Luthanasia 20.08.2014 13:04:19 | |
---|
Tämä pelisarja pistää kyllä hämmästyttämään joka kerta. Joka vuosi uusi peli, mikään ei muutu ja pelaajat valittaa jatkuvasti ihan vitusti. Silti valittajat ostaa pelin joka vuosi, eikä mikään muutu. Toista x kertaa. Ei ihme ettei EA tee suurempia uudistuksia, täysin turhaa kun rosteripäivityksillä myydään täysihintaista peliä kuin leipää. Sitten kun saadaan Saukkonen ja Jutila takaisin selostuskoppiin, voidaan jo puhua pätevästä päivityksestä. "Pessimist won't never be disapointed" |
aivokuolio 20.08.2014 13:20:13 | |
---|
Varmaan johtuu siitä että EA:lla ei yksinkertasesti ole kilpailijoita tässä genressä. Myynnin jatkuvuutta buustaa myös se että vanhojen pelien servut lyödään tietyssä vaiheessa aina kiinni eli jos haluat peliä netissä (esim. EASHL) niin uusi versio on hankittava vähintään kahden vuoden välein. Tosin nyt kun tää välivuosi tulee niin en ihmettelis yhtään vaikka pelin myyntikäyrä ottas vähän alasuuntaan viime vuodesta. Ohan tää firmalleki toki aika nolo juttu mutta toisaalta Änäri on EA Sportsille myyntien puolesta aika kärpäsenpaskaa esim. Fifaan verrattuna. |
-Lassi- 20.08.2014 13:44:52 | |
---|
Pitäisivät nyt yhden välivuoden edes ja tekisivät kunnon jääkiekkopelin. crestfall: Kossu parasta |
LordWinter 20.08.2014 14:16:00 | |
---|
Luthanasia: Sitten kun saadaan Kunnas ja Haapasalo selostuskoppiin, voidaan jo puhua pätevästä päivityksestä. Päivitin. "Hahaha, kiristääkö esarista, onko toistuvia tulehduksia? Annas kun Tohtori Jutku silpoo peniisi." -Röntgen-Jeesus |
Luthanasia 20.08.2014 14:27:50 | |
---|
LordWinter: Kunnas Haapasalo Päivitin. No tämä kyllä. "Pessimist won't never be disapointed" |
Rattata 21.08.2014 06:49:33 | |
---|
-Lassi-: Pitäisivät nyt yhden välivuoden edes ja tekisivät kunnon jääkiekkopelin. Mä pidin ite yhden välivuoden. 14 tuntui maailman turhimmalta päivitykseltä, mutta valitettavasti tämä 15 vaikuttaa aika heikolta myös. |
Jokunen 21.08.2014 11:47:54 (muokattu 21.08.2014 11:50:46) | |
---|
Tänä vuonna ajattelin päivittää sekä Nhl:n että Fifan. Änäri onkin mallia -11 ja Fifa -13. Kaveriporukalla kun tahkoaa kaljaa juodessa, niin ei tarvitse olla aina uusinta versiota. Samassa rytäkässä päivittyy myös konsoli tuoreimman sukupolven malliin. Pitäisi vaan päättää, kumman konsolin ostan. Xboxilla on menty tähän asti, mutta en ole merkkiuskollinen. Ei tuo pelidemo mitään huikeita lupaile. Eniten pisti silmään, että kiekko näyttää todella kevyeltä ja lapaan liimatulta. "OHO! OHO!" -Paavo M. Petäjä |
novo 26.08.2014 06:19:59 | |
---|
Näyttää siltä ettei tartte uutta konsolia ostella vielä vuoteen, säästyypähän nekin rahat. Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla."
vvaltsu:"Mä teen koko loman duunia ja luen siinä samalla kolmeen syksyn YO-kokeeseen. Kun on selkärankaa ja kanttia, niin.." |
Skebameizi 04.09.2014 20:29:39 (muokattu 04.09.2014 20:45:56) | |
---|
Kyllä muuten käy vituttamaan tuo tekoäly NHL 14:ssa. All-star-vaikeustasolla (toiseksi vaikein) tietokone kusettaa minkä kerkiää. Esimerkkeinä tekoälyn ylivoiman yliluonnollinen tehokkuus ja veskarien imuri/jumala vaihtelu riippuen siitä kumman joukkueen tietokone on valinnut voittajaksi. Jos tietokone päättää voittaa niin sehän vittu voittaa. Vittu että menee hermot! Ärsyttää kun Pro-vaikeustaso taas on ihan liian helppo. |
aivokuolio 05.09.2014 11:40:10 | |
---|
Ekat videot PS3/Xbox360-versioista ovat ilmestyneet ja... https://www.youtube.com/watch?v=xn5XHhd9zbc&feature=youtu.be Onhan tuo aiemminki ollut joka vuosi aikalailla sama peli mutta kyllä tämä alkaa olla jo ihan naurettavaa. Ei edes uusia valikoita? EA tarjoaa siis tänä vuonna puolivalmista peliä sekä samaa vanhaa peliä. Well played. |
k1mm0 05.09.2014 14:51:24 | |
---|
aivokuolio: Ekat videot PS3/Xbox360-versioista ovat ilmestyneet ja... https://www.youtube.com/watch?v=xn5XHhd9zbc&feature=youtu.be Onhan tuo aiemminki ollut joka vuosi aikalailla sama peli mutta kyllä tämä alkaa olla jo ihan naurettavaa. Ei edes uusia valikoita? EA tarjoaa siis tänä vuonna puolivalmista peliä sekä samaa vanhaa peliä. Well played. No ei jumalauta mitä paskaa. Kahden vuoden välein olen itse uuden änärin ostanut, että tuntuisi sitä että edes vähän on jotain uudistettu ja saisi tuoreet kokoonpanot. Nyt olisi taas aika päivittää uuteen, mutta en minä nyt käytännössä pelkistä rosteripäivityksistä halua kuuttakymppiä maksaa, eikä ole just nyt varaa laittaa puolta tonnia uuteen konsoliin. Vittu mua huvita taas mikään... Aha, penis, esine paha! |
Jazkaa 05.09.2014 17:10:04 | |
---|
Iteltä jää kyllä tää vuosi nyt sittenkin ostamatta. Hyvin pelattu EA. Josko sitä kokeilis NBA 2k15 vaihteeks. Useimmilta naisilta saa
kaksi kertaa. Ensin saa
vongata ja sitten saa
jäädä ilman. |
DM 05.09.2014 20:38:17 | |
---|
Onko tää joku trolli. Eihän nyt jumalauta voi olla. Jos toi on totta, niin HoFia lainaten edelliseltä sivulta: Pakko sanoa, että näyttää aivan saatanan hyvältä. If you find yourself lost in the woods, fuck it, build a house. "Well, I was lost, but now I live here!" -Mitch Hedberg |
Scrobble 06.09.2014 02:45:52 | |
---|
Ihan täysfarssi tämä kaiken perusteella on. "There's only two things I hate in this world. People who are intolerant of other people's cultures and the Dutch"
-Michael Caine |
janezki_ 06.09.2014 14:34:15 | |
---|
Ei vittu mitä paskaa ps3:lle :D Ostan silti, niin voin valittaa. Suattaapi olla niin tai suattaapi olla olematta. Männessä näkköö! |
Niskamies 06.09.2014 14:55:58 | |
---|
Laitoin tilaukseen PS4 + NHl 15 paketin. Ei voi pettyä. |
aivokuolio 06.09.2014 14:59:46 | |
---|
Skebameizi: Kyllä muuten käy vituttamaan tuo tekoäly NHL 14:ssa. All-star-vaikeustasolla (toiseksi vaikein) tietokone kusettaa minkä kerkiää. Esimerkkeinä tekoälyn ylivoiman yliluonnollinen tehokkuus ja veskarien imuri/jumala vaihtelu riippuen siitä kumman joukkueen tietokone on valinnut voittajaksi. Jos tietokone päättää voittaa niin sehän vittu voittaa. Vittu että menee hermot! Ärsyttää kun Pro-vaikeustaso taas on ihan liian helppo. Tätä on samaa on tullu noiduttua aina kun oon yrittäny alottaa kausimoden omalla jengillä. Tosta kun helpomman tason valitsee niin joka pelin voittaa 8-1, Tähtipelaajalla voittaa kans mutta niukemmin ja noin yks peli neljästä on sellanen mitä et yksinkertaisesti VOI voittaa. Kun jäähy tulee niin voit olla aika varma maali on kohta taululla koska vastustajan botit muuttuu punakoneeksi ja omat jätkät puolestaan lopettaa kaiken itsenäisen yrittämisen. Mulla ei ole mitään haastetta vastaan mutta kun se tulee tommosen yhtäkkisen superboosti/idiotismi-piikin muodossa niin rupeaa vaan vituttamaan. |
DM 06.09.2014 15:09:43 | |
---|
Mä en oo huomannu tota god mode-juttua koskaan normaalia gm-kautta vääntäessä. Niin, että itse ohjaa kaikkia ukkoja. Sitten taas beaprota(tai mikä olikaan uusimmassa) vääntäessä tai vain yhtä paikkaa pelatessa tuo tulee esille. Lisäksi noin lätkiessä vituttaa myös se, että vaikeimmalla tasolla omat kanssapelaajat ei tee välillä juuri mitään, itse on kaikki tehtävä jos tulos kiinnostaa. Kyllä se noinkin onnistuu, varsinkin tuo skillstickilla veivaus tuli opeteltua jo vuosia sitten nii purjehtiminen läpi kentän tuo monesti tulosta - tää vaan on aivan helvetin tylsää. Mut eihän tuo peli tuollaiseen pelaamiseen olekaan kehitetty. If you find yourself lost in the woods, fuck it, build a house. "Well, I was lost, but now I live here!" -Mitch Hedberg |
Quru 06.09.2014 18:36:17 | |
---|
DM: Mä en oo huomannu tota god mode-juttua koskaan normaalia gm-kautta vääntäessä. Niin, että itse ohjaa kaikkia ukkoja. Sitten taas beaprota(tai mikä olikaan uusimmassa) vääntäessä tai vain yhtä paikkaa pelatessa tuo tulee esille. Lisäksi noin lätkiessä vituttaa myös se, että vaikeimmalla tasolla omat kanssapelaajat ei tee välillä juuri mitään, itse on kaikki tehtävä jos tulos kiinnostaa. Kyllä se noinkin onnistuu, varsinkin tuo skillstickilla veivaus tuli opeteltua jo vuosia sitten nii purjehtiminen läpi kentän tuo monesti tulosta - tää vaan on aivan helvetin tylsää. Mut eihän tuo peli tuollaiseen pelaamiseen olekaan kehitetty. Kyllähän nuo pelit saa tosiaan hoidettua mutta kaukana se on jääkiekosta. Tuon takia hoidan aina Datsyukin omaan jengiini, tuntuu sujuvan parhaiten tuo pelin pyörittely yhdellä ukolla. Oman maalin takaa liikkeelle oikea tatti viuhuen, vastustajan hyökkäysalueelle oikealta laidalta, leikkaus keskelle ja kiekko oikeaan ylömummoon, tuntuu toimivan todella usein vaikka vastustajan maalivahdilla olisi se kaikki huippuonetimeritkin pysäyttävä jumalmoodi päällä. Vaatii kyllä huippuranteen omaavan äijän. Veksu: "Kuinka näet rikan, joka on veljesi silmässä, mutta et huomaa Kodin Ykkösen tämän viikon plussatarjousta, jossa myydään OBH-Nordica RW5000 rikkaimuria hintaan 199e (ilman Plussa-korttia 119e)?" |
^Bugiranne on saatanasta ja monet online-raget aikaansaanu luomakunnan hirviö. |