Voipi olla Ibanezin RG1077XL:

http://www.metalscope.net/gallery/p … 28-tuska13/IMG_7087.jpg&thumb=2

Ihan jo siitäkin syystä, että sain kitaran todella kovalla kädellä modattuna enkä usko, että kukaan sitä enää haluaisi ostaa. Lisäksi baritoniskaalaista Iban seiskaa liikkuu Suomessa todella harvoin.
Perzzza: vitsit se on kovaa kamaa kun varaanit syo lihaa metsassa. LATAA NEREUS VELOITUKSETTA!
Morri
04.10.2014 19:55:02
Kerrassaan upeaa kuulla ja lukea jäsenten komentteja, omalla kohdallakin koko ajan oman R:n ylivertaisuus kasvaa kerta kerralta kun otan keihään käsiini.
Believe those who are seeking the truth. Doubt those who find it. André Gide
TTV
04.10.2014 20:01:07
TTV: Itselläni on kaksi ikuista pitopeliä, ajan raiskaama Sledgehammerin strato 80-luvulta, joka on eka sähkikseni ja siksi tunnearvoltaan korvaamaton. Toinen on itselleni tehty Amfisoundin TTV-7 Custom. Samanlaista periaatetta noudatan kahteen Custom Bluetone vahvistimeeni, muut kamat onkin sitten herkemmällä liipasimella :-)

Lisään tähän pitopelien listaani ENGL Savagen, josta tyhmyyksissäni kerran luovuin ja nyt sain hankittua beibin takaisin :-)
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.), "You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King)
warlock
04.10.2014 20:14:02
Mjaa Sunsmilen JEM kopiosta en varmaan luovu ikinä. Muutenha noi on pelkkää materiaa mitä pitää välillä kierrättää, oli sitten kallista tai halpaa. Samaa pas...puuta eri paketissa...
Ei ettenkö minä olis sitä osannu soittaa vaan ku tuli ajatus katkos...
Jormaz
04.10.2014 20:35:54
Rämppy: On mullakin ollut näitä "koko loppuelämän pitopelejä". Mutta näinhän se on ainakin mun kohdalla, että kaikki tavarat ovat lopulta myytävissä ja vaihdettavissa, jos vain hinnasta sovitaan. Mitäpä sitä tavaraan liiaksi kiintymään.

Tämä todellakin. Ehkä jotain itse tilattua customia ei raaskis myydä jo ihan pelkästään huonon jälleenmyyntiarvon takia. Pari tonnia tulis äkkiä takkiin.
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
Karvamammutti
05.10.2014 12:48:27 (muokattu 05.10.2014 12:51:16)
https://www.dropbox.com/sh/bnozff8l … aysb/AABZM-AsEi7425vqR4v0m62ja?dl=0

Kyllä se tämä masacaster/Bad Wolf on joka ei talosta lähde. Maailman kallein indonesialainen squier.

e: Näemmä kuvanottovaiheessa kaulassa oli speedgay-tarra. Se on sittemmin vaihtunut Bad Wolfiin. Vielä tuostakin ainakin talla vaihtuu ja ehkä sähköille pientä modausta.
Never been a sinner, I never sinned / I got a friend in Jesus / So you know that when I die / He's gonna set me up with the spirit in the sky
Osteri
05.10.2014 13:56:30 (muokattu 05.10.2014 13:58:43)
Niin, tulipa itselläni vielä mieleen tuo toinenkin "never leave" kitara, nimittäin kellastunut vaahterakaulainen Ostercaster -strato. Varmaan maailman kallein palastrato :) Sitäpaitsi ei kukaan edes ostais tuollaista koska ei ole edes mikään tunnettu merkkikään :) (logo design by jäsen Oikonen )
Kirjoitan.....siis ehkä en just nyt soita....
mitja
05.10.2014 15:04:03
Mun Gibson Custom Shop R8 VOS, joka on paras Les Paul jolla olen soittanut.
Ja 79 Gibson Flying V Silverburst. Tolkuttoman hyvä ja myöskin harvinainen keppi.
KUNU
05.10.2014 15:15:15
Ainoa kitara mitä en koskaan myy, tai oikeastaan ainoa asia mitä en koskaan myy:
http://rs1067.pbsrc.com/albums/u431 … 86/IMAG0188_zpsdd1f7efb.jpg~320x480

Edit: Tai no vi##u jos jotaki kiinnostaa niin pikaviestiä tulehmaan vain niin alama sopihmaan hinnasta.
balanced1
05.10.2014 18:49:16 (muokattu 05.10.2014 18:51:01)
Pitkälle päälle 250 kitaraa on tullut omistettua 20vee aikana, osa tosi kalliitakin, Varmaan keskihinnaltaan käytettynä +1000€. Aina kun jotain kivaa tulee tietoon, niin joku sa lähteä.
Mulla on ollut vuoden 1996 fender Stratocaster Ultra yli kymmenen vuotta ja sitä en myy ikinä, se on ihan pirun hyvä soitin/yksilö.
On ollut Suhria, CS gibsonia, Fender Masterbuilt stratoa, JV-fenderiä, JV-squieria, PRS Customia,
ED Romania ym ym ..
Kaikki on myyty lähes, mutta tuota en myy ikinä. Se on mieletön soitin.
Kuva jäsenkuvauksessa
teukka
06.10.2014 10:10:35
Jackson KV1 Korina. Tämän jo kerran myin kun tilanne oli epätoivoinen ja kerkisi livahtaa Slovakiaan asti. Se myytiin onneksi takaisin 2 vuotta sitten. Melkeen 2 vuotta oli muualla.
Niin ja sitten ois pari Amfisound Routa Kareliaa. Ei taida olla nuokaan lähdössä.
Siis onko muita kuin V-mäisiä kitaroita?
EvilDead
06.10.2014 19:57:49
Gibsonin Les Paul Traditional Zebra 1960 -kepakko. Schecterin ja Jacksonin hevikeppien jälkeen tuon hankkiminen oli itselleni kitaramieltymysten suhteen se käännepiste, eikä paluuta enää ole. Kaikinpuolin miellyttävä kitara. Soundi, tatsi ja ulkonäkö on kohillaan.
"I fucking love In Flames, they're like the Rush of Death Metal!" -Youtube
Quu
07.10.2014 21:53:59

Taitaapa olla nuo Yamahat jotka on tulleet jäädäkseen. Superstrato on jostain 90-luvulta, mutta toiminta on pakasta vedetyn tasolla. Ei minkäänlaisia rahinoita tai mitään muutakaan mainittavaa.
Lespool-johdannainen vaan tuntuu siltä kuin kotona olisi kun sillä soittaa, "the thing that was meant to be."

Kolmas joka varmasti jää taloon on kimppatilausseiska, koska mistä muualta muka olisin saanut valkoisen, vaahteraotelaudalla ja 27" skaalalla varustetun vasuriseiskan?
Se ei kuulu missään ja sielläkin missä se kuuluu huonosti niin se ei kuulu ollenkaan.
Shredder96
07.10.2014 23:13:39

Varmaan tuo ESP LTD MMV-08F ja Ibanez RGA32 mitä en tuu myymään ikinä :) LTD:llä on tunnearvoa koska se oli ensimmäinen oikea kitara. Oikea koska ensimmäinen oli Harley Benton... Tuo Ibanez on suht halpa keppi myös, mutta se istuu juuri oikein syliin joten todennäköisesti en tuu myymään ikinä pois :D LTD:hen olen harkinnut ostavani Original floyd rosea, ja samalla muuttavani hardwaren mustaksi, mutta kaikki ajallaan sitten ku rahaa on.... vire pysyy toistaiseksi täydellisesti kuitenkin.
Once more into the fray, Into the las good fight I'll ever know. Live and die on this day, Live and die on this day.
Hillboy
09.10.2014 02:11:33

Omatekoista customia tuskin koskaan myyn.. arvoa kun ei voi oikein rahassa mitata, ja vaikka kitara on hyväsaundinen, ei ketään tällaisen harrastelijan rakentama kiinnosta..

Josko kolmenkymmenenviiden vuoden päästä vaikka lapsenlapset sitten ottais ensisointuja vaarin tekemällä kitaralla.. ;)

-L
"Mun vasen käsi on vitun huono! Sama kun soittasin kullillani..." - Ville
Spandau-
10.10.2014 10:39:09 (muokattu 10.10.2014 11:00:48)
Tuo mun -04 Fender Mustang. Se on samalta vuodelta kuin aloitin soittamisen ja tommoinen aloittelijoille suunniteltu kitara sopii tällaiselle aloittelijatasoiselle soittajalle erinomaisen hyvin.
When i die, bury me upside down so the world can kiss my ass
pappasfin
10.10.2014 22:34:55
Uskaltaako tähän oikeasti vastata mitään kun on jo muutamasta erinomaisesta kitarasta luopunu myymällä / antamalla väliin kun taas ostanu erinomaisen kitaran :D

Pitäskö todeta omalta kohdalta, että parempi sanoa "never say nerver"
PappaSFin
JaaGeRMaisTeR
10.10.2014 23:10:15
Olen luopio ja pistin torille kitaran, jota ei pitänyt myydä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)