Aihe: Line6 POD HD PRO X Pikainen kertaus päätten kanssa soittamisesta
1
TTV
05.10.2014 17:03:06
taikatatti:
Ostan podille oman päätteen joskus myöhemmin, mutta nyt olisi tarkoitus ajella Engl Savagen päätteen läpi. Eikös tämä tapahdu kitarakaapelilla Podin Unbalanced outputista Savagen fx returniin?

.

Juuri noin se menee.
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.), "You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King)
taikatatti
05.10.2014 17:04:54
TTV: Juuri noin se menee.

Hienoa, eli se on varmistettu
Minulla on peukalo
Jaska1972
05.10.2014 17:30:44

Onko kellään kommentteja tuosta pod pro/pro X:än virittimestä? Soitan Drop G vireessä 7-kielisellä ja mietin, että ottaako tuo oma viritin näin matalia taajuuksia.

Drop A:n tuo sisäinen viritin poimii ainakin ihan ok.
taikatatti
05.10.2014 17:39:05
jastanjo: Onko kellään kommentteja tuosta pod pro/pro X:än virittimestä? Soitan Drop G vireessä 7-kielisellä ja mietin, että ottaako tuo oma viritin näin matalia taajuuksia.

Drop A:n tuo sisäinen viritin poimii ainakin ihan ok.

Loistavaa, kiitos vastauksesta.
Minulla on peukalo
Jaska1972
06.10.2014 08:27:20

Ja suosittelisin ainakin tutustumaan Line6:n DT-sarjan nuppeihin/komboihin tuon kanssa, jos et ehdottomasti ole räkkipäätettä hommaamassa. Itselläni on tuo DT25-nuppi ja toimii kuin unelma POD HD X:n kanssa. Kyseessähän on siis putkikone, jossa 4 erilaista voicingia (analogisesti toimivat), joita voit ohjata joko DT:n omalla etusella (mallinnettu) tai Pod:n vastaavilla. Saat signaaliketjun rakennettua efekteineen aivan mielesi mukaan.
taikatatti
06.10.2014 11:18:44
jastanjo: Ja suosittelisin ainakin tutustumaan Line6:n DT-sarjan nuppeihin/komboihin tuon kanssa, jos et ehdottomasti ole räkkipäätettä hommaamassa. Itselläni on tuo DT25-nuppi ja toimii kuin unelma POD HD X:n kanssa. Kyseessähän on siis putkikone, jossa 4 erilaista voicingia (analogisesti toimivat), joita voit ohjata joko DT:n omalla etusella (mallinnettu) tai Pod:n vastaavilla. Saat signaaliketjun rakennettua efekteineen aivan mielesi mukaan.

Nimenomaan räkkimallinen olisi mielessä. Ja mielellään ilman pukia.
Minulla on peukalo
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)